|
Johan Gielen - Recorded Vol. 2
|
View this Thread in Original format
| Blik |
hebben jullie de nieuwe CD van Johan Gielen al gehoord, ik vind hem errug lekker, staan flink wat Tj00ns op.
[01] Human Evolution - Human Evolution (Club Mix)
[02] Novacane vs No One Driving - Playa Sol (Atlantis Remix)
[03] Ultra - Free (Airscape Remix)
[04] Ascension - For a Lifetime (Coast 2 Coast vs Alex Gold Remix)
[05] Minimalistix - Close Cover (Orginal Mix)
[06] Taste Experience - Higlander (Ralphie B Massive Mix)
[07] Midway - Monkey Forrest
[08] Push - The Legacy
[09] Rank 1 - Awakening (Benicio Remix)
[10] Nu NRG - Dreamland
[11] Collage - Watchalike (2001 Remix)
[12] DJ Hein - Energetic Rhythm (Donkey Rollers Remix)
[13] Svenson & Gielen - We Know What You Did (Johan Gielen Remix)
[14] The Green Martian - End of the Earth
[15] Mauro Picotto - Pulsar 2002 (Original Tea Remix)
[16] Brooklyn Bounce - Club Bizarre (DJ Scot Project Remix)
Wat vinden jullie ervan? |
|
|
| Ruben_Dubbink |
ziet er zekers niet slecht uit,
ben um op dit moment binnen aan het halen via AG! :)
GreetZ RubDub |
|
|
| Biohazard |
| mmh..tracklist is matig, ben overgens geen fan van gielens werkjes. Hij moet eens wat dieper gaan draaien, meer progresive enzo. |
|
|
| Menno |
Heb hem net binnen gehaald. Opzich zijn al de nummers die er op staan wel goed maar deze cd is bijna hetzelfde als zijn TE-set van laatst wat ik jammer vind.
| quote: | | Hij moet eens wat dieper gaan draaien, meer progresive enzo. |
Inderdaad de muziek die Gielen de laatste tijd draait daar wordt ik niet echt warm van...:( |
|
|
| -=WVG=- |
Mja klinkt wel leuk...
En dan nu de grote vraag...
Waarrr kan IK em vinden ? :) |
|
|
| Biohazard |
die ralphie B mix is echt TOP
maar ik hou persoonlijk van een mix die de eerste helf rustig uplifting is en de tweede helft gewoon keilekker uplifting, een beetje een set die 'tension' opbouwt |
|
|
| magrec |
| Een echte johan gielen tracklist. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Biohazard
die ralphie B mix is echt TOP
maar ik hou persoonlijk van een mix die de eerste helf rustig uplifting is en de tweede helft gewoon keilekker uplifting, een beetje een set die 'tension' opbouwt |
Nou das pecies way ik oo lekker vind, en persoonlijk vind ik de tracklist ook wat achter haald. Echt veel oude nummers, en ze hebben bijna allemaal wel een commercieel tintje
Armin rulezzz |
|
|
| zarch |
Heb hem ook geluisterd. Wel lekker cd'tje op zich:) Gewoon op de achtergrond aan ofzo.
Maar ik vind hem niet super ofzo. |
|
|
| TimeportE |
| ik heb em nie, en zou ook nie weten waar ik em vandaan zou moeten halen.. maar ik ben iig blij dat hij van close cover nie die slechtere remix van airscape derop heb gezet want het origineel is echt veel beter!! |
|
|
| Muppet |
Waar kan ik deze krijgen???...wel leuke tracklist (kijken of ze ook goed is geremixt)
Greetz Muppet |
|
|
|
|