return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
איך להביא מספרים בדיסקוטקים (pg. 3)
View this Thread in Original format
s0undw4v3
quote:
Originally posted by arik
אני רואה שאתם קצת יבשים אז בואו אני ילמד אותכם את אומנות המיספור

אתה בא ל מישהי בדיסקוטק וקורץ לה פעם בעין ימין פעם בשמאל
ואז בשניהם
אחרי זה אתה מתקרב אליה נותן לה ליטוף אל התחת
ואומר לה מה העינינים בייבי

אתה מוציא אותה אחוצה
ואמור לה תישמעי אין לי זין לדיבורים אני רוצה אותך כאן ועכשיו

וזה בידיור הרגע שחבר שלה בא אם חברים שלו וחברים שלהם וחולייי
ואתה מוצא את אצמך קבור מתחת לכמה אבנים!!!!!!!!!


אז אל תנסו:)


אתה צוחק? ידידה טובה שלי שיש לה חבר, אמרתי לה שאני אוהב אותה ורוצה אותה... עכשיו יש לי קצת בעיות עם החבר שלה :D

למזלי נפלתי על פחדן עם 10 חברים בתור גב.
ואני והיא עדיין מדברים :D
arik
quote:
Originally posted by s0undw4v3


אתה צוחק? ידידה טובה שלי שיש לה חבר, אמרתי לה שאני אוהב אותה ורוצה אותה... עכשיו יש לי קצת בעיות עם החבר שלה :D

למזלי נפלתי על פחדן עם 10 חברים בתור גב.
ואני והיא עדיין מדברים :D

חחחח:)
באמת מזלך

שחכתי לומר שאחרי שמזיינים מישהי
צריל להגיד לה ככה
ילא עכשיו תעופי לי מהעינים:)
Hell_Copter
יו נועם איזה חבל שאתה לא גר ברעננה
אני רוצה לראות את ה 10 חברים האלה משתינים במכנסיים אם מביאים להם מפה חמולה
מישהו פה שמע על התאומים שהרביצו לשופט כדורגל??
אלה חברים שלי
Dj Moriano
quote:
Originally posted by arik
אני רואה שאתם קצת יבשים אז בואו אני ילמד אותכם את אומנות המיספור

אתה בא ל מישהי בדיסקוטק וקורץ לה פעם בעין ימין פעם בשמאל
ואז בשניהם
אחרי זה אתה מתקרב אליה נותן לה ליטוף אל התחת
ואומר לה מה העינינים בייבי

אתה מוציא אותה אחוצה
ואמור לה תישמעי אין לי זין לדיבורים אני רוצה אותך כאן ועכשיו

וזה בידיור הרגע שחבר שלה בא אם חברים שלו וחברים שלהם וחולייי
ואתה מוצא את אצמך קבור מתחת לכמה אבנים!!!!!!!!!


אז אל תנסו:)



מזל שהזהרת אותנו

אני בדיוק חשבתי לעשות את זה ביום שישי.....
DjNumShum
הופהה אני הייתי באיוס אל תשאלו איזה צחוקים
טוב תראו
מתוך ה בערך 180 שעות שהייתי שם
ב150 שעות הייתי מסטול\שיכור
קשה היה למצוא אותי פיכח.

אחים שלי אתם לא מבינים זה לא קשור שישראליות לא זורמות פשוט שם אנשים באים להתפרק, כמה כוסיות הכרנו זה היה כלכך מצחיק
חבר שלי זיין אחת נשואה בת 30
יוון זה ה-דבר
וקרבי זה הכי אחי

עכשיו בואו אני אספר לכם על עוד דרך לקבל קצת במועדון
נגיד וצפוף אחושרמוטה אז אתה רואה איזה אחת חמודה
ככה בא רוקד מאחוריה ולאט לאט מתחיל להיצמד אליה
תחת לתחת
אתם לא מאמינים איזה טוב זה הלך לי באלנבי 58 ז"ל לפני איזה שנה וחצי.
תנסו פעם
אחלה שיטה!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjNumShum
עכשיו בואו אני אספר לכם על עוד דרך לקבל קצת במועדון
נגיד וצפוף אחושרמוטה אז אתה רואה איזה אחת חמודה
ככה בא רוקד מאחוריה ולאט לאט מתחיל להיצמד אליה
תחת לתחת
אתם לא מאמינים איזה טוב זה הלך לי באלנבי 58 ז"ל לפני איזה שנה וחצי.
תנסו פעם
אחלה שיטה!!!


