return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מה אתם אומרים על מאור לוי?
View this Thread in Original format
uzi
מאור לוי, הבחורצ'יק הזה כבר חצי שנה מנוגן אצל אבוב אנד ביונד בטירוף והטראקים שלו תופסים תאוצה... אומנם אני לא כל כך אוהב את המוזיקה שלו אבל אני חייב להודות שהוא מקבל חשיפה יפה מאוד בסטים של תקליטנים מהעולם והוא מצליח להחתים קטעים יפה מאוד. הרבה זמן לא ראיתי יוצר ישראלי שממש מפיק הרבה קטעים וחוזר שוב ושוב. אני חושב שהישראלי האחרון שהייתה לו תקופה כזו היה רוברט גיטלמן... וזה היה ממזמן!
ודרך אגב, רוברט ממש לא עושה את הקטעים שהשם שלו עליהם או שהכינוי שלו עליהם... ואת זה אני יודע על בטוח.
Shahar
נו אז מה אתה בא להגיד פה?

YNET מה זה!?
Glenn-Holmes
שמעתי שגם מאור לא עושה תקטעים שלו
דוד שלו עופר לוי יוצר עבורו :D

סתם עכשיו ברצינות - רק שימשיך ככה
פוטנציאל יש לו - ככל שהוא ידרוש מעצמו יותר כך אין ספק שהוא יידע לתת יותר
ההצלחה שלו בקרב אנגונהביטס ראויה להערכה
sh33p
מת עליוווווו
עוד לפניי הרבה זמן שהוא פרסם רמיקס פה בפורום
פשוט מעולה לסוינג 2 הרמוני
מת על כל הקטעים שלו, חוץ מהקטעים תחת האליאס של
maori
קצת כבדים עליי
oDrori
עד עכשיו שמעתי רק את הרמיקס ל
can't sleep
ואת
lital

רואים שיש איכות אבל את הראשון לא אהבתי... מלבד זה כל הכבוד על ההצלחה ונקווה להמשך חיובי!
YO-I
אני עדיין מחכה לטלפון ממנו
sabi10
שיהיה לו בהצלחה ושנמשיך לשמוע ממנו הרבה:cool:
DvJ
quote:
Originally posted by uzi
הרבה זמן לא ראיתי יוצר ישראלי שממש מפיק הרבה קטעים וחוזר שוב ושוב.
אני חושב שהישראלי האחרון שהייתה לו תקופה כזו היה רוברט גיטלמן... וזה היה ממזמן!



מה עם היידרוייד?


אחלה מוזיקהה יש למאור...שימשיך כך.....
הקטע החדש רפלקט יפהה בטירוף....
YoraY
זה כבר הטרד השני שפותחים על הבנאדם...

זה שהוא אלוף זה ברור....
וגם איתי

באמת סיפורים שקשה להאמין, חלומות שמתגשמים, בקיצור קינאה לפנים..
:rolleyes:


שימשיכו בעבודה הטובה
Dj Alex (ISR)
כולם יודעים שהוא יוצר מצויין..

אבל הוא גם בן אדם טוב..
לא תופס מעצמו בכלל וטוב שכך.
ציפיתי למשהו אחר מבן אדם שארמין וכל הטובים מנגנים אותו..

Liran-A
בקשר לרוברט גיטלמן, נראה לי סתם שמועות של אנשים שמקנאים...
כי אני באמת יודע שהבנאדם תותח, הוא ומרטינז!!
Terlah
מישהו יכול לעלות לפה סאמפל של הבחור שנבין על מה המהומה?אני לא שמעתי את השם הזה אף פעם

אבל אני לא דוגמא...0
:thepirate
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement