| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שונא את הקטעים האלה של אודיוגלאקסי
ולך איתן זה לא משנה למה אתה מוריד הכל תוך שבוע
לי גם שנה וחצי לא יספיר להחזיר הכל |
גזמת לוקח מלא זמן להוריד שיר אחד כי עד שהוא מתחיל להוריד זה לוקח זמן
כי אתה צריך לרשום את שם השיר
לבחור אחד מרשימה
משם לבחור גירסא מסוימת ורק אז זה מתחיל להוריד וזה מבאס לעשות את זה לאלף שירים עדיף כבר לצרוב |
|
|