|
טרד שירים בעברית - מישהו יכול לעזור ?
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אני מחפש את השירים הבאים:
לאה שבת-והגשם
מאיר בנאי-בשם האהבה
עופר בשן-לעולם
לאה שבת-תנגני קצת על הגיטרה
אריק איינשטיין-להיות קרוב
אריאל הורוביץ-איה
שרון מולדאבי-האור בפנים
רמי פוטיס-משחק בקוביה
יהורם גאון-ימים של תשובה
אורנה ומשה דץ-כל אדם בעולם
אריק איינשטיין-סדום ועמורה
אורי ביילין-היום את במבצע
כאילו אני לא מחפש, ת'אמת אין לי מושג מה זה החרא הזה, אני פשוט חייב את זה כטובה לחבר
כל מי שיכול לעזור יתקבל בברכה |
|
|
| Hell_Copter |
חפש באודיוגלאקסי
יש שם מלא שירים בעברית
םשוט צריך לכתוב באנגלית |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חפש באודיוגלאקסי
יש שם מלא שירים בעברית
םשוט צריך לכתוב באנגלית |
אני יודע
אבל אין לי כח לחפש שם
שהחבר שלי יעשה את זה
אולי משהו מכיר אבל איזה סרבר
אתר / משהו |
|
|
| Hell_Copter |
היה לי אתר מזה מצוין אבל סגרו אותו
יש לך לבחור בין אודיוגלאקסי לקאזה עכשיו
ואיימש ומורפיוס וכל החרא הזה |
|
|
| DjChook |
הבנתי את הרמז רועי ויובל
אבל איימש - זה זבל
אני רק עם
AG
אבל אין מקום פנוי במחשב
אני לא מבין איך הוינדואז לא קרס |
|
|
| Gil Shwarts |
אגב
נאפסטר נפתח מחדש אז יאללה בלאגן :) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אגב
נאפסטר נפתח מחדש אז יאללה בלאגן :) |
???
details ! now!!! |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אגב
נאפסטר נפתח מחדש אז יאללה בלאגן :) |
נאפסטר עדיין לא נפתח מחדש.. הוא עדיין בשלבי בטא
והוא גם יעלה כסף
:rolleyes:
בשביל זה יש קראקים
:) |
|
|
| Gil Shwarts |
Our new technology is almost ready for prime time. The beta version of the new Napster is now in limited public testing, and we're getting lots of input from our beta testers.
We know that great software is only a piece of the puzzle. We're also working hard to secure music licenses. Our goal is to reach an agreement with the major labels that we feel works for rights holders and still allows us to bring you the music you want
לקוח מהאתר של נאפסטר |
|
|
| Hell_Copter |
תמחק שירים כמוני
אתמול מחקתי 90 שירים
אחרי שראיתי שנשארו לי פחות מ 400 מגה פנויים
אבל זה בגלל שהפכתי כמה שירים לוויב
אמור להיות לי קרוב לשני ג'יגה
ונאפסטר עכשיו זה חרא
עדיף אודיוגלאקסי בהרבה!! |
|
|
| DjChook |
אתה צודק
אבל אין לי כח
:(
איזה עצלן אני, אני מפחיד את עצמי מדי פעם |
|
|
|
|