|
פוליטיקה והמצב במדינה (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
יש המון אירועים שאתה לא מודע אליהם כי לא מזכירים אותם בתקשורת
אבל תאמין לי שיש שם פיגועים עם הרבה יותר הרוגים לצערי
אבל מה לעשות
תראה, העניין הוא כזה
אם תיפתח מלחמה זה הרי ברור שתהיה מלחמת עולם שלישית כי כל מדינות ערב יבואו לעזור לפלסטינאים וכל מדינות אירופה שתומכות בנו וארה"ב וקנדה אולי יבואו לעזור לנו
קיצר יהיה בלאגן אבל מה שבטוח
אם תהיה מלחמה, הערבים יימחקו אחת ולתמיד. |
שמע אחי היום זה כבר ממש לא בטוח.....לא כל מדינות ערב יכולות להתמודד עם מלחמה ויהיו לדעתי כאלה שימנעו מזה....
ברור שלבנון וסוריה ועירק ואירן ישר יצטרפו
אבל גם ככה ארה"ב עומדים להפציץ את עירק ויש בניהן מלחמה בלי קשר אלינו
וחוץ מזה אין מה לעשות זה הפתרון
ככה זה לא יכול להימשך
והנה גם עכשיו הודיעו על משהו באשדוד....עוד לא בטוחים מה בדיוק |
|
|
| TranceGiant |
pigua yery (bar mizvah)
pazu ehad beynony ad kashe
and the night has just started |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by yahel222
שמע אחי היום זה כבר ממש לא בטוח.....לא כל מדינות ערב יכולות להתמודד עם מלחמה ויהיו לדעתי כאלה שימנעו מזה....
ברור שלבנון וסוריה ועירק ואירן ישר יצטרפו
אבל גם ככה ארה"ב עומדים להפציץ את עירק ויש בניהן מלחמה בלי קשר אלינו
וחוץ מזה אין מה לעשות זה הפתרון
ככה זה לא יכול להימשך
והנה גם עכשיו הודיעו על משהו באשדוד....עוד לא בטוחים מה בדיוק |
היה פיגוע ירי באשדוד עם 2 נפגעים קל
בכל אופן, אם תיפתח מלחמה היא תהיה ה-מלחמה
וזה אומר, מלחמה על קיומה של מדינת ישראל
היום הייתה לי שיחה עם חבר מאוד מאוד מאוד טוב וקרוב שלי
הוא חייל ביחידת הנדסה קרבית שנמצאת ברמאללה
ערבים ריסקו לו את הרגל... ריסקו לו לגמרי
והוא החלים תודה לאל ומה הוא רוצה? הוא רוצה לחזור ליחידה שלו לנקום
למענו ולמען האדמה שאנחנו נמצאים עליה
ות'אמת, שאני תומך בו במאה אחוז.
אם תיפתח מלחמה, זאת כנראה תהיה המלחמה האחרונה ושאחריה ישאר רק גזע אחד וזה הגזע האנושי ולא הפראי אדם האלה שרוצחים אנשים חפים מפשע
פרסמו עכשיו את 11 שמות ההורים מהפיגוע בבית קפה
8 מהם נשים!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ותינוקת!!!!!!!!!!!
תינוקת!! אתם קולטים??? תינוקת! |
|
|
| Flotser |
כן אחים שלי, המצב באמת קשה,
בכלל כל הנושא הזה של פוליטיקה והסכסוך הערבי -ישראלי מאוד מעניין אותי.... ובגלל זה כל הזמן מתעצבנים עלי ב
i:vibes
כשאני כותב שם על דברים כאלה :p
אבל בכל זאת, אני סך הכל ילד בתיכון , אבל את רוב הידע שלי אני משיג מן האתר הזה:
http://www.debka.com/hebrew/
and for TranceGiant :cool:
http://www.debka.com
יכול להיות שחלק ממכם מכירים את האתר אבל מי שלא תאמינו לי, כמה שהאתר הזה נראה לכם לא מקצועי ומעוצב כמו אתרי חדשות אחרים, זה פשוט אתר גאוני שפשוט ממשיך ומפתיע אותי בניתוחים שלו וב"נבואות" שלו, זה כמו מאגר מודיעין. באמת אם הנושא באמת מעניין אותכם כנסו לאתר הה מדי יום ותקדישו קצת זמן לקריאת הכתבות (לא רק המזקים בראש העמוד)...
אז יאללה תחלצו על הלינקים ותתחילו להשכיל
;) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
היה פיגוע ירי באשדוד עם 2 נפגעים קל
בכל אופן, אם תיפתח מלחמה היא תהיה ה-מלחמה
וזה אומר, מלחמה על קיומה של מדינת ישראל
היום הייתה לי שיחה עם חבר מאוד מאוד מאוד טוב וקרוב שלי
הוא חייל ביחידת הנדסה קרבית שנמצאת ברמאללה
ערבים ריסקו לו את הרגל... ריסקו לו לגמרי
והוא החלים תודה לאל ומה הוא רוצה? הוא רוצה לחזור ליחידה שלו לנקום
למענו ולמען האדמה שאנחנו נמצאים עליה
ות'אמת, שאני תומך בו במאה אחוז.
