|
מצעד האהבה 2006!!
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
מישו יודע אם יש השנה?
אם יש זה אמור להיות באוקטובר בערך....
יש פרטים? |
|
|
| YoraY |
לאדע אבל השנה אני חייב להיות שם!!!!
יש קצת קלאב טראנס במצעד? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoraY
לאדע אבל השנה אני חייב להיות שם!!!!
יש קצת קלאב טראנס במצעד? |
ברור...כמו כל שנה
:rolleyes:
בשביל מי בדיוק נראה לך שינגנו את זה? |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ברור...כמו כל שנה
:rolleyes:
בשביל מי בדיוק נראה לך שינגנו את זה? |
יש כל שנה בבמה של
99Esc |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
יש כל שנה בבמה של
99Esc |
מסחרה |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
מסחרה |
לא...
הופמן מנגן טראנס..וגם גוטמן וגורדון (למרות שהם יותר הארד טראנס)
נראה לי שהם היחידים למעשה שלא מנגנים מסחרה |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
מסחרה |
חחחחח איזה מסחרה בראש שך
שנה שעברה אני זוכר שבהתחלה חפרתי שם כמו שצריך אבל אז גררו אותי להומגה
ואחרי כמה שעות שחזרתי לאסקייפ באתי בול לעלייה של
immoral monkeys - cold winter
וזה פיצץץץ ליי תצורההה
זה מסחרה זה? חח |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
:rolleyes:
שיהיה |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
מסחרה |
רוברט גיטלמן, אייל אופמן, גוטמן וגורדון
ממש ממש לא מסחרה |
|
|
| Shahar |
יאללה כוסאמו המוזיקה
מי בכלל שם לב למוזיקה? גם ככה שומעים 10 דקות כל משאית
באים בשביל האווירה שהיא תמידדדדד כיפית
ובשביל הבנות
השנה בע"ה הופעה נדירה שלי
אני וידידה באים עם מכנס קצר קצר קצר שחור שכתוב בורוד
LOVE
=]
כן מה לעשות בא לי לראות בחורות מתחרמנות מהגוף שלי :D
 |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
יאללה כוסאמו המוזיקה
מי בכלל שם לב למוזיקה? גם ככה שומעים 10 דקות כל משאית
באים בשביל האווירה שהיא תמידדדדד כיפית
ובשביל הבנות
השנה בע"ה הופעה נדירה שלי
אני וידידה באים עם מכנס קצר קצר קצר שחור שכתוב בורוד
LOVE
=]
כן מה לעשות בא לי לראות בחורות מתחרמנות מהגוף שלי :D
|
חחח מצתלם במקלחת?
לא חבל על המצלמה? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
חחח מצתלם במקלחת?
לא חבל על המצלמה? |
עזוב מצלמה
מאז הפלא לא מפסיק לצלצל
היום מישהי שאלה אותי באיזה סוכנות אני :D |
|
|
|
|