|
פוליטיקה והמצב במדינה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
טוב שמעו אני כבר דיי איבדתי תקווה. ואתם יודעים מה, אני לא חושב שיש פיתרון למצב.
להיכנס בהם אי אפשר זה לא יהיה נכון גם מבחינה פוליטית ותאמת גם מבחינה מוסרית, לא כולם שם מחבלים, לא כולם שם שונאי יהודים יש שם בשטחים הרבה אנשים מסכנים שסתם נפלו לחור הזה ואין להם מושג מה הם עושים, ובגלל זה אי אפשר סתם ככה להיכנס בהם כי אין ממש מושג במי להיכנס...
עכשיו דרך פוליטית? כאלו שיחות שלום זה הפתרון היחיד אין מה לעשות. (חשוב לציין שאני לא שמאלני)
מה שלא יהיה תמיד הסכסוך יהיה חייב להסתיים סביב השולחן, אבל אני ממש לא רואה פיתרון באופק...
פשוט אין מה לעשות, זה מצב של חוסר אונים. |
|
|
| arik |
ערבים בני זונות
אין לנו ממש הרבה לעשות
אנחנו יכולים להפציץ אותם והם יכולים לעשות לנו פיגועים
וככה זה יכול להמשך שנים
הדרך היחידה היא לפגוע בהם מספיק חזק
ובישביל זה אנחנו באמת צרכים אור ירוק מארצות הברית
אין מה לעשות בינתיים חוץ מלהיות ערניים
ארצות הברית היא הקלף פה לצערי הרב |
|
|
| Dj Moriano |
| כמה שלא יכנסו בהם זה לא יזיז להם כי כבר אין להם עתיד אין להם מה להפסיד אז הם עושים פיצוצים..... כי לא משנה מה הצבא יעשה תמיד יהיו פיגועים אי אפשר למנוע את כולם זה כמו שאי אפשר לעשות הגנה בלתי חדירה לצריבת דיסקים זה כמו שלכל בית אפשר לפרוץ וזה כמו שלכל מחשב אפילו לפנטגון אפשר לפרוץ..... |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
וזה כמו שלכל מחשב אפילו לפנטגון אפשר לפרוץ..... [/B] |
ואלה מה הקשר?????
רסמי אין שום ראש ממשלה שיבוא ויהיה לו את האומץ להכריז מלחמה
ולצערי אם לא יקרה בקרוב משהו באמת קיצוני
המצב הזה ימשך עוד שנים...יהיו זמנים של יותר פיגועים כמו עכשיו...ויהיו זמנים של קצת רגיעה
אבל בגדול ככה ימשך המצב כי אנחנו עם של חארות מקשיבים כמו טאטלה לאמריקאים המזדיינים האלה שבכלל לא אכפת להם כמה יהרגו פה
רק לאינטרסים שלהם הם דואגים....וגם אנחנו דואגים לאינטרסים שלהם |
|
|
| Hell_Copter |
מה הקשר שיש שם ערבים שלא עשו כלום?!
במלחמת העולם הראשונה והשניה
כל האלה שנהרגו עשו משהו??! מה פתאום
סוף סוף פיטרו את המנקה הערבי בבית ספר שלנו
עכשיו העוזר שלו צריך לעוף גם
זה ילד שגדול ממני נראה לי בכמה שנים... לא הרבה
הבנזונה התחיל איתי כבר פעמיים... פעם אחת הייתי בשירותים והוא בא אליי ועושה לי איזה גוף ושולח אליי נשיקה
והיום הוא קרץ אליי וחייך כזה
אם לא הייתי מפחד הייתי דופק בו מכות... הוא נראה כמו רוצח!!!! |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by yahel222
ואלה מה הקשר?????
