return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Steve Irwin RIP (pg. 2)
View this Thread in Original format
robin
quote:
Originally posted by ZZandirt
gheh, toen ik CF's opmerking las, begon het idd te kriebelen... Gelukkig was jij me voor...:D

die docu wil men wel gaan publiceren, de vraag is nu nog hoe en wanneer... wil het wel zien...

persoonlijk doet het mij niet zoveel... er sterven dagelijks mensen op veel gruwelijker manieren, en daar hoor je niemand over:whip:
tof hoe ie met dieren kon omgaan.. dat is communiceren op ene ander level en dat dwingt respect af, maar ik vond hem nogal erhm...
overenthousiast?

awel, Rex Hunt is ook tof!!!
:haha: :haha: :haha: :haha:

tja.. ben ik het wel mee eens, he kinda had it coming, vind ik.. hij wist ook dondersgod waar ie mee bezig was riep ie vaak zat, maar zn commentaar op de kritiek rondom die baby van m die ie mee had genomen toen ie een ing grote kroko ging voeren.. 'jaah alleen als er een ing zware aardbeving was geweest had er iets mis kunnen gaan' beetje zelfoverschatting zeg.

erg triest voor familie, vrouw en kinders.. dat wel
MaGiK54
Risico van het vak....wel jammer dattie dood is, zijn show was altijd erg vermakelijk en hij heeft wel veel voor de diertjes gedaan daaro in Aussie :(
Djeebie
Zeker jammer, maar zoals Robin al zei "he had it coming". Het feit dat zo'n pijlstaartrog in principe niets doet zegt genoeg. Meneer Irwin zal wel op het punt hebben gestaan hem te omhelzen.
Loraine
Hij maakte iig vermakelijke tv! Maar goed, zo'n eind was natuurlijk wel te verwachten.
dj_spare
RIP Steve :(

ZZandirt
quote:
Originally posted by dj_spare
RIP Steve :(

hoe vroeg het ook is.....

made me smile....:haha: :haha:
AirPole
quote:
Originally posted by eieregooie
Sja, het verrast me niet eigenlijk. Met 't werk dat hij deed liep ie al een groot risico, en soms had ie van die uitspattingen waarmee t alleen nog maar erger werd.

Maar juist dat maakte 'm uniek. Ik vond t een leuke knaap, ondanks dat ik zijn passie niet echt deel... Maar echt rouwig ben ik er ook niet om.

+1

Het is inmiddels cliche, maar 'he had it coming' natuurlijk. Ik zag laatst ook weer zo'n keutel op Discovery die iets met slangen deed en die werd gebeten. 6 uur van de bewoonde wereld af.

Edit: Robin, ik had je post niet gelezen, maar ik ben het dus met je eens.
Remy D
Het is een beetje als The Grizzley man alleen dan iets anders...

http://www.imdb.com/title/tt0427312/
Chicane
Koefnoen
jp

eieregooie
robin

Oh crikey! :D

met dank aan :eyes: jp :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement