|
ScuL - Fear Us (GHR004)
|
View this Thread in Original format
| X-scream |
he-hey! Grattis, lycka till med släppet..
Men jag ska nog hålla mig borta :wtf: ;) |
|
|
| Akia |
| Akia gillar :tongue2 ! Kan man boka den? |
|
|
| ScuL |
Hehe inte mkt man kan göra utan vinylspelare men så ska de också släppas hos www.dance-tunes.com när skivan ligger i butiken :)
Tack för supporten iaf :) |
|
|
| Akia |
| Vinylspelare behövs inte, jag ska ju ha ett signerat å väl inplastat ex ;) ! |
|
|
| CJ InterCity |
| MEGA GRATTIS SCUL!!!! :D :D |
|
|
| Laszlo |
Grattis :)
Om jag inte minns helt fel var det denna vi fick höra i bilen påväg upp till förra kryssningen va? |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Grattis :)
Om jag inte minns helt fel var det denna vi fick höra i bilen påväg upp till förra kryssningen va? |
Yes har dock kommit liiiiiteee förändringar men det är inget man uppmärker :)
Har varit i studion hos Arjan Rietvink idag för att göra en professionell "mix" av låtarna.
Han har mixat massor av CD-skivor och DVD-filmer liksom Sensation, Innercity, DefQon, Qlimax, mixskivor av bl.a. Armin, Luna, osv. :)
http://www.digitalmastering.nl/
Master-CD-skivan skickas till fabriken imorron och då tar det ungefär 10 till 15 dagar innan jag får en massa vinylskivor hemma
:cool:
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
MEGA GRATTIS SCUL!!!! :D :D |
Tack :) Har dock redan släppt 2 remixar på vinyl men detta är min första egen solo-skiva (förutom Danska Rephex dock som har gjort remixen :)) |
|
|
| Pjox |
Grattis!
Synd att man inte har en vinylspelare |
|
|
| Glorie |
Lyssnade A1, B1. GeeeerrrrryyyyyM
Ska inte säga vad de medlyssnande i lgh sa :p
Grattis Scul! |
|
|
|
|