|
איך להביא מספרים בדיסקוטקים (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
דותן.. תתפלא אבל גם פה יש חמולות
ואל תחשוב שאין פה כלום
יש לי חבר שאח שלו נדקר חמש פעמים
במזל לא קרה לו משהו רציני
הוא הגן על איזה אחד והזה שרצה להביא להוא מכות התעצבן וניסה לדרוס אותו
ואז אח של חבר שלי דפק לו קסדה של אופנוע בראש ואז הוא הוציא סכין ודקר אותו 5 פעמים
פספס איברים פנימיים בסנטימטרים |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
דותן.. תתפלא אבל גם פה יש חמולות
ואל תחשוב שאין פה כלום
יש לי חבר שאח שלו נדקר חמש פעמים
במזל לא קרה לו משהו רציני
הוא הגן על איזה אחד והזה שרצה להביא להוא מכות התעצבן וניסה לדרוס אותו
ואז אח של חבר שלי דפק לו קסדה של אופנוע בראש ואז הוא הוציא סכין ודקר אותו 5 פעמים
פספס איברים פנימיים בסנטימטרים |
אחי אין על רמת גן
אנחנו אשכרא בין פרדס קץ לרמת עמידר
אני יותר קרוב לרמת עמידר כי אני גר בקצה השני
יעני הפוך מדותן
תבואו לברלין ביום שישי בלילה ותראו איזה אנשים נחמדים מסתובבים שם :)
נכון דותן ? |
|
|
| yahel222 |
חן.....אני יהרוג אותך !!!
אחי היום בשעה 13:00 היה לי מבחן מתמטיקה שנמשך עד 16:00
ואז באתי הביתה ועוד לא אכלתי
כל היום אכלתי קוראסון מסריח
ועכשיו שאמרת ברלין אני כבר מריח באף ריח של ברלין !!!! איך בא לי :toothless :toothless :toothless
למרות שאתה מודע לזה שכל ברלין מוריד לך 10 דקות מהחיים חחחחחחח
והתכוונת שאתה קרוב יותר לפרדס כץ...איזה קטע קרה לי שם פעם
אני שליח פיצה קיצר נסעתי שם פתאום בא מולי 2 מכוניות יעני עשו רייס
ואחד במסלול שלי !! חשבתי הוא עולה עלי בשניה האחרונה זזתי למדרכה איזה פחד זה היה
אההה ואפרופו ברלין לפני כמה שבועות שמעתי היה שם מכות שיאאא כמה חבר'ה מפרדס כץ....היית שם??
חברים שלי היו
אני לשמחתי סוף סוף העברתי ערב שישי בלי ברלין !!!! |
|
|
| TranceGiant |
Still Raanana is nothing compared to ramat amido and such..My cousin once introduced me to some of them and that did it to me..and i lived in raanana so i know wassup there..even tho we did once have a knife-fight in hativat hasharon as far as i remember.
But i repeat...internationally we aint worth nothing...Spanish, French or even Arsim in like Holland, Amsterdam ours upside down. and i shallnt mention American, REAL "gangstas" who will shoot you if u wear the wrong shoes |
|
|
| Hell_Copter |
טראנס ג'יאנט... בן כמה אתה עכשיו??
כל הערסים של רעננה יושבים בנרגילה ביום שישי :)
סתם.... כל התימנים שיושבים שם יותר מדויק
אבל גם פה יש ערסים...
זה שהרוב צפונים כאלה זה לא אומר שאין |
|
|
| TranceGiant |
im 18
ah well...i didnt have too much problems with arsim, i think raanana is relatively safe. Everywhere ull find "arsim",even in austria ;) but they act a lill different, they need alcohol to become that aggressive:cool:
Yeah i was in the nargila once----so ing funny, me and my friends ate there then left the money on the table and hanged out outside as the menahel comes out and claims the missing money..LOL apparently some1 has forgotten anyway we said that we surely paid and he said "mkubal alay aval mi hayom bahaim al tavoo yoter lepo" ..well what do i care, i left to austria 2 days later anyway :D :D |
|
|
| yahel222 |
שמע כל מקום במדינה יש ערסים יותר מדי אפילו
בגלל זה המדינה שלנו נראית כזה חרא
וטראנסג'אינט שמע מה שאתה מתכוון זה לא ערסים ממש
אלה יותר חוליגנים שמשתכרים הם משוגעים
או גנגסטרים זה מלחמה ממש של כנופיות וכאלה
אבל בארץ כולם ערסים מסריחים כאלה מגעילים.....
יש פה דברים שאין בחו"ל אין מה להשוות בין ערסים בארץ ל"ערסים" בחול
ודווקא ברעננה אין ממש שכונות של ערסים
בר"ג יש - עמידר
בני ברק - פרדס כץ
חולון - ג'סי כהן
ת"א - הדרום....:p :p
ירושלים - קטמון ואי ואי אלה שיא הערסיםםם
ב"ש - הכל !!! גיל אל תעלב אבל אתם עיר שכונה
וככה יש גם ביבנה יפו כמובן וכו
אבל שום מקום לא עולה על גבעת שמואל !!!! |
|
|
| Hell_Copter |
שכחת את בת ים...
רעננה באמת יחסית נטולת ערסים אבל עדיין יש כמה
חפיף |
|
|
| s0undw4v3 |
נו אני סתם אחושרמוטה כועס על האידיוט הזה שאני הולך להתפוצץ
וכולכם אחושרמוטה מפחידים אותי פה... אני מחיפה... אין פה יותר מדי ערסים, ואפילו אם יש, אז הם לא משהו מסוכנים.
טוב נו לא מפחידים :D
למה אי אפשר לחיות בשקט ולהביא בבנות כל היום? למההה???? :confused:
חיים קשים :D |
|
|
| Dj Moriano |
לנו יש את שביב.............
ונווה ישראל....... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
יאלללהלהההה
כל אחד משחק אותה פה גאנגסטר עם פוזה של מיליון דולר
כולכם יכולים להתחבר לי
ותגידו את זה לכל הגב שלכם
:p :p :p :p :p :p :D :cool: |
אתה מתחיל להימאס עליי אתה יודע את זה
אתה גם אחד מאלה שמשחקים אותה אז תוריד ת'פרופיל לפני שאני יוריד לך אותו בכח ימטומטם! |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אתה מתחיל להימאס עליי אתה יודע את זה
אתה גם אחד מאלה שמשחקים אותה אז תוריד ת'פרופיל לפני שאני יוריד לך אותו בכח ימטומטם! |
ואה ואה אח שלה אני רואה אתה עצבני רצח אהה
תירגע, ספור עד 10
כולה פורום.....מעצבן אז אל תענה לו:) :) |
|
|
|
|