אם תיפתח מלחמה, זאת כנראה תהיה המלחמה האחרונה ושאחריה ישאר רק גזע אחד וזה הגזע האנושי ולא הפראי אדם האלה שרוצחים אנשים חפים מפשע
פרסמו עכשיו את 11 שמות ההורים מהפיגוע בבית קפה
8 מהם נשים!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ותינוקת!!!!!!!!!!!
תינוקת!! אתם קולטים??? תינוקת! |
למה אתה חושב שהערבים יפסידו????
לרוסים יש הכי הרבה נשק לא קונבנציונלי והרוסים תתומכים בערבים
וגם לערבים המליינם האלה לא חסר נשר כימי/אטומי/ביולוגי |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
למה אתה חושב שהערבים יפסידו????
לרוסים יש הכי הרבה נשק לא קונבנציונלי והרוסים תתומכים בערבים
וגם לערבים המליינם האלה לא חסר נשר כימי/אטומי/ביולוגי |
גם לנו יש כמה דברים מתחת לשרוול
מה אתה חושב אנחנו הכי נקיים?
ישרוט, ישראל מפתחת נשק ביולוגי כבר למעלה מ10 שנים!
וארה"ב, שלא נדבר עליה בכלל, ארה"ב מפוצצים בנשק אטומי
וצרפת, וספרד, וגרמניה, וסין!!
למה מי הם הרוסים?
עם אסטרטגיית מלחמה טובה, אפשר לשתק אותם בדיוק כמו שעשינו במלחמת ששת הימים! |
|
|
| Dj Moriano |
גיל דבר ראשון במלחמת עולם ישראל לא שווה כלום כל הפצצות הביולוגיות/כימיות/אטומיות שלה זה ממש כלום לעומת מה שיש לרוסים ולערבים
(ולרוסים יש יותר נשק מלאמריקאים....... (לרוסיה יש הרבה כסף
ודבר שני מחמת ששת הימים ומלחמת עולם זה שונה... במלחמת ששת הימים אנחנו הצלחנו להאזין לשיחת טלפון בין ירדן למצריים וידענו בדיוק מה הם הולכים לעשות אז ניצחנו.....
והרוסים והערבים לא צריכים את האישור של ארה"ב ואירופה כדיי לעשות משהו מלחמתי.... במחלמת יום כיפור היה חסר לנו נשק אז ארה"ב הביאה לנו
הצלחנו לתפוס יחידה שלמה (אני חושב שזה יחידה שלמה) ולכתר אותה
בסיני יכלנו לזיין לכולם את הצורה ולחסל להם בסביבות ה1000 חיילים אבל ארה"ב אמרה לא אז אנחנו כמו כלבים לא עשינו כלום... (בתחלס אנחנו לא שווים כלום בלי ארה"ב |
|
|
| cluBBer |
או קיי פתרון היחיד שיש זה
לכבוש את כל השטחים שנתנו להם
לגרש אותם או להרוג את כולם
לעשות ניקוי של כל השטח(להרוס את כל מה שיש שם,גם ככה אין שם שום דבר שווה)
להתחיל התיישבות יהודית חדשה
זהו!!! |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by cluBBer
או קיי פתרון היחיד שיש זה
לכבוש את כל השטחים שנתנו להם
לגרש אותם או להרוג את כולם
לעשות ניקוי של כל השטח(להרוס את כל מה שיש שם,גם ככה אין שם שום דבר שווה)
להתחיל התיישבות יהודית חדשה
זהו!!! |
וארצות ערב וארצות הברית ואירופה תסכים..... |
|
|
| Gil Shwarts |
האמת היא שיש משהו במה שהוא אומר ואני גם יגיד לך למה
היה לאיזה מישהו רעיון איך למחוק את הערבים מהשטחים שנמצאים בישראל
עזרה, חברון, רמאללה, בית לחם וכו'
הרעיון שלו היה הוא שצה"ל יפזר זפת מסביב לערים האלו או אפילו בתוך הערים האלו
ופשוט להעלות את זה באש
מה שיקרה הוא שייצאו אדים רעילים שאו שיבריחו את הערבים או שיהרגו את מי שינסה להישאר
ותמיד אפשר לעשות את זה כאילו תאונה |
|
|
| DjNumShum |
אה זה הזכיר לי סיפור שפעם שמעתי אנלא יודע אם זה נכון או לא
שהיה איזה מבצע של השבכ פעם שלא ייצא לפועל כדי לנטרל שאהידים
אז ככה
אתם יודעים שבעקרון המתאבדים עושים את זה כי הם מאמינים שאחרי הם מתים מוות קדוש הם מגיעים לגן עדן ושוכבים עם בתולות משהו כזה
קיצר יש איזה אמונה שאם מורחים גופה בשמן חזיר א הגופה מחוללת וכאלו היא כבר לא קדושה, ופעם היה איזה רעיו של השבכ להודיע בקרב הערבים שכל גופה של מחבל מתאבד שתימצא ימרחו אותה בשומן חזיר
אם זה נכון זה ממש רעיון טוב..
מעניין לחמה לא יצא לפועל |
|
|
| Dj Moriano |
זה לא יצא לפועל בגלל שהיהודים הם יהודים
כאילו בגלל שאסור חזירים גם ליהודים |
|
|
|
|