return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 
Monday Bar presenterar: GATECRASHER STOCKHOLM
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Monday Bar och Berns presenterar:
GATECRASHER STOCKHOLM

Date:
2006-11-04
Time: TBA
Location: Berns
City: Stockholm
Arranger: Monday Bar
Price: TBA
Age: 20
Website: http://www.mondaybar.com

DJ's:
- Christopher Lawrence
- Dave Lee
- Pedro Delgado

Fler DJs kommer... stay tuned!

SMC
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
- Christopher Lawrence


:eyes:
Laszlo
Oj oj, very nice!
montana
oh , chris lawrence.

men meh, berns.
mjz
:eyes:

Stockholm behöver flyttas söderut...
montana
quote:
Originally posted by mjz
:eyes:

Stockholm behöver flyttas söderut...


nej
zoric
CRHISTOPHER LAWRENCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

Det här är helt sjukt! :eyespop: :eyespop: :eyespop:


Jag måste fan dit, Måste!
reveal
Steve (och fler som jag inte minns) som var på PvD på Berns för ett par år sen (event?), hur är lokalerna? Funkar de för sådana här arrangemang?
RebeL9
wow. Christopher Lawrence. vilken finfin bokning.
Definitivt en av de bästa trance-DJna där ute som spelar mycket tight och techig trance utan massa smör.
Hoppas man hinner ta sig dit .
montana
berns lokaler är finfina, det är deras vakter som inte är så finfina

NooN
Nästan givet va? ;)
Christian Ö.
FETT!:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement