|
מי שמשיג סיסמא לאתר הזה הוא מלך!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
חשבת על לשלוח להם אי-מייל???
;) |
|
|
| Hell_Copter |
מה זה אמור להיות??
ואיך בדיוק משיגים לזה סיסמא
אני לא מבין מילה ממה שכתוב שם |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה זה אמור להיות??
ואיך בדיוק משיגים לזה סיסמא
אני לא מבין מילה ממה שכתוב שם |
מה לא הבנת זה אתר עם מלא שירים
וצריך סיסמא להכנס.... |
|
|
| arik |
| אני יבקש מחבר שלי שישיג הוא האקר בן זונה טוב |
|
|
| Dj Moriano |
אנחנו צריכין לעשות כזה ל
TA Israel |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| אני מנחש שזה אתר טוב אם הוא מושגח על ידי ססמא |
|
|
| eXeTik |
אם זה היה
java
הייתי פורץ לך את זה בכמה דקות, ואם אני לא הייתי מצליח אני מכיר אנשים שהיו עושים את זה בשבילי
הבעיה שזה
htaccess
מה שאומר שהדרך היחידה שאתה יכול לפרוץ את זה זה בעזרת תוכנות שרצות על בוטים שמנסים כל מיני שילובים של סיסמאות כמו
http://www.accessdiver.com |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
מה לא הבנת זה אתר עם מלא שירים
וצריך סיסמא להכנס.... |
תגיד לי איתן..
מה נסגר איתך ביומיים האחרונים!?
אמרתי שנאי לא מבין מילה ממה שכתוב שם
לא את הפואנטה של האתר |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תגיד לי איתן..
מה נסגר איתך ביומיים האחרונים!?
אמרתי שנאי לא מבין מילה ממה שכתוב שם
לא את הפואנטה של האתר |
מה שכתוב איפה???.
באתר או בפוסט??? |
|
|
| MoSH_MaN |
| בונאה אתה לא מוותר? |
|
|
|
|