return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Dj MoSH_MaN And Dj AdiSH-ScreamAlarma 2001(Extened Version)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
טוב לפני מלא זמן פירסמתי את זה עכשיו זה גרסא קצת יותר ארוכה אבל אני עדיין מחפש סאמפל עצבני שגיל אמר שאני צריך בשביל שהוא ישים את זה בסט שלו!

תורידו בבקשה ויותר תגובות


אגב אני את על המעבר באסים שעשיתי אם חבר שלי כמובן ב3:02

HERE!
arik
אני מוריד עכשיו אני יגיד לך תגובות מחר שזה יסיים

יש לי אינרנט איטי מאד:)
Gil Shwarts
אח שלי
אם רק תוריד את הליין המעצבן הזה
ותשפר את איכות הסאונד
הטראק הזה ייתנגן במשך שבועות רבים בסטים שלי!
MoSH_MaN
אתה רואה גיל עכשיו שזה גם שיר עם רמה וזה גם שיר שיאהבו אכאן לא שמים זין... ואפילו כתוב בשם אלרמה 2001 זה אמור להקפיץ כמה אנשים....:whip:
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אח שלי
אם רק תוריד את הליין המעצבן הזה
ותשפר את איכות הסאונד
הטראק הזה ייתנגן במשך שבועות רבים בסטים שלי!


פשששש מוש
איזה מחמאה קיבלת
:)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Dj Moriano


פשששש מוש
איזה מחמאה קיבלת
:)



אז למה גם אתה לא תשמע ותגיב?
Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN



אז למה גם אתה לא תשמע ותגיב?



הורדתי....

אני עכשיו הולך להסתפר
אני ישמע ויגיב


אם גיל הגיב ככה אז צריך להיות משהו טוב
Dj Black-Dragon
אחי איזה rework!!!!
יצא פצצות אחי רק תשפרו את האיכות ואתם פגזים
גל צדק עם התגובה


נקווה לשמוע עוד חידושים ממך אחי
Dj Black-Dragon
התכוונתי לגיל
MoSH_MaN
זה לא
REWORK

פשוט הסאמפל נשמע כמו אלרמה אז לקחנו את הקול של השיר ואמרתו אלרמה 2001

Flotser
באמת יפה
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Flotser
באמת יפה


תודה אבל קיבלתי היום עוד הודעה שאמרו לי שזה יפה

השאלה שלי למה אתם שולחים לי הודעות באי סי קיו ולא יכולים לכתוב כאן...?


בלי שום קנאה זה פשוט אני מנסה להראות לגיל שיש לו פי 10 יותר כבוד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement