return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
כל ההמלצות של שירים וכאלה, תנו גם לינקים חבר'ה
View this Thread in Original format
DJentlman
אחיי וחבר'ה נכבדים מ TAISRAEL:) תודה על כל ההמלצות של הטראקים והשירים אבל מה עם לינק למקום?!
אם צריך , אין לי בעיה מדי פעם לפרסם איזה FTP שאפשר לזרוק שם כמה פיילים
רק תגידו ואני אשים:)
yahel222
שמע אחי קודם כל תבקש לינקים בט'רד של ההמלצות לשם זה יותר מתאים

וחוץ מזה לותיקים שפה (מי שנרשם לפני תקופה מסויימת) יש כזה מקום

והמבין...יבין
DJentlman
נו , הותיקים, אז למה אתם רעים? שמעתם על המילה SHARING?
הPUBIM שאני אביא הם מהירים ועם מלא מקום אפילו FXP אפשר לעשות להם
Gil Shwarts
אין פה אף אחד שמוכן להעלות קטעים כאלה
ולשתף אחרים מכאן
אני יוצא מהתמונה כי לי כמעט ואין MP3 במחשב, אני צורב הכל
מוש הוא היחידי כאן שעוד עושה מאמץ
וגם
R-YEAH למי שזוכר אותו
הוא גם אחלה גבר שנותן לאנשים מקום בFTP מהיר

קיצר, בישראל לא תמצא מישהו אכפתי מספיק כדי לעשות כזה דבר וכדאי שתתחיל להתרגל ל
Audiogalaxy וכל התוכנות האלה.
yahel222
שמע גיל....אני עובד על מודם 56
שבמקרה הטוב מתחבר לי על 46666....וגם אז מתנתק כל שעה בערך

אז אין לי בכלל אפשרות לחשוב על זה
ואני גם לא מחובר כל הזמן
DjChook
גיל זה מה זה לא בסדר מצידך
גם אני שאני על איידיאסאל
לא יכול להרשות לעצמי להיות שרת
כי אני שולח ב 10 מקסימום
ואני בשותף עם עוד 4 מחשבים על הרשת
כך שאני צריך להשאיר מקום קצת לתזוזה החוצה
Dj Moriano
כשיגיע הכבלים כבר
ואם יהיה לי וזה ישלח מהר אין לי בעיה להיות שרת....
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DjChook
גיל זה מה זה לא בסדר מצידך
גם אני שאני על איידיאסאל
לא יכול להרשות לעצמי להיות שרת
כי אני שולח ב 10 מקסימום
ואני בשותף עם עוד 4 מחשבים על הרשת
כך שאני צריך להשאיר מקום קצת לתזוזה החוצה


אני בדיוק באותה עמדה כמוך
גם אני על איי די אס אל עם רשת ביתית
וגם אם היו לי MP3 במחשב לא הייתי פותח FTP כי זה מאט לי הכל

בכל אופן, מה שאני אומר הוא שאין פה אף אחד חוץ ממוש וRYEAH שאיכשהו מרשים לעצמם לעשות את זה,
שיפתח שרת אצלו במחשב
yahel222
לפי מה שהבנתי הכבלים קיבלו רשיון
וב17 במרץ, זתומרת עוד שבוע הם מתחילים לעבוד
arik
quote:
Originally posted by yahel222
לפי מה שהבנתי הכבלים קיבלו רשיון
וב17 במרץ, זתומרת עוד שבוע הם מתחילים לעבוד

אדיר איזה כף
אין לכם מושג כמה חיכיתי לכבלים
עכשיו בטח תיהיה תחרות כזאת בין כבלים לאי די אס אל
שהמחירים ירדו חבל על הזמן

ואז סוף סוף אני יוכל להרויד סירטי סקס מלאים
:)

Dj Moriano
quote:
Originally posted by arik

אדיר איזה כף
אין לכם מושג כמה חיכיתי לכבלים
עכשיו בטח תיהיה תחרות כזאת בין כבלים לאי די אס אל
שהמחירים ירדו חבל על הזמן

ואז סוף סוף אני יוכל להרויד סירטי סקס מלאים
:)


י'שרוט אם סרטי סקס זה מה שאתה רוצה תרשום ת'כתובת ואני ישלח לך 2-3 דיסקים
yahel222
quote:
Originally posted by Dj Moriano


י'שרוט אם סרטי סקס זה מה שאתה רוצה תרשום ת'כתובת ואני ישלח לך 2-3 דיסקים


שניכם שרוטים !!! להשתמש באיי די אס אל כדי להוריד סרטי סקס???
לכו לזונה תיקח 50 שקל ותזיינו על אמת !!!
גם יותר זול גם יותר כיף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement