return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Zhi-Vago - Celebrate the love 2002 (club mix)
View this Thread in Original format
Ravesquad
Nån som har denna remake av en gammal favorit??:)
reveal
aldrig hört den... antar att du rekommenderar att man drar hem den?
Ravesquad
quote:
Originally posted by reveal
aldrig hört den... antar att du rekommenderar att man drar hem den?
¨¨

jo dra hem den o dela med den till mig;) kommer inte åt AG.. köpte orginalet i paris 96 - en favvo:)
mindshooter
Lyssnade på den senast igår....ganska skön faktiskt... Härlig röst och bra melodi är alltid en bra kombination :)
Ravesquad
quote:
Originally posted by mindshooter
Lyssnade på den senast igår....ganska skön faktiskt... Härlig röst och bra melodi är alltid en bra kombination :)


hur går det med filmatiseringen av din braiga novell?? läste just om den...den e riktigt gripande - skulle bli en grym film.. mitt förslag till låt i hans freestyle e först do you know o sen c sharp:)
MiB
http://www.audiogalaxy.com/list/song.php?&g=272785619

AG länk till den...

men med dj garry remix dock
Dj Memento
Mindshooter, kan du ge mig länken till din novell. Vill gärna läsa :)
mindshooter
quote:
Originally posted by Ravesquad


hur går det med filmatiseringen av din braiga novell?? läste just om den...den e riktigt gripande - skulle bli en grym film.. mitt förslag till låt i hans freestyle e först do you know o sen c sharp:)


Filmatiseringen sker i 2:a ring efter sommaren om allt går som det ska...

Förmodligen blir det Photon Project - Enlightment som intro och Delirium - Silence (Tiesto mix) i slutet....får se :)

Memento här har du: http://www.tranceaddict.com/forums/...ighlight=novell
Dj Memento
Tokbra novell, Mindshooter! Speciellt slutet. Ett tragiskt och totalt meningslöst mord, men han hade iaf sin musik som fortfarande värmde honom. Mycket, mycket vackert skrivet överhuvudtaget. Du måste meddela var man kan få tag på filmen när den är klar. Kan knappt vänta! :)
Ravesquad
quote:
Originally posted by Dj Memento
Tokbra novell, Mindshooter! Speciellt slutet. Ett tragiskt och totalt meningslöst mord, men han hade iaf sin musik som fortfarande värmde honom.


va det verkligen så? som jag fatta det va han iskall men att mordet inte va meningslöst för att musiken på nått sätt spred sig genom natten??

reveal
quote:
Originally posted by Ravesquad
mordet inte va meningslöst


tänkte bara klargöra vissa grejor: mord är alltid meningslöst
mindshooter
quote:
Originally posted by Ravesquad


va det verkligen så? som jag fatta det va han iskall men att mordet inte va meningslöst för att musiken på nått sätt spred sig genom natten??
'

Oh JA! Precis den diskusionen ville jag ha! Fast i den andra threaden :) Kommentarer och olika tolkningar är det bästa som finns på något man gjort :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement