|
שני טראקים שחובה שיהיו בכל בית! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by sheshbesh17
אני שמרתי כל שתיקה כבר בערך שנה זכותי לא? |
יותר קרוב לחמישה חודשים מלשנה |
|
|
| sheshbesh17 |
אני אייל
אני בן 18 מתל אביב
בסדר הבנתי שלא שכונה
מצטער |
|
|
| sheshbesh17 |
ונרשמתי פעמיים
פעם אחת במאי
ופעם אחת באוקטובר
שינתי ניק |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by sheshbesh17
ונרשמתי פעמיים
פעם אחת במאי
ופעם אחת באוקטובר
שינתי ניק |
אתה צריך לשנות עוד פעם כי אתה בן 18......:toothless :toothless :toothless
אם אתה פה ממאי אז למה את לא רשמת כלום בפורום הזה???? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אתה צריך לשנות עוד פעם כי אתה בן 18......:toothless :toothless :toothless
אם אתה פה ממאי אז למה את לא רשמת כלום בפורום הזה???? |
אשכרא |
|
|
| sheshbesh17 |
אחי אל תשאל מה קרה....
לא יודע , תאמת שרוב הזמן הייתי בטרקליסטינג ולא בפורם של הישראלים
אבל מידי פעם הייתי מקפץ לפה
אני אשנה את השם עוד מאט אם זה מפריע לכם |
|
|
| sheshbesh17 |
| וכן רשמתי פשוט הזיזו לי את הטרד |
|
|
| DjChook |
אחי עזוב שטויות העיקר שאתה כאן :)
דר"א אני חן |
|
|
| Hell_Copter |
| ברוך הבא גבר אני רועי |
|
|
| MoSH_MaN |
| הוא לא גבר,הוא שש-בש! *תופים* סטגהדיש! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הוא לא גבר,הוא שש-בש! *תופים* סטגהדיש! |
איזה קטעים פה וואו וואו |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הוא לא גבר,הוא שש-בש! *תופים* סטגהדיש! |
חחח
WHERE I COME FROM ITS
סטוגודוש |
|
|
|
|