|
שני טראקים שחובה שיהיו בכל בית! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| גם אני ראיתי הסצנה אתמול בפורום וישר חשבתי עליך :) |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by yahel222
חחחחח כולה פתח ט'רד מה עשיתם מזה עניין.....
וגיל אפרופו ב"ש
אתמול בלילה היה תכנית הסצינה והיה את הפורום!!
חשבתי אולי ראיינו אותך (למרות שזה כבר די ישן) אבל לא..... |
זה היה בעונה השנייה לא?
הם דיברו איתי כשהייתי על העמדה ואמרתי להם לחכות שנייה כי אני צריך להכניס מיקס :)
זה כנראה בעונה השלישית עם הכוסית הזאת שכחתי איך קוראים לה
וזה כן בעונה השנייה, היו כמה תוכניות שלהם שהם צילמו בפורום
פשוט תעקבו :)
והיציאה הזאת על זה שבארשבעים הם אנשים עם זכויות יתר, אל תשכח שאני בארשבעי וזכות היתר שלי היא לשרטט לך כזה ציור יפה מתחת לעין השמאלית אז תיזהר :):D :p :stongue: |
|
|
| eXeTik |
כן, אני חולה על
cass and slide
תנסה גם
cass and slide - glad i ate her |
|
|
| sheshbesh17 |
אפשר לחשוב מה כבר עשיתה??!!!!
אם יגלו שפירסמת פה ולא בטרד הנכון יהרגו אותך....
חחחחחח
אפשר לחשוב כולא מה זה שכונה!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by sheshbesh17
אפשר לחשוב מה כבר עשיתה??!!!!
אם יגלו שפירסמת פה ולא בטרד הנכון יהרגו אותך....
חחחחחח
אפשר לחשוב כולא מה זה שכונה!!! |
אםם....סליחה? מי אתה בכלל? |
|
|
| sheshbesh17 |
למה מי אתה?
אני שמרתי כל שתיקה כבר בערך שנה זכותי לא? |
|
|
| MoSH_MaN |
איפה השלום?
ברוך הבא אני מוש |
|
|
| sheshbesh17 |
שלום וברוך הנמצא
אני שש-בש
ואני הצד השקט של הפורם |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by sheshbesh17
אפשר לחשוב מה כבר עשיתה??!!!!
אם יגלו שפירסמת פה ולא בטרד הנכון יהרגו אותך....
חחחחחח
אפשר לחשוב כולא מה זה שכונה!!! |
ברוך הבא גבר אני דותן
ושמע...נכון שהוא ס"כ פתח ט'רד
אבל יש חוקים....אם על כל שיר שרוצים להמליץ עליו היו פותחים פה ט'רד
אז היה פה בלאגןןןןןןןןןןןן
תקרא את מה שכתוב בסטיקי של לאקיסטרייק..... |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by sheshbesh17
שלום וברוך הנמצא
אני שש-בש
ואני הצד השקט של הפורם |
כן אבל מה השם שלך....
אני איתן
והזה הפורום הכי פחות שכונה שאני מכיר
אם אתה רוצה פורום שכונה לך ללילה |
|
|
| Gil Shwarts |
אולי הוא באמת משם
והוא רגיל לשכונה |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אולי הוא באמת משם
והוא רגיל לשכונה |
חחחחחחחחחחח
עזבו אותו
הוא יתרגל למקום
ברוך הבא אחי אני גיא |
|
|
|
|