return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
טרד שירים בעברית - מישהו יכול לעזור ? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Hell_Copter

אמור להיות לי קרוב לשני ג'יגה

ונאפסטר עכשיו זה חרא
עדיף אודיוגלאקסי בהרבה!!


שתי ג'יגה טראנסים????
זה כלום..... זה כל מה שיש לך????
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Moriano


שתי ג'יגה טראנסים????
זה כלום..... זה כל מה שיש לך????


אתה עושה ממני צחוק!??!!?
אמרתי שנשארו לי פחות מ 400 מגה פנויים על המחשב
אז מחקתי שירים
ועכשיו אמור להיות קרוב ל 2 ג'יגה פנויים על המחשב (אחרי שאני ימחק את (הויבים
DjChook
מוריאנו זה היה ברור שהוא מדבר על מקום פנוי מה קורה לך ?
MoSH_MaN
כרגע על המשחב שלי יש לי 3.61 ג'יגה וזסזה המון כי אני כל הזמן צורב ומוחק....\
ולא צרבתי כבר מ30 בינואר!

יש לי עוד כמה ג'יגות 2 בערך אבל שירים שמפוזרים במחשב או שירים מאדיו גלאקסי

פשוט 3.61 ג'יגה מסודרים בתיקיות של כל ריליס :D
Dj Moriano
לא יודע...... אני קצת עייף



:stongue:

edit:

לי יש בערך
חמש עשרה ג'יגה 75% מהם זה טראנסים.....
Hell_Copter
גם אני לא צרבתי כלום מלא זמן
וני חייב לצרוב
יש לי יותר מ ג'יגה וחצי לצרוב

תבינו... יש לי רק 10 ג'יגה על המחשב!!!
ולפני שאיתן ישאל... לא פנויים ולא שירים
פשוט 10 ג'יגה להכל
DjChook
חחח יש לי 30
ופחות מחצי פנוי
הרוב זה שירים
אני לא צורב כי זה מסובך לצורוב דרך הרשת
אני צריך לרדת שתי קומות למשרד של אבא שלי למחשב שלו להחליף לו וינדואז
וק שמה אני יכול לצרוב
אז חפיף

אני מסתדר
אני גם ככה שומע אחוז מהם
עברתי לשמוע רק
LIVE SETS
Dj Moriano
לי היה פעם 20 ג'יגה ואז קליינט של אבא שלי שהוא
מביא ציוד מחשבים לארץ הביא לי לפני מלא זמן 40
ג'יגה אז עכשיו יש לי 60 ג'יגה מקום

ואני לא צורב סתם כי אין לי כוח מתי שאני ירגיש שהמשחש שלי הולך לקרוס
אני יתחיל לצרוב
Ariels
אני הבנתי שקאזה שאבו את מורפיוס אליהם

חוצמזה אודיוגלאקסי זה הכי טוב חוץ מקטעים שהוא מתחיל להוריד באיזה 600 ביפיאס ואני מרגיש שעוד שניה מעצבים אני טוען תנשק ומרסס את המחשב אבל אז אני נזכר כמה הוא עלה לי
Hell_Copter
שונא את הקטעים האלה של אודיוגלאקסי

ולך איתן זה לא משנה למה אתה מוריד הכל תוך שבוע
לי גם שנה וחצי לא יספיר להחזיר הכל

yahel222
אני יש לי כולה 6 ג'יגה
2 מהם תפוסים ע"י וינדואס ומרשם

כל השאר שירים......לפני שבוע צרבתי 2 דיסקים מלאים אז השתחרר לי קצת מקום
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שונא את הקטעים האלה של אודיוגלאקסי

ולך איתן זה לא משנה למה אתה מוריד הכל תוך שבוע
לי גם שנה וחצי לא יספיר להחזיר הכל


גזמת לוקח מלא זמן להוריד שיר אחד כי עד שהוא מתחיל להוריד זה לוקח זמן

כי אתה צריך לרשום את שם השיר
לבחור אחד מרשימה
משם לבחור גירסא מסוימת ורק אז זה מתחיל להוריד וזה מבאס לעשות את זה לאלף שירים עדיף כבר לצרוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement