return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
שני טראקים שחובה שיהיו בכל בית! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj Moriano
quote:
Originally posted by sheshbesh17

אני שמרתי כל שתיקה כבר בערך שנה זכותי לא?


יותר קרוב לחמישה חודשים מלשנה
sheshbesh17
אני אייל
אני בן 18 מתל אביב
בסדר הבנתי שלא שכונה
מצטער
sheshbesh17
ונרשמתי פעמיים
פעם אחת במאי
ופעם אחת באוקטובר
שינתי ניק
Dj Moriano
quote:
Originally posted by sheshbesh17
ונרשמתי פעמיים
פעם אחת במאי
ופעם אחת באוקטובר
שינתי ניק


אתה צריך לשנות עוד פעם כי אתה בן 18......:toothless :toothless :toothless


אם אתה פה ממאי אז למה את לא רשמת כלום בפורום הזה????
DjChook
quote:
Originally posted by Dj Moriano


אתה צריך לשנות עוד פעם כי אתה בן 18......:toothless :toothless :toothless


אם אתה פה ממאי אז למה את לא רשמת כלום בפורום הזה????


אשכרא
sheshbesh17
אחי אל תשאל מה קרה....
לא יודע , תאמת שרוב הזמן הייתי בטרקליסטינג ולא בפורם של הישראלים
אבל מידי פעם הייתי מקפץ לפה
אני אשנה את השם עוד מאט אם זה מפריע לכם
sheshbesh17
וכן רשמתי פשוט הזיזו לי את הטרד
DjChook
אחי עזוב שטויות העיקר שאתה כאן :)

דר"א אני חן
Hell_Copter
ברוך הבא גבר אני רועי
MoSH_MaN
הוא לא גבר,הוא שש-בש! *תופים* סטגהדיש!

Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הוא לא גבר,הוא שש-בש! *תופים* סטגהדיש!


איזה קטעים פה וואו וואו
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הוא לא גבר,הוא שש-בש! *תופים* סטגהדיש!



חחח
WHERE I COME FROM ITS
סטוגודוש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement