return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
טרד שירים בעברית - מישהו יכול לעזור ?
View this Thread in Original format
DjChook
אני מחפש את השירים הבאים:

לאה שבת-והגשם
מאיר בנאי-בשם האהבה
עופר בשן-לעולם
לאה שבת-תנגני קצת על הגיטרה
אריק איינשטיין-להיות קרוב
אריאל הורוביץ-איה
שרון מולדאבי-האור בפנים
רמי פוטיס-משחק בקוביה
יהורם גאון-ימים של תשובה
אורנה ומשה דץ-כל אדם בעולם
אריק איינשטיין-סדום ועמורה
אורי ביילין-היום את במבצע

כאילו אני לא מחפש, ת'אמת אין לי מושג מה זה החרא הזה, אני פשוט חייב את זה כטובה לחבר
כל מי שיכול לעזור יתקבל בברכה
Hell_Copter
חפש באודיוגלאקסי
יש שם מלא שירים בעברית
םשוט צריך לכתוב באנגלית
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חפש באודיוגלאקסי
יש שם מלא שירים בעברית
םשוט צריך לכתוב באנגלית

אני יודע
אבל אין לי כח לחפש שם
שהחבר שלי יעשה את זה

אולי משהו מכיר אבל איזה סרבר
אתר / משהו
Hell_Copter
היה לי אתר מזה מצוין אבל סגרו אותו
יש לך לבחור בין אודיוגלאקסי לקאזה עכשיו
ואיימש ומורפיוס וכל החרא הזה
DJ-Energy
www.imesh.com is ur answer
:)
DjChook
הבנתי את הרמז רועי ויובל
אבל איימש - זה זבל
אני רק עם
AG
אבל אין מקום פנוי במחשב
אני לא מבין איך הוינדואז לא קרס
Gil Shwarts
אגב
נאפסטר נפתח מחדש אז יאללה בלאגן :)
DjChook
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אגב
נאפסטר נפתח מחדש אז יאללה בלאגן :)



???

details ! now!!!
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אגב
נאפסטר נפתח מחדש אז יאללה בלאגן :)


נאפסטר עדיין לא נפתח מחדש.. הוא עדיין בשלבי בטא
והוא גם יעלה כסף
:rolleyes:
בשביל זה יש קראקים
:)
Gil Shwarts
Our new technology is almost ready for prime time. The beta version of the new Napster is now in limited public testing, and we're getting lots of input from our beta testers.
We know that great software is only a piece of the puzzle. We're also working hard to secure music licenses. Our goal is to reach an agreement with the major labels that we feel works for rights holders and still allows us to bring you the music you want

לקוח מהאתר של נאפסטר

Hell_Copter
תמחק שירים כמוני
אתמול מחקתי 90 שירים
אחרי שראיתי שנשארו לי פחות מ 400 מגה פנויים
אבל זה בגלל שהפכתי כמה שירים לוויב
אמור להיות לי קרוב לשני ג'יגה

ונאפסטר עכשיו זה חרא
עדיף אודיוגלאקסי בהרבה!!
DjChook
אתה צודק
אבל אין לי כח

:(
איזה עצלן אני, אני מפחיד את עצמי מדי פעם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement