|
מה דעתכם?
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
זכותו כמו שכל דיגיי יכול להגיד לאנשים להצביע לו כמו שיש תעמולת בחירות וכמו כל דבר
הוא רוצה לזכות
לפחות לא שאלת למה אנשים שונאים טראנס.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
זכותו לפרסם את עצמו אני חושב...לצערי כל העניין של מצעד הדי גיי מאג הופך בשנה שנתיים האחרונות לפשוט מסחרה אחת גדולה של דיגיים ולא רק בארץ
לכולם ידוע שכניסה לטופ 100 שווה שידרוג פוטנציאלי כמעט מיידי בכמות ההופעות בחו"ל ואפשרות לרכב על הגל הזה עם שנה עמוסת גיגים
אבל הדרך היא קצת...לא יודע מציקה
שימו לב למייל שקבלתי השבוע מהאתר של מאטיו דיקיי שמציע הגרלה בין כל משיצביע למאטיו דיקיי במצעד ויוכיח שהוא הצביע (לא זוכר איך בדיוק אבל הם רשמו הוראות איך אפשר להוכיח את זה בצורה פשוטה)
בקיצור הזוכה בהגרלה יסע לגיג של מאטיו דיקיי ויפגוש אותו אישית - והכל על חשבונם
יוזמה יפה...אבל כשחושבים על זה כניסה למקום גבוה שווה יותר גיגים וסביר להניח גם אופציה לקבל יותר כסף על כל גיג...בואו נגיד שכאקט שיווקי הם עלו כאן על משהו מעניין - ואם תראו את מאטיו דיקיי מתפלח לטופ 100 או אפילו לטופ 50 תדעו שכולם הרוויחו מהסיפור - מאטיו עצמו עם שדרוג בשנה הקרובה וכמובן מעריץ אחד (בתקווה שזה מעריץ אמיתי) שיזכה לטיול בלתי נשכח.
אחרי 2 שניות של מחשבה האם אני מצביע לו החלטתי כמובן שלא...במיוחד לא עם מששמעתי שהוא מנגן היום :rolleyes:
אהבתי אותו יותר לפני שנה-שנתיים |
|
|
| Koby |
| זכותו של כל אחד אבל זה יוצר מצב שהטופ 100 הוא לא של הדי ג'יים הכי טובים אלה של הכי מיוחצנים. |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Koby
זכותו של כל אחד אבל זה יוצר מצב שהטופ 100 הוא לא של הדי ג'יים הכי טובים אלה של הכי מיוחצנים. |
נכון מאוד הטבלה הזאת היא של הדיגיים הפופלרים בעולם....
וזה למה טיאסטו ישב שם במקום הראשון מספר שנים.... |
|
|
| Glenn-Holmes |
וזה גם למה כל אוהב מוזיקה אמיתי חייב לתת שם את הקול שלו
כדי לאזן את המצעד מעט יותר לכיוון של הדי גיים שמוערכים ע"י אלה שעוקבים אחרי הסצינה |
|
|
| Rising |
| vote for IAN CAREY!!!! :tongue2 |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by DvJ
נכון מאוד הטבלה הזאת היא של הדיגיים הפופלרים בעולם....
וזה למה טיאסטו ישב שם במקום הראשון מספר שנים.... |
זה כבר עניין של טעם, לדעתי טייסטו היה הדי ג'יי הטוב בעולם וגם היום הוא אחד הטובים. בלי טייסטו לא הייתי שומע טראנס ואני בטוח שכמוני עוד רבים פה אז מגיע לו הערכה על העבודה שהוא עשה בעבר. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Koby
זה כבר עניין של טעם, לדעתי טייסטו היה הדי ג'יי הטוב בעולם וגם היום הוא אחד הטובים. |
:rolleyes: |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Koby
זה כבר עניין של טעם, לדעתי טייסטו היה הדי ג'יי הטוב בעולם וגם היום הוא אחד הטובים. בלי טייסטו לא הייתי שומע טראנס ואני בטוח שכמוני עוד רבים פה אז מגיע לו הערכה על העבודה שהוא עשה בעבר. |
מסכים איתך לגמריי אחי ללא ספק הגיע לו לזכות בזה כמו שלפויודי הגיע לאוקי וסאשה .....
אבל 3 פעמים??
ב2006 אפילו מקום 5 לא הגיע לו לדעתי והוא היה 2...
מצעד של פופלריות.... |
|
|
| YoraY |
שבוע טוב לכולם ..:)
לדעתי יחצנות זה טוב עד גבול הטעם הטוב ומה שהבחור עושה שם עם ההגרלההה וההצטרפות לגיג על חשבונם בלהלבה זה פאקינג רמאות
זה כמו שארמין יקח את כל המשאבים שלו - תוכנית רדיו, פירסומות כסף הופעות ויתחיל לחלק פרסים למי שיצביע לו קיצר זה ממש מלכלך את התחרות
אנשים לא מצביעים בגלל בגלל מניעים מוזיקאליים אלה בגלל בשביל לקבל פרס
אני חושב שאפשר לבוא ולזרוק מילה לקהל "אל תשכחו להצביע לי בדיג'י מאג אם אתם אוהבים בלה בלה בהל.." זה הגיוני.. זה מכובד..
חוץ מזה אני חושב ובטוח שהתחרות הזאת היא מכובדת בטירוף בגלל שהיא היחידה שמצליחה לאגד את כל העולם להצבעה אחת ולתת תמונה של מה העולם אוהב לשמוע היום
זה למה אני גם אוהב מאד להצביע ולהשפיע כי יש לזה ערך
והשנה אני נותן כבוד לטוקהדיסקו זה בטוח |
|
|
| sabi10 |
| איפה בדיוק הבעיה פה..שיפרסם את עצמו כמו שכל השאר עושים, אני לא רואה שום סיבה ללא לעשות זאת |
|
|
|
|