|
כל ההמלצות של שירים וכאלה, תנו גם לינקים חבר'ה
|
View this Thread in Original format
| DJentlman |
אחיי וחבר'ה נכבדים מ TAISRAEL:) תודה על כל ההמלצות של הטראקים והשירים אבל מה עם לינק למקום?!
אם צריך , אין לי בעיה מדי פעם לפרסם איזה FTP שאפשר לזרוק שם כמה פיילים
רק תגידו ואני אשים:) |
|
|
| yahel222 |
שמע אחי קודם כל תבקש לינקים בט'רד של ההמלצות לשם זה יותר מתאים
וחוץ מזה לותיקים שפה (מי שנרשם לפני תקופה מסויימת) יש כזה מקום
והמבין...יבין |
|
|
| DJentlman |
נו , הותיקים, אז למה אתם רעים? שמעתם על המילה SHARING?
הPUBIM שאני אביא הם מהירים ועם מלא מקום אפילו FXP אפשר לעשות להם |
|
|
| Gil Shwarts |
אין פה אף אחד שמוכן להעלות קטעים כאלה
ולשתף אחרים מכאן
אני יוצא מהתמונה כי לי כמעט ואין MP3 במחשב, אני צורב הכל
מוש הוא היחידי כאן שעוד עושה מאמץ
וגם
R-YEAH למי שזוכר אותו
הוא גם אחלה גבר שנותן לאנשים מקום בFTP מהיר
קיצר, בישראל לא תמצא מישהו אכפתי מספיק כדי לעשות כזה דבר וכדאי שתתחיל להתרגל ל
Audiogalaxy וכל התוכנות האלה. |
|
|
| yahel222 |
שמע גיל....אני עובד על מודם 56
שבמקרה הטוב מתחבר לי על 46666....וגם אז מתנתק כל שעה בערך
אז אין לי בכלל אפשרות לחשוב על זה
ואני גם לא מחובר כל הזמן |
|
|
| DjChook |
גיל זה מה זה לא בסדר מצידך
גם אני שאני על איידיאסאל
לא יכול להרשות לעצמי להיות שרת
כי אני שולח ב 10 מקסימום
ואני בשותף עם עוד 4 מחשבים על הרשת
כך שאני צריך להשאיר מקום קצת לתזוזה החוצה |
|
|
| Dj Moriano |
כשיגיע הכבלים כבר
ואם יהיה לי וזה ישלח מהר אין לי בעיה להיות שרת.... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DjChook
גיל זה מה זה לא בסדר מצידך
גם אני שאני על איידיאסאל
לא יכול להרשות לעצמי להיות שרת
כי אני שולח ב 10 מקסימום
ואני בשותף עם עוד 4 מחשבים על הרשת
כך שאני צריך להשאיר מקום קצת לתזוזה החוצה |
אני בדיוק באותה עמדה כמוך
גם אני על איי די אס אל עם רשת ביתית
וגם אם היו לי MP3 במחשב לא הייתי פותח FTP כי זה מאט לי הכל
בכל אופן, מה שאני אומר הוא שאין פה אף אחד חוץ ממוש וRYEAH שאיכשהו מרשים לעצמם לעשות את זה,
שיפתח שרת אצלו במחשב |
|
|
| yahel222 |
לפי מה שהבנתי הכבלים קיבלו רשיון
וב17 במרץ, זתומרת עוד שבוע הם מתחילים לעבוד |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by yahel222
לפי מה שהבנתי הכבלים קיבלו רשיון
וב17 במרץ, זתומרת עוד שבוע הם מתחילים לעבוד |
אדיר איזה כף
אין לכם מושג כמה חיכיתי לכבלים
עכשיו בטח תיהיה תחרות כזאת בין כבלים לאי די אס אל
שהמחירים ירדו חבל על הזמן
ואז סוף סוף אני יוכל להרויד סירטי סקס מלאים
:) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by arik
אדיר איזה כף
אין לכם מושג כמה חיכיתי לכבלים
עכשיו בטח תיהיה תחרות כזאת בין כבלים לאי די אס אל
שהמחירים ירדו חבל על הזמן
ואז סוף סוף אני יוכל להרויד סירטי סקס מלאים
:) |
י'שרוט אם סרטי סקס זה מה שאתה רוצה תרשום ת'כתובת ואני ישלח לך 2-3 דיסקים |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
י'שרוט אם סרטי סקס זה מה שאתה רוצה תרשום ת'כתובת ואני ישלח לך 2-3 דיסקים |
שניכם שרוטים !!! להשתמש באיי די אס אל כדי להוריד סרטי סקס???
לכו לזונה תיקח 50 שקל ותזיינו על אמת !!!
גם יותר זול גם יותר כיף |
|
|
|
|