הייתי בעמק 51 לפני שנה ורקדתי שם והיה צפוף
והייתה איזה אחת מאחוריי שכל הזמן נתקעה בי יעני כזה תוך כדי ריקוד
אז הסתובבתי אליה והיא עושה לי אולי במקום לרקוד עליי תרקוד איתי
אז רקדנו קצת
לצערי לא יצא יותר מזה
s0undw4v3
רועי, בוא נגיד ככה- בחיים שלי לא הייתי צריך להביא על מישהו גב, כי אני מכיר מספיק אנשים וכולם מאוד נחמדים אליי משום מה :D

ואין לי זין להתחיל להסתכל מאחורי כל פעם שאני יוצא מהבית ולשלוח כל הזמן אנשים שיעשו לו בעיות. פשוט אין לי זין לזה! אז אני מנסה להימנע מזה כמה שאפשר. אם אני אצטרך, תוך כמה שעות, אני מארגן לו מאה איש שיבואו אליו לביה"ס, ויטפלו בוא ככה, שהוא לא יוכל לדבר כי יעשו לו חמישה פירסינגים בלשון עם סיכות ביטחון (הוא פריק :)), וישברו לו יד ורגל כדי שאחרי שזה יחלים, יכאב לול מאוד כשהוא יעשה פוגו במסיבות מטאל שאנחנו הולכים אליהן :D

ואני אקרא גם לך... אולי יש לך משהו להוסיף לרשימה :p
Dj Moriano
quote:
Originally posted by s0undw4v3
מזה כמה שאפשר. אם אני אצטרך, תוך כמה שעות, אני מארגן לו מאה איש :p [/B]



כמה שעות זה מממללללאאאא זמן

איזה אמריקאי אחד התחיל עם חבר שלי תוך חצי שעה
באו משהו כמו 30 אנשים זיינו להם ת'צורה
האמריקאים היו בני 18-19
אנחנו בני 14-15
באה משטרה היה קטעים עכשיו האמריקאים מפחדים לצאת מהבית


:)
DjNumShum
יאלללהלהההה
כל אחד משחק אותה פה גאנגסטר עם פוזה של מיליון דולר

כולכם יכולים להתחבר לי
ותגידו את זה לכל הגב שלכם
:p :p :p :p :p :p :D :cool:
TranceGiant
about IOS, yeah u tell me what my israeli friends already said...They say that I'll see tons of Israelis there, but that in some places they wont even let israelis in, since they screwed too much up(fights, demolating furniture..) Some guy told me that like from 3 a.m. they streets are packed with drunken gurlz..u just have to pick ;) An austrian friend of mine told me how he pretended to be gay in some club in Greece..and danced with some woman whose husband didnt care since he thought he was really gay..so he left them two...and as he doisappeard he ed her LOL :stongue:
Man, when im drunk i wont know what ill do anyway..ill look for israeli chicks though since i consider them as the hottest ones still, they'll surely like my austrian accent in my hebrew :D I just hope that i wont wake up with some big fat elephant lady next to me..
Oh right..Europeans are not THAT open, achi..Uwill get in trouble if u around in normal life..but in holidays no1 gives a , its one big wet ORGY.

