|
Roy Grilak AKA Hell_Copter !_! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Black Dragon |
איך לא שמתי לב שיש את הפוסט הזה :S
כנראה זה המתקופה שלא נכנסתי הרבה
החלמה סופר מהירה אחשלו |
|
|
| Origin |
החלמה מהירה אח שלי גיבור :)
גאה בך !!! |
|
|
| Segev |
החלמה מהירה אחי..
אתה יכול טיפה לפרט את המצב שלך עכשיו? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Segev
החלמה מהירה אחי..
אתה יכול טיפה לפרט את המצב שלך עכשיו? |
אני כרגע עדיין מאושפז בתל השומר... עדיין לא הולך יותר מדי על הרגל...
אני אמור באמצע דצמבר לעבור ניתוח להשתלת עצם ברגל ועוד איזה ניתוח בלסת של הוצאת פלטה ואולי עקירה של עוד איזה שן...
ביד יש לי פגיעה עצבית שבגללה יש לי שתי אצבעות שלא מתפקדות באופן מלא... ויש לי עוד מלא רסיסים בחזה ביד וברגל... |
|
|
| Shahar |
| החלמה מהירה רועי..כמה זמן לא שמעתי ממך |
|
|
| s0undw4v3 |
וואו
הרגע ראיתי את זה
כל הכבוד לכם...
החלמה מהירה ומקסימלית!
אולי כתבת כבר איפושהו- אבל איפה אתה נמצא בדיוק בתל השומר? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
וואו
הרגע ראיתי את זה
כל הכבוד לכם...
החלמה מהירה ומקסימלית!
אולי כתבת כבר איפושהו- אבל איפה אתה נמצא בדיוק בתל השומר? |
תודה רבה אחי...
אני נמצא בשיקום האורטופדי בתל השומר...
זה בבית חולים השיקומי שנמצא מטר מהשער של הבקום.. יענו לא השער הראשי של תל השומר |
|
|
| sabi10 |
| מקווה שתסיים את השיקום מהר ושיהיה בהצלחה |
|
|
| taltul |
עכשיו הכל מתחבר לי!
הייתי בטוח שהשתחררת!
ופתאום אתה עם כסא גלגלים במסיבה...
שיקום מהיר שיהיה לך!
קשה לי להגיד בכלל משהו - פשוט לא האמנתי כשראיתי מה שקרה לך במלחמה.. עדיף כבר שנדבר בפרטי... |
|
|
| TranceGiant |
| Hope you'll get better real soon! All the best, Adi. |
|
|
| m0sh |
טוב רק עכשיו אני רואה את זה
רועי אם אפשר לקבל דיווח על מצבך עכשיו?
הייתי שואל את אחותי שמתעסקת בזה ובטח תדע עליך אבל היא השתחררה
החלמה מהירה |
|
|
| Hell_Copter |
כרגע המצב שלי הוא כזה...
שבוע שעבר השתחררתי סוף סוף מהבית חולים אחרי 5 חודשים שהייתי מאושפז שם... ועברתי לאשפוז יום שאומר שאני בא, עושה טיפולים וחוזר הביתה
לפני שלושה שבועות היה לי עוד ניתוח ברגל וכרגע אסור לי בצקופה הקרובה לדרוך על הרגל בכלל...
עוד חודש יש לי ניתוח גדול בלסת ואני שוב אתאשפז ברמב"ם לתקופה מסויימת |
|
|
|
|