|
[07-10-2006] Intuition Invites - Club Poema, Utrecht (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| @win |
| Ziet er leuk uit dit! Het wordt volgens mij wel een stormachtige herfst op trancegebied! Ik voorzie een overkill aan feesten... |
|
|
| rob_intuition |
| dit wordt zoiezo 1 van de betere ;) |
|
|
| Loraine |
| Heb nu al zin, echt te erg voor woorden dit :wtf: |
|
|
| rob_intuition |
nog 2,5 week en dan is t al zover... nog TA'ers die hierheen gaan? Ik dus zoiezo wel !
ZINNNN |
|
|
| dj pdv |
| Ik ben er zeker bij. Als echt tranceliefhebber kan je dit feestje natuurlijk niet laten liggen. Denk dat het een heel mooi en vooral ook gezellig feestje wordt. Heel veel bekenden die ook helemaal gek van trance zijn gaan naar dit feestje, dus het wordt zeker een topavondje. |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by @win
Ziet er leuk uit dit! Het wordt volgens mij wel een stormachtige herfst op trancegebied! Ik voorzie een overkill aan feesten... |
Ze schieten inderdaad weer als paddestoeletjes uit de grond :).
Maar desondanks: zin in het kwadraat :) |
|
|
| SonnyM |
| Yes, Ik denk dat dit er voor mij ook wel in zit, aangezien ik Trance Classics helaas door omstandigheden gemist heb afgelopen zaterdag ( 23 sept.) :tongue3 |
|
|
| SPANIARD |
What a line-up :eyespop:
I would pay 900 Euro's for a party like that :crazy: |
|
|
| Gonzo |
Kleine update:
Vanaf nu is het ook mogelijk om met Visa, Mastercard of American Express kaartjes voor Intuition-feesten te kopen ;). De onlinepresale via http://www.intuitionrecordings.com/index.php?id=70 loopt nog tot Dinsdagavond 20:00 uur :).
Voor de laat-beslissers zullen er ook nog enkele tickets te verkrijgen zijn op de avond zelf ;) |
|
|
| severnayaprods |
hehe, we've got 9 pages of this thread on the French section :stongue:
Prepare to be invaded by a lot of frenchies, as usual, but this time uplifting will roxx the place so that i'll be on fire from 10.00 to 06.00
see you there my friends!!!
:crazy: |
|
|
| TranceGrooves |
| quote: | Originally posted by SPANIARD
What a line-up :eyespop:
I would pay 900 Euro's for a party like that :crazy: |
i told u this before and i am telling you again
we live in the wrong fawking country!!!
:( |
|
|
| Gonzo |
Timetable:
23:00-00:00 TOM S
00:00-01:30 JON O’BIR
01:30-03:00 THE THRILLSEEKERS
03:00-04:30 MENNO DE JONG
04:30-06:00 GALEN BEHR VS. THOMAS BRONZWAER |
|
|
|
|