Generall i dont like slutty girls who like kiss and with every1 touching their ass from behind. I prefer the sweeties u talk a bit too, hehe im too nice :toothless

About "gav"...most israelis "mesahkim ota"...its like when kids in kindergarten start showing off "my dad is bigger than yours"..thats . Those myths and stories that u get to hear in israel about the scary guys from pardes kaz, bat yam, kaplan or guys like..whats his name? mesilati? whatever..thats all bull. Compared to other countries thats child's play, trying to imitate the ghetto boys from brooklyn..pathetic..And if u disagree ill send whole Tira and Netanja to your schools ;)

Hell_Copter
לא יודע מי מכם שמע על המכות שהיו לפני כמה שבועות בבלקוני
בעצם.. אני זוכר ששופי אמר שהוא היה שם

כמה ילדים מקרית אונו בני 19 עלו על אחד בגיל שלי וזיינו אותו במכות
ההוא הרים טלפון אחד ותוך עשר דקות היו שם חמולה של 30 ילדים לפחות
האלה מקרית אונו היו בתוך הבלקוני והחמולה אמרה לזה שקיבל את המכות להכנס לקרוא להם החוצה למה לא רצו להכניס אותם פנימה
האלה מקרית אונו זיינו אותו עוד פעם אחרי שהוא נכנס דפקו בו כסאות בעיטות לפרצוף ועוד דברים
אחר כך שהם יצאו ניסו כל החמולה לעלות עליהם... זה היה אחושילינג מפחיד
אתה קולט ילדים מנפצים בקבוקי בירה כדי לדקור
בחמולה היו מלא חברים שלי שבאו מהוד השרון תוך 10 דקות לפיתוח... הנהג עבר באדומים והכל רק בשביל שהם יגיעו מהר לשם
yahel222
quote:
Originally posted by DjNumShum
הופהה אני הייתי באיוס אל תשאלו איזה צחוקים
טוב תראו
מתוך ה בערך 180 שעות שהייתי שם
ב150 שעות הייתי מסטול\שיכור
קשה היה למצוא אותי פיכח.

אחים שלי אתם לא מבינים זה לא קשור שישראליות לא זורמות פשוט שם אנשים באים להתפרק, כמה כוסיות הכרנו זה היה כלכך מצחיק
חבר שלי זיין אחת נשואה בת 30
יוון זה ה-דבר
וקרבי זה הכי אחי

עכשיו בואו אני אספר לכם על עוד דרך לקבל קצת במועדון
נגיד וצפוף אחושרמוטה אז אתה רואה איזה אחת חמודה
ככה בא רוקד מאחוריה ולאט לאט מתחיל להיצמד אליה
תחת לתחת
אתם לא מאמינים איזה טוב זה הלך לי באלנבי 58 ז"ל לפני איזה שנה וחצי.
תנסו פעם
אחלה שיטה!!!


שמע אחי אני הייתי בקוס ושם הלכנו לכמה ישראליות ישר שלחנו ידיים אז ההן עושות "הלו הלו" אז כוס אמק הלכנו לאירופאיות
אבל אולי באיוס זה אחרת ובאמת חברים שלי שהיו שם אמרו שדווקא הם הלכו לישראליות.....מה זה משנה מי העיקר נהנים
ושתדעו לכם שדווקא שוודיות וכאלה מתלהבות משחורים (חוץ מתימנים חח) כי אצלם כל הבחורים גבוהים בלונדינים ענקיייים אז שהן רואות אחד שחור הן שיא המתלהבות מזה.....

ובקשר למכות....כל אחד משחק לי אותה פה עבריין צמרת...שמע רועי אתה גר ברעננה מה זה חמולה אצלך אהה יא חטווי.....
פחחח והמכות בבלקוני באמת היה רציני שם
אבל אני ראיתי לפני כמה זמן בעיניים שלי מכות פי 10000
להזכירך אני גר בר"ג 15 דקות הליכה מרמת עמידר וגם פרדס כץ פה באזור...לפני חודש בערך ראיתי בעמידר מכות שהיית עושה במכנסיים חבל על הזמן...אלות סכינים מה לא היה שם הכי מפחיד בארץ נשבע לך קיבלתי חום רק מלראות את זה !!!!
ואם אתה רוצה לשמוע על מישהו משוגע...אחד מעמידר בגיל שלי יעני עכשיו 18 בערך...לפני שנתיים היה לו ריינג'ר קיצר הוא עמד באמצע הכביש דיבר עם מישהו אז אחד מאחורה אדם מבוגר ציפצף לו שיזוז
אחרי כמה פעמים הילד התעצבן הוציא אלה והביא לאדם בראש......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement