return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 
[07-10-2006] Intuition Invites - Club Poema, Utrecht (pg. 3)
View this Thread in Original format
SonnyM
Yeah, ik heb mijn ticket....:crazy:
Tomba
Ben morgen ook van de partij :) (met 3 vriendinnen :D)

Erg benieuwd naar de Thrillseekers
dj pdv
Ik moet zeggen dat ik erg veel zin heb in vanavond zeg. Dit kan weleens een heel leuk en gezellig feestje worden met alleen maar tranceliefhebbers.
Let op mijn woorden de man van avond wordt John O'Bir. Wat een held is dat zeg!:D
@win
Wordt weer gezellig vananvond! :cool: Ik hoop alleen wel dat er nog genoeg kaartjes zijn, want ik hem nog geen :(
HardKiller
quote:
Originally posted by @win
Wordt weer gezellig vananvond! :cool: Ik hoop alleen wel dat er nog genoeg kaartjes zijn, want ik hem nog geen :(


Als je voor 12 uur komt kan je wel zeker zijn van een kaartje geloof ik :)
dj pdv
Ik kan niet anders zeggen dat dit een geweldig feest was. De muziek was super. GOede combinatie van nieuwe geweldige trance plaatjes met af en toe een goude oude klassieker tussendoor.
Verder was de sfeer echt fenomenaal. Iedereen ging uit zijn dak en heb alleen maar lachende en genietende mensen gezien die allemaal voor 1 ding kwamen: Genieten!
Asperge
Nog meer rukkers hierheen geweest:p ?
SonnyM
quote:
Originally posted by dj pdv
Ik kan niet anders zeggen dat dit een geweldig feest was. De muziek was super. GOede combinatie van nieuwe geweldige trance plaatjes met af en toe een goude oude klassieker tussendoor.
Verder was de sfeer echt fenomenaal. Iedereen ging uit zijn dak en heb alleen maar lachende en genietende mensen gezien die allemaal voor 1 ding kwamen: Genieten!


Zo is dat, hier sluit ik me helemaal bij aan.:gsmile:
Tomba
Twas zkr kick!

Alleen maar spingende en dansende mensen gezien!

Mooi momentje bij Thrillseekers; bij het horen van de eerste hoge tonen van het nummer "Sean Tyas - Lift" hoorde je vrijwel de hele menigte whoooohh :D .

Als trance liefhebber mocht je dit feesje eigenliek niet missen. Heb de hele avond alleen maar lkkre platen gehoord!

Greetz, Tomba
Loraine
quote:
Originally posted by Asperge
Nog meer rukkers hierheen geweest:p ?


Zal hier ook ff de linkjes posten dan:

PICAS
VIDEOOTJE

five am addict
de vorige keer op utrecht ik heb veel houden jon o'bir da was heel lekker zoals set.
voor deze keer ik wacht heel veel van john o'callaghan want discover is voor mij mijn tweede favoriete label in de trance game
op eerst ik mag zetten five am met mijn beste dj gareth emery.
ik hoop een keer hem gezien in asta want ik heb niet meer geld aan geven voor een reis naar groot britaniie jammer maar voor deze met john o'callaghan ik zal komen speciaal van brussel mischien alleen dus ik hoop een beetje gepraat met alle mijn kamaraden nederlanders :D tot volgende en doeei
chucho
where is this poema?

never saw it when i was in utrecht :conf:

if i found it i would've never gone to monza :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement