return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
Vinyl Collection...
View this Thread in Original format
oDrori
סתם בדיקונת... סקר וינילים בקרב יושבי ארץ הקודש... תרשמו פליז את הקולקציית וינילים שלכם...
איזה וכמה...
אם יש לכם כזה מלא אז תרשמו את אלה שאתם גאים בהם
:D

אני מחזיק במספר 3 המכובד :stongue: :stongue
:אז לי יש:

Rank1 - Such is Life (promo maxi)
" - " (White labvel promo - t2xlc+downtempo rework)
Marc et Claude - Lovin' You vinyl 2
Pulp Victim - The World '99:
DJ-Energy
My vinyl collection stands at

0 records
:D
yahel222
פעם היה לי
ATB - Till I Come (9 PM)

ועוד אחד של מובי ששכחתי כבר איזה שיר זה היה

אבל יום אחד שכחתי אותם בשמש........נהרסו
eran
לפני בערך שבוע קיבלתי את הפטיפון שלי ואתמול הגיעה ההזמנה הראשונה שלי :)

Redhead - Homecoming (Label: Zync)
Fatboy Slim - Song for shelter (Pete Heller Remixes) (Label: Skint)
Tilt feat. Maria Nayler - Headstrong (Label: Baroque Records)
Danilo Vigorito - Sonar EP (Label: Isoghi)
Nick K. vs Kid Vicious - Pants Down Spanking (Label: Tsunami)
NeMeSiS1234
I have so many Vinels so let me count them.............................................................................................................................................................. ok i finished... and the number is 0 :D
§chop¥
quote:
Originally posted by yahel222
פעם היה לי
ATB - Till I Come (9 PM)

ועוד אחד של מובי ששכחתי כבר איזה שיר זה היה

אבל יום אחד שכחתי אותם בשמש........נהרסו


פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעתי אותי מצחוק ....
מצטער לשמוע , אבל תודה שזה מצחיק:p
yahel222
quote:
Originally posted by §chop¥


פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעתי אותי מצחוק ....
מצטער לשמוע , אבל תודה שזה מצחיק:p


חחחחח איך התבאסתי אז
אבל חפיייייף
זה היה לפני שנתיים לפחות כבר כמעט שכחתי מזה
Gil Shwarts
יש לי כל כך הרבה
ארון שלם ומגירה שלמה מפוצצים בוינילים
ולא נראה לי שאני יתחיל לרשום ת'שמות שלהם כאן

קיצר יש לי כמעט כל טראק מפורסם שיצא על ויניל ועוד כמה שאתם ממש אבל ממש לא מכירים
Dj Moriano
לי באוסף יש חמש מתוכם 2 כפולים....


Ptient Saints - On Your Mind
Iio - Rapture
PPK - Resurection
Jurgen Driessen - Koto buki /יש שם עוד שלוש שירים חוף מזה
Infected Mushroom - B.P.Empire


:D :D
oDrori
גיל בחייך למי חשבת שמוקדשת השורה " אם יש לכם מלא תרשמו את הוינילים שאתם הכי גאים בהם"
?!?!?!

קדימה....

Vman
ישלי המון בערך 200
אבל אלה שאני גאה בההם:

Dido - Thank you (Unreleased Deep Dish Remix)

Marco V - Vision 1 & 2 & 3

Fire & Ice - Neverending Melody

M.O.R.P.H - MXM Overdrive

Cygnus X - The Orange Theme
Vman
quote:
Originally posted by eran
Nick K. vs Kid Vicious - Pants Down Spanking (Label: Tsunami) [/B]


כבוד גדול על הפרוגרסיב
טראק בן זונה!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement