|
Dj MoSH_MaN And Dj AdiSH-ScreamAlarma 2001(Extened Version)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
טוב לפני מלא זמן פירסמתי את זה עכשיו זה גרסא קצת יותר ארוכה אבל אני עדיין מחפש סאמפל עצבני שגיל אמר שאני צריך בשביל שהוא ישים את זה בסט שלו!
תורידו בבקשה ויותר תגובות
אגב אני את על המעבר באסים שעשיתי אם חבר שלי כמובן ב3:02
HERE! |
|
|
| arik |
אני מוריד עכשיו אני יגיד לך תגובות מחר שזה יסיים
יש לי אינרנט איטי מאד:) |
|
|
| Gil Shwarts |
אח שלי
אם רק תוריד את הליין המעצבן הזה
ותשפר את איכות הסאונד
הטראק הזה ייתנגן במשך שבועות רבים בסטים שלי! |
|
|
| MoSH_MaN |
| אתה רואה גיל עכשיו שזה גם שיר עם רמה וזה גם שיר שיאהבו אכאן לא שמים זין... ואפילו כתוב בשם אלרמה 2001 זה אמור להקפיץ כמה אנשים....:whip: |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אח שלי
אם רק תוריד את הליין המעצבן הזה
ותשפר את איכות הסאונד
הטראק הזה ייתנגן במשך שבועות רבים בסטים שלי! |
פשששש מוש
איזה מחמאה קיבלת
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
פשששש מוש
איזה מחמאה קיבלת
:) |
אז למה גם אתה לא תשמע ותגיב? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אז למה גם אתה לא תשמע ותגיב? |
הורדתי....
אני עכשיו הולך להסתפר
אני ישמע ויגיב
אם גיל הגיב ככה אז צריך להיות משהו טוב |
|
|
| Dj Black-Dragon |
אחי איזה rework!!!!
יצא פצצות אחי רק תשפרו את האיכות ואתם פגזים
גל צדק עם התגובה
נקווה לשמוע עוד חידושים ממך אחי |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| התכוונתי לגיל |
|
|
| MoSH_MaN |
זה לא
REWORK
פשוט הסאמפל נשמע כמו אלרמה אז לקחנו את הקול של השיר ואמרתו אלרמה 2001 |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Flotser
באמת יפה |
תודה אבל קיבלתי היום עוד הודעה שאמרו לי שזה יפה
השאלה שלי למה אתם שולחים לי הודעות באי סי קיו ולא יכולים לכתוב כאן...?
בלי שום קנאה זה פשוט אני מנסה להראות לגיל שיש לו פי 10 יותר כבוד |
|
|
|
|