|
Zhi-Vago - Celebrate the love 2002 (club mix)
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
| Nån som har denna remake av en gammal favorit??:) |
|
|
| reveal |
| aldrig hört den... antar att du rekommenderar att man drar hem den? |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by reveal
aldrig hört den... antar att du rekommenderar att man drar hem den? | ¨¨
jo dra hem den o dela med den till mig;) kommer inte åt AG.. köpte orginalet i paris 96 - en favvo:) |
|
|
| mindshooter |
| Lyssnade på den senast igår....ganska skön faktiskt... Härlig röst och bra melodi är alltid en bra kombination :) |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Lyssnade på den senast igår....ganska skön faktiskt... Härlig röst och bra melodi är alltid en bra kombination :) |
hur går det med filmatiseringen av din braiga novell?? läste just om den...den e riktigt gripande - skulle bli en grym film.. mitt förslag till låt i hans freestyle e först do you know o sen c sharp:) |
|
|
| Dj Memento |
| Mindshooter, kan du ge mig länken till din novell. Vill gärna läsa :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
hur går det med filmatiseringen av din braiga novell?? läste just om den...den e riktigt gripande - skulle bli en grym film.. mitt förslag till låt i hans freestyle e först do you know o sen c sharp:) |
Filmatiseringen sker i 2:a ring efter sommaren om allt går som det ska...
Förmodligen blir det Photon Project - Enlightment som intro och Delirium - Silence (Tiesto mix) i slutet....får se :)
Memento här har du: http://www.tranceaddict.com/forums/...ighlight=novell |
|
|
| Dj Memento |
| Tokbra novell, Mindshooter! Speciellt slutet. Ett tragiskt och totalt meningslöst mord, men han hade iaf sin musik som fortfarande värmde honom. Mycket, mycket vackert skrivet överhuvudtaget. Du måste meddela var man kan få tag på filmen när den är klar. Kan knappt vänta! :) |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Dj Memento
Tokbra novell, Mindshooter! Speciellt slutet. Ett tragiskt och totalt meningslöst mord, men han hade iaf sin musik som fortfarande värmde honom. |
va det verkligen så? som jag fatta det va han iskall men att mordet inte va meningslöst för att musiken på nått sätt spred sig genom natten?? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
mordet inte va meningslöst |
tänkte bara klargöra vissa grejor: mord är alltid meningslöst |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
va det verkligen så? som jag fatta det va han iskall men att mordet inte va meningslöst för att musiken på nått sätt spred sig genom natten?? | '
Oh JA! Precis den diskusionen ville jag ha! Fast i den andra threaden :) Kommentarer och olika tolkningar är det bästa som finns på något man gjort :) |
|
|
|
|