return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
למבינים ב"חלונות" וחרטות במחשב
View this Thread in Original format
DjChook
אני רוצה לנקות את ה
INTERNET EXPLORER
ובכלל את כל ה
TEMP FILES
שלי
ואת ה
CACHE
אבל איך אני עושה את זה בלי לפגוע ב
COOCKIES
ובהשלמות אוטומטית של אתרים
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DjChook
אני רוצה לנקות את ה
INTERNET EXPLORER
ובכלל את כל ה
TEMP FILES
שלי
ואת ה
CACHE
אבל איך אני עושה את זה בלי לפגוע ב
COOCKIES
ובהשלמות אוטומטית של אתרים


אני לא בטוח שאפשר לעשות את זה
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Energy


אני לא בטוח שאפשר לעשות את זה


WITH MICROSFOT - EVERYTHING IS POSSIBLE !
WHERE DO U WANNA GO TODAY ?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DjChook


WITH MICROSFOT - EVERYTHING IS POSSIBLE !
WHERE DO U WANNA GO TODAY ?


חחחחחחחחחחח
MoSH_MaN
פשוט לך לתקייה של וינדוס

C:\WINDOWS

בדר"כ

אצלי זהלא ככה אבל לא משנה

ותלך שמה לתיקייה
Temporary Internet Files

ואל תמחק את התיקייה של הקוקיס

ועוד שאלה למה אתה מוחק?
Hell_Copter
הוא בטח נכנס לאתרי סקס ולא רוצה שההורים יראו :)
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הוא בטח נכנס לאתרי סקס ולא רוצה שההורים יראו :)



חחח יא נכשל
אם הייתי רוצה שההורים שלי לא ידעו מה אני עושה
דבר ראשון אני חייב למחוק קוקיז והשלמה אוטומטית!
זה המחשב שלי (אחד מתוך 5 שבבית) והוא מפוצץ
ויש לי פול בעיות כי זה תופס פווול מגה כל הדברים האלה
בעיקרון אניגם רוצה למחוק חלק מהקוקיז
וחלק מההשלמה אוטומטית
אבל זה נראה לי באמת כבר מוגזם
Agent-Fire
quote:
Originally posted by DjChook



חחח יא נכשל
אם הייתי רוצה שההורים שלי לא ידעו מה אני עושה
דבר ראשון אני חייב למחוק קוקיז והשלמה אוטומטית!
זה המחשב שלי (אחד מתוך 5 שבבית) והוא מפוצץ
ויש לי פול בעיות כי זה תופס פווול מגה כל הדברים האלה
בעיקרון אניגם רוצה למחוק חלק מהקוקיז
וחלק מההשלמה אוטומטית
אבל זה נראה לי באמת כבר מוגזם


אולי תמכור את כל ה5 מחשבים האלו בגרושים ותקנה לך אחד נורמלי...;)
יש לך 5 מחשבים וכולם פנטיום 2 ומטה :p
DjChook
quote:
Originally posted by Agent-Fire


אולי תמכור את כל ה5 מחשבים האלו בגרושים ותקנה לך אחד נורמלי...;)
יש לך 5 מחשבים וכולם פנטיום 2 ומטה :p


למטה יש אחד שהוא 3 -450
ועוד אחד שהוא 3 - 667
ולשניהם יש 192 זכרון
לי יש 333 עם 64 מגה
Scorchio
כנס לאינטרנט אקספלורר
תלחץ
Tools -> Internet Options
ואז יש לך אפשרות לנקות את הקבצים ואת ההיסטורי

אחרי לך ל
Start -> Run -> Accesories -> System Tools -> Disk Cleanup
תבחר כונן C
ותסמן
Temporary Files
ואז
Delete

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Scorchio
כנס לאינטרנט אקספלורר
תלחץ
Tools -> Internet Options
ואז יש לך אפשרות לנקות את הקבצים ואת ההיסטורי

אחרי לך ל
Start -> Run -> Accesories -> System Tools -> Disk Cleanup
תבחר כונן C
ותסמן
Temporary Files
ואז
Delete


זה הדרך של הקשים שאין להם מושג ולעצלנים....

אבל זה גם טוב

אני כבר מעדיף למחוק ידני אבל אני במילא לא מוחק טאמפ של האינטרנט
Ariels
תנסה להקטין דרך התפריט של האפשרויות את האחוז כונן שתופס ה
cache
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement