|
Tiësto avlyser Drammen.
|
View this Thread in Original format
| theck1 |
Leste på www.dt.no idag at han avlyser drammens-besøket pga et absolutt lavmål fra politiet sin side. De vil ha 20 års grense og begrenset åpningstid. Jeg kjøpte billetter igår og er jo kjempe fornøyd nå, *grr*.
Har ikke politiet den minste anelse om hvor stort dette er for byen kulturelt? Er de virkelig redd for å ha litt å gjøre en lørdagskveld? Tror de ikke at det vil være flust med vakter på et slikt arrangement? Nei, har ikke ord for hvor tragisk dette er, og ikke minst hvor tragisk politiet i Drammen har opptrådt. SNUT ER UT!!! |
|
|
| plumbo |
Som en slags trøst til alle de som hadde gledet seg til et stort tranceparty ønsker vi i Bang! å tilby redusert inngangspris til vårt arrangement på Pi 16. september i Oslo til de som kunne tenkt seg dit.
Det blir nok ikke helt det samme som å høre Tiësto sammen med 4000 andre, men vi kan love intim stemning, energisk trance og housemusikk.
Kimito Lopez (som har en låt på den siste In Trance We Trust CD'en og som er med på deler av turnèen) og Nicco spiller kvalitetstrance, mens balErik & plumbo stiller med sexy og groovy house back 2 back i houseavdelingen.
Alt du trenger å gjøre er å registrere deg på mailinglista på http://www.bangevents.net/mailinglist og skrive ut en mail vi sender ut når det nærmer seg. Vis papiret i døra så kommer du inn for en femtilapp før klokken 24:00.
Litt om det som skjedde i Drammen:
Sitat Kim-Andre Kværnes' svar til Drammen Kommune angående omgjøring av åpningstid fra 03:30 til 02:00:
"Med åpning frem til kl. 03:30 ville sannsynligvis 90% eller mer startet på hjemreisen umiddelbart eller reist til hotellet. For hva skal de gjøre i Drammen sentrum når alt er stengt?
Alle ute kl. 02:00 ville derimot kunne medført at flere ville forsøkt sentrum!"
Er det dette som er logisk og fornuftig tankegang og begrunnelse fra Politiet?
Stå på, signer oppropet! Vis politi og offentlige etater at vi klubbere ikke godtar hva som helst! Når Ole Ivars dansegalla med 18 år ID en annen kveld i Drammenshallen blir godkjent bør og skal det ikke skje forskjellsbehandling! |
|
|
| theck1 |
Godt å lese at journalisten tar dette seriøst. De eneste som ikke tar dette seriøst virker det som kun er politiet. De har jo ikke den minste peiling på hva de prater om, og det irriterer meg fryktelig når folk med makt ikke har kunnskap om det de er pålagt å kunne noe om. Håper virkelig det blir noe av jeg også, har jo trossalt kjøpt billetten!
Post gjerne flere linker til artikler og lignende :) |
|
|
| haNylanda |
er så latterlig forklaring på saken.
Det har vært aragert russefest i ved elva i drammen, og det for man lov til. Russ fra resten av nærmiljøet, men at verdens stjerene komme og tiltrekkre seg folk fra litt lengre en Buskerud er latterlig "service" |
|
|
| dj_alfi |
go drammen!
men det blir sentrum scene? har ikke fått med meg stort av saken lol |
|
|
| theck1 |
| Japp, ser ut som det foreløpig. Du kan følge med på hva som skjer på www.dt.no . Der har det vært stor dekning av den :) |
|
|
| theck1 |
Da ble det visst i Drammenshallen alikevel. Godt å se at de ikke rører noe særlig :P Det blir fra 19 til 01. 10 barer.
Godt å se at det er litt fornuft igjen hos snuten ihvertfall... |
|
|
| euphoria_ibiza |
sier bare en ting her i landet kan det mest utroligste skje
mye frem og tilbake med politiet ..
men da ble det drammen likevel ;) |
|
|
| KrissO |
Og stenger klokken 01:00 ? lol!
Hva er det idiotene tenker på ? :whip:
Om de vil unngå bråk på byen så er jo det mest logiske å holde oss stengt inne til 03:00 er det ikke ? lol |
|
|
| NoModE |
Hvorfor ikke holde åpent til 06:00?
Da vil jo de fleste bare trekke hjem eller noe uansett.
Ingen som drar på slike fester er vell interessert i å lage bråk?
Politiet skjønner ikke helt hva som er riktig føler jeg. |
|
|
|
|