|
Band of Brothers
|
View this Thread in Original format
| Blik |
ok ok, het is een beetje laat maar ik vond toch dat het ff moest, een Band of Brothers thread. De beste, mooiste en meest realistische documentaire over de Tweede Wereldoorlog, er waren 2 afleveringen die zich in Nederland afspeelden en die waren ook erg realistisch. Vanavond is het al weer tijd voor de 8ste aflevering van de 10. deze aflevering gaan ze Duitsland binnenvallen dus dit word een spectaculaire aflevering.
Wat vinden jullie van Band of Brothers?? |
|
|
| Muppet |
super vette serie en heeel realistisch, Ook mooi gedaan dat je in het begin de mensen ziet die het echt hebben meegemaakt. Moet echt wel een hel voor ze zijn geweest (maar dat wisten de meetsen mensen al dat ze het daar niet fijn hadden)
Greetz Muppet |
|
|
| DJ Bazz |
| hmz nog nooit van gehoord/gezien. Hoe laat begint het en welk net? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ik ben m ook aan het kijken. Echt heel mooi gemaakt en het blijft boeiend. Nu nog ff van inet de hele serie leechen :D |
|
|
| TimeportE |
| heb de 1ste serie gezien.. daarna is ie van zondag naar andere dag verhuist en daarna nie meer gekeken.. wel jammer want ik von de 1ste serie zeker wel vet!! maar hij zal vast wel nog een keer herhaald worden denk ik.. :) |
|
|
| Flipper01 |
Heel vet!!!
Echt een hele goeie serie!! Ik heb helaas de eerste en 6e aflevering niet gezien. Echt heel realistisch en prachtig camerawerk!
Ik heb de videorecorder aanstaan, dus als ik tijd heb kan ik afl 8 binnenkort ook zien! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TimeportE
heb de 1ste serie gezien.. daarna is ie van zondag naar andere dag verhuist en daarna nie meer gekeken.. wel jammer want ik von de 1ste serie zeker wel vet!! maar hij zal vast wel nog een keer herhaald worden denk ik.. :) |
jammer voor je dat die elke zondag en maandagavond uitgezonden word en je dus alles voor niks hebt gemist
Zondag: SBS6 om 22:30
Maandag: V8 rond 22:30 (kan verschillen) |
|
|
| LightForce |
Hele realistisch serie, Tom Hanks en Steven Spielberg hebben zich van een goedekant getoont, wel vind ik dat de nadruk van de serie wel wat meer op de actie ligt, dan op het drama en de dingen erom heen. Maar dit is maar een klein kritiek puntje. Verder vind ik het een goede serie, en heb nu alle delen gezien.
Voor de mensen die het nog niet gezien hebben, kijk gewoon ff vanavond of volgende week, en laat je meeslepen in het verhaal (nou ja het laatste gedeelte) Als je alle delen hebt gezien begrijp je het verhaal. |
|
|
| hamburgerboefje |
| Nou ik vind dat de nadruk de laatste aflevering wel degelijk op de drama lag. Damm wat hadden die Joden het kut zeg. Echt mega hard gewoon toen ze die joden weer terug moesten sturen omdat dat veiliger voor hun was. |
|
|
| New Wave |
Drama is een relatief begrip, in Band of Brothers puilt het uit van de Drama.........99 % van alleen mensen kennen drama op de "american" way..........de hollywood drama heet dat..........
massah |
|
|
| Apoptosis |
Geef my maar Tour Of Duty :p!
Nee grappie. Heb Band Of Brothers nooit echt helemaal gezien, moet t maar es een keer doen dan, als k die positieve reacties zo lees.
Heb laatst wel Shaving Ryan's Privates gezien. Wel een strakke film! Maar volges de tv gids zou die in 2 delen worden uitgezonden, maar dat was dus niet zo! Echt een kutstreek :mad:, heb daardoor het eerste uur gemist...
Ltr :) |
|
|
| Dj Lex |
| Heb tot nu toe ook alle afleveringen gezien. echt geweldig alhoewel de laatste paar een beetje saai werden. Die van zondag was wel leuk met dat concentratiekamp. Denk trouwens dat leuk een vereekrd woord hier is. Misschien als ze eens op dvd komen koop ik ze wel. Geweldige serie |
|
|
|
|