|
שהמחסומים האלה לא עוזרים כל כך.... לא משנה מה עושים כדיי למנוע כניסה של מחבלים זה לא יעזור זה לא מפחיד אותם המחסומים זה אפילו עוזר להם הם באים למחסומים ומתפוצצים במחסום וככה הם הרגו חיילים ואפילו לא נכנסו לתוך הארץ..... |
|
|
| Hell_Copter |
זה כן משנה למה יש מלא פיגועים שנמנעים
פשוט לא הכל מגיע לעיתונים שאתה קורא
חוץ מזה אם ערבי מסתובב ליד מחסום ונראה חשוד אני בטוח שהחיילים שם ירססו אותו |
|
|
| TranceGiant |
| Well to say "give it up, theres no chance to win this war" it the simplest solution. As we in Afghanistan, you can defeat regimes supporting terror. Terror itself is harder to beat,however terror needs support, infrastructure, money, etc. etc...without the PA regime and Arafat, the terrorist groups will have harder lives. Terrorists also seek for weakness,cause it feeds their sick ideas, itmotivates them to hityou even harder. Now if u slap them back they'll think 2 if to attack again. Civilians will always die, thats sad but u MUST(!!) remember: THEY started this, they must face the consequences now. |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by yahel222
ואלה מה הקשר?????
רסמי אין שום ראש ממשלה שיבוא ויהיה לו את האומץ להכריז מלחמה
ולצערי אם לא יקרה בקרוב משהו באמת קיצוני
המצב הזה ימשך עוד שנים...יהיו זמנים של יותר פיגועים כמו עכשיו...ויהיו זמנים של קצת רגיעה
אבל בגדול ככה ימשך המצב כי אנחנו עם של חארות מקשיבים כמו טאטלה לאמריקאים המזדיינים האלה שבכלל לא אכפת להם כמה יהרגו פה
רק לאינטרסים שלהם הם דואגים....וגם אנחנו דואגים לאינטרסים שלהם |
זה מראה כמה שאתה לא מבין, כי בוא אני אגיד לך הכי פשוט שאפשר, אם ארה"ב לא היתה בצד שלנו כבר מזמן לא היינו פה.
אז מה לעשות שאם אנחנו רוצים לשמור את ארה"ב בצד שלנו אנחנו חייבים להיות כפופים להם.. |
|
|
| Hell_Copter |
אחי... בכל זאת יש גבול לכמה אפשר לספוג
זה כבר מוגזם
ממוצע של שלושה פיגועים ליום זה לא נורמלי |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
זה מראה כמה שאתה לא מבין, כי בוא אני אגיד לך הכי פשוט שאפשר, אם ארה"ב לא היתה בצד שלנו כבר מזמן לא היינו פה.
אז מה לעשות שאם אנחנו רוצים לשמור את ארה"ב בצד שלנו אנחנו חייבים להיות כפופים להם.. |
נאמשאם בן כמה אתה שאתה כ"כ מבין אהה
שמע....ברור שאנחנו נעזרים בארה"ב ואנחנו גם חייבים להם המון כסף (ושאני אומר המון זה המוווווון בסביבות המאות מיליארדים ואפילו יותר)
אבל שמע אנחנו עדיין לא אמריקאים....ואנחנו צריכים לדאוג לאינטרסים שלנו
אולי צריך שיורידו להם גם את האמפייר סטייט (חס וחלילה) שהם יבינו מזה
או יותר טוב...כל יום יעשו שם 2 פיגועים ויהרגו 10 אנשים ביום כמו פה |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by yahel222
אולי צריך שיורידו להם גם את האמפייר סטייט (חס וחלילה) שהם יבינו מזה
או יותר טוב...כל יום יעשו שם 2 פיגועים ויהרגו 10 אנשים ביום כמו פה |
יש המון אירועים שאתה לא מודע אליהם כי לא מזכירים אותם בתקשורת
אבל תאמין לי שיש שם פיגועים עם הרבה יותר הרוגים לצערי
אבל מה לעשות
תראה, העניין הוא כזה
אם תיפתח מלחמה זה הרי ברור שתהיה מלחמת עולם שלישית כי כל מדינות ערב יבואו לעזור לפלסטינאים וכל מדינות אירופה שתומכות בנו וארה"ב וקנדה אולי יבואו לעזור לנו
קיצר יהיה בלאגן אבל מה שבטוח
אם תהיה מלחמה, הערבים יימחקו אחת ולתמיד. |
|
|
|
|