|
probleem met audiojelly
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
had net enkele nrs gekocht en hij downloadt enkel lege files :-/
nog iemand dit gehad?
(heb hen al een mail gestuurd) |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by FredNova
had net enkele nrs gekocht en hij downloadt enkel lege files :-/
nog iemand dit gehad?
(heb hen al een mail gestuurd) |
hmm,
altijd wel ripoff natuurlijk als je zoiets meemaakt ! :whip: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FredNova
had net enkele nrs gekocht en hij downloadt enkel lege files :-/
nog iemand dit gehad?
(heb hen al een mail gestuurd) |
Nee, maar ik heb da wel al gehad bij dance-tunes :toothless
(ze konden me niet helpen :/)
Op Beatport zouden er voort moment ook behoorlijk wat problemen zijn door de upgrade naar 3.0 heb ik gehoord :) |
|
|
| Dark Apostle |
| Ge behoudt toch u licentie om het terug te dloaden hoop ik? |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Push2005
Nee, maar ik heb da wel al gehad bij dance-tunes :toothless
(ze konden me niet helpen :/)
Op Beatport zouden er voort moment ook behoorlijk wat problemen zijn door de upgrade naar 3.0 heb ik gehoord :) |
ook al probs gehad met dance-tunes..
Audiojelly nog nooit.. maar gebruik Audiojelly nu ook ni zo Uberveel.
EN met Beatport zijn indeed ook probs atm, gelukkig zelf nog geen gehad :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
ik heb der zelf nog geen problemen mee gehad, maar wel op't main discussion al iets gelezen over mensen die wel problemen dermee hebben gehad (fouten in een nummer ofzo).
kmeen mij te herinneren dat ze heel content waren van de afhandeling en sevice, ... heeft toen een aantal gratis download gekregen meen ik :) |
|
|
| FredNova |
wat betreft audiojelly: de files zijn 24u beschikbaar en daarna is er (dacht ik) de mogelijkheid tot re-download...
bedankt voor de reacties, benieuwd wat audiojelly mij terugmailt |
|
|
| Devilex |
| Hoe zit da eigenlijk met die licenties? Om te kunne aantonen dat het een legale mp3 is? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Devilex
Hoe zit da eigenlijk met die licenties? Om te kunne aantonen dat het een legale mp3 is? |
Dan krijgt ge een confirmation mail met een bewijs ervan + de downloadshops houden uw history bij.
Als er iemand een mp3 legaal downloadt en hij geeft dat aan u, dan is da voor u niemeer legaal ;) |
|
|
| FredNova |
| quote: |
Hi,
We have had a technical issue which is now resolved - you should be able to download your tracks perfectly now.
Apologises for any inconvenience.
Thanks, Jacqui.
|
downloading... :tongue2 |
|
|
| dj Elof |
Hi,
We have had a technical issue which is now resolved - you should be able to download your tracks perfectly now.
Apologises for any inconvenience.
Thanks, Jacqui.
----- Original Message -----
From: dj Elof
To: [email protected]
Sent: Saturday, August 19, 2006 12:58 PM
Subject: Download
Hello,
I seem to have a serious problem in downloading the tracks. When I click on the button to download, either I get a file with a number (not the name or the track) that gives me 0 KB when I try to download. Or I get the full name of the track (which is good) but it downloads only for 192 kb. So incomplete tracks.
I tried to zip them all, but it gave me 0 kb when I try to download the zip file.
Greetz & beatz,
DJ ELOF |
|
|
| dj Elof |
Fredje, wat heb je gekocht? Ik heb deze genomen:
1) flex (original mix) (320 kbps) by mark0
2) a trip to rotterdam (original mix) (320 kbps) by cellec
3) tokyo (original mix) (320 kbps) by resinity vs 5th dinasty
4) time (vocal mix) (320 kbps) by k oba
5) tears of the sun (original mix) (320 kbps) by akira kayosa pres will watson
6) jetsetter (fran cosgrove mix) (320 kbps) by inner city playboys
7) advanced (bits & crushed mix) (320 kbps) by marcel woods
8) open your eyes (sean tyas 'no piano' remix) (320 kbps) by insigma
/EDIT: :mad: nog steeds downloadproblemen, Marcel Woods en Mark0 wil niet downloaden. |
|
|
|
|