| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
וואט דה פאק
אוי איך אין לי כח להכנס לצבא ולהתחיל להבין את כל הקיצורים |
פז"מ - פרק זמן
לא כזה קשה להבין....מתרגלים לזה
ואם כבר פז"מ...איזה נדיר אח שלי שהוא היה בצבא היה לו חבר אפסנאי
הביא לו מלא דברים
קיצר יש לי חגורת פז"מ לבנה....חחח אני ישים אותה אולי יחשבו אני לא צעיר
נקבל כבודדד |
|
|