|
מה אתם אומרים על מאור לוי?
|
View this Thread in Original format
| uzi |
מאור לוי, הבחורצ'יק הזה כבר חצי שנה מנוגן אצל אבוב אנד ביונד בטירוף והטראקים שלו תופסים תאוצה... אומנם אני לא כל כך אוהב את המוזיקה שלו אבל אני חייב להודות שהוא מקבל חשיפה יפה מאוד בסטים של תקליטנים מהעולם והוא מצליח להחתים קטעים יפה מאוד. הרבה זמן לא ראיתי יוצר ישראלי שממש מפיק הרבה קטעים וחוזר שוב ושוב. אני חושב שהישראלי האחרון שהייתה לו תקופה כזו היה רוברט גיטלמן... וזה היה ממזמן!
ודרך אגב, רוברט ממש לא עושה את הקטעים שהשם שלו עליהם או שהכינוי שלו עליהם... ואת זה אני יודע על בטוח. |
|
|
| Shahar |
נו אז מה אתה בא להגיד פה?
YNET מה זה!? |
|
|
| Glenn-Holmes |
שמעתי שגם מאור לא עושה תקטעים שלו
דוד שלו עופר לוי יוצר עבורו :D
סתם עכשיו ברצינות - רק שימשיך ככה
פוטנציאל יש לו - ככל שהוא ידרוש מעצמו יותר כך אין ספק שהוא יידע לתת יותר
ההצלחה שלו בקרב אנגונהביטס ראויה להערכה |
|
|
| sh33p |
מת עליוווווו
עוד לפניי הרבה זמן שהוא פרסם רמיקס פה בפורום
פשוט מעולה לסוינג 2 הרמוני
מת על כל הקטעים שלו, חוץ מהקטעים תחת האליאס של
maori
קצת כבדים עליי |
|
|
| oDrori |
עד עכשיו שמעתי רק את הרמיקס ל
can't sleep
ואת
lital
רואים שיש איכות אבל את הראשון לא אהבתי... מלבד זה כל הכבוד על ההצלחה ונקווה להמשך חיובי! |
|
|
| YO-I |
| אני עדיין מחכה לטלפון ממנו |
|
|
| sabi10 |
| שיהיה לו בהצלחה ושנמשיך לשמוע ממנו הרבה:cool: |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by uzi
הרבה זמן לא ראיתי יוצר ישראלי שממש מפיק הרבה קטעים וחוזר שוב ושוב.
אני חושב שהישראלי האחרון שהייתה לו תקופה כזו היה רוברט גיטלמן... וזה היה ממזמן! |
מה עם היידרוייד?
אחלה מוזיקהה יש למאור...שימשיך כך.....
הקטע החדש רפלקט יפהה בטירוף.... |
|
|
| YoraY |
זה כבר הטרד השני שפותחים על הבנאדם...
זה שהוא אלוף זה ברור....
וגם איתי
באמת סיפורים שקשה להאמין, חלומות שמתגשמים, בקיצור קינאה לפנים..
:rolleyes:
שימשיכו בעבודה הטובה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
כולם יודעים שהוא יוצר מצויין..
אבל הוא גם בן אדם טוב..
לא תופס מעצמו בכלל וטוב שכך.
ציפיתי למשהו אחר מבן אדם שארמין וכל הטובים מנגנים אותו.. |
|
|
| Liran-A |
בקשר לרוברט גיטלמן, נראה לי סתם שמועות של אנשים שמקנאים...
כי אני באמת יודע שהבנאדם תותח, הוא ומרטינז!! |
|
|
| Terlah |
מישהו יכול לעלות לפה סאמפל של הבחור שנבין על מה המהומה?אני לא שמעתי את השם הזה אף פעם
אבל אני לא דוגמא...0
:thepirate |
|
|
|
|