|
Roy Grilak AKA Hell_Copter !_! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
וואו, קראתי את זה עכשיו
וזה פשוט מצמרר.. לראות איך בנאדם כותב בפירוט על המלחמה
לא משהו שאת יכול לדמיים פה רחוק מהבית
וגם לראות איזה חסינות נוצרה אצלו כלפי אנשים מתים.. סוג של הזוי.. כבר לא דיברתי עם רועי איזה שנתיים נראה לי.. |
|
|
| DvJ |
| החלמה מהירה והרבה בריאות..... |
|
|
| MASTERsplinter |
חריף..
רק בריאות אחי.. |
|
|
| KrazyDJs |
| עדיין בשוק מזה...רק בריאות והחלמה מהירה.. |
|
|
| Flotser |
רועי אתה מלך,
ואתה גם בן מאוד חזק פיזית אז נקווה שתבריא מהפציעות שלך כמה שיותר מהר
מאוד מצמרר התיאור שלך על מה שעברת בלבנון.. ומרגש גם לקרוא על התחושות שלך שאתה שלם עם מה שקרה ואיך שנשארת פייטר גם בשעות אחרי שנפצעת.
מאחל לך רק אושר ובריאות! |
|
|
| coby |
החלמה מהירה רועי,
איזה מוזר זה לקרוא את זה... באמת בן אדם חזק לא יודע איך הייתי מרגיש אם הייתי רואה אנשים נהרגים לי מול הפנים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by coby
החלמה מהירה רועי,
איזה מוזר זה לקרוא את זה... באמת בן אדם חזק לא יודע איך הייתי מרגיש אם הייתי רואה אנשים נהרגים לי מול הפנים |
אף אחד לא יודע עד שהוא לא נתקל בזה בזמן אמת
אני באמת מקווה שנשמע בקרוב על השחרור של רועי מבית החולים ואז מהצבא וכמובן שנשמע שהוא בריא ושלם עם מינימום נזק |
|
|
| omergunr |
| ואיי תרגיש טוב .. תיהיה חזק |
|
|
| Hell_Copter |
באמת תודה רבה לכם חבר'ה...
אני עדיין מאושפז בבית חולים תל השומר אבל אני יכול להגיד שהמצב שלי יותר טוב ממה שהייתי כשהגעתי לבית חולים לפני כמה חודשים... |
|
|
|
|