|
Mauro Picotto in beide 'O's
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Op 27 april zal niemand minder dan Mauro Picotto in zowel de «O» in Den Haag als de «O» in Arnhem achter de draaitafels staan.
De «O» is de eerste club in Nederland dit jaar die Mauro Picotto ontvangt. En wel op speciaal verzoek van Mauro Picotto zelf.
Kom je uit de buurt van Den Haag of Arnhem en hou je van Picotto's draaikunsten, dan moet je zeker de 27ste april a.s. vrij houden in je agenda.
*bron: clubcharts* |
|
|
| blighty |
Hi,
Hmm, dat lijkt me wel erg lekker zeg, helaas ben ik al "gebookt" voor Qontact de 29ste :)
Greetings,
Blighty |
|
|
| Bellie |
Ja ik wist dat al.Alleen ga ik toch liever naar Shockers die dag..
GREETZ!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Aha cool, leuke opwarmer voor Qontact. |
|
|
| mr.marcello |
Lijkt me op zich wel leuk, maar Mauro komt ook op Mayday z'n kunstjes vertonen. En aangezien ik daar weer van de partij ben ga ik daar wel kijken!! :D :D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Miss Proximus |
BETER!!!!! :p
Jammer dat je alleen mag komen als je bij Arnhem of Den Haag in de buurt woont (bron: clubcharts) :stongue:
Lijkt me zeer geslaagd, aangezien er dan lekker veel lui naar Shockers zijn, dus is t vast een heel relaxed sfeertje in Den Haag :) Geen wannabees te bekennen hoop ik :D lol
behalve ik dan :D
wie gaat er nog meer? M5? Kom je met Hen3, dan gaan we samen stampen zonder drugs ;) |
|
|
| -TAIS- |
| Ik zal er zeer zeker zijn. Inderdaad een lekker opwarmertje voor Qontact alvast :). Zal alleen wel Arnhem worden denk ik (om logistieke redenen). |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
BETER!!!!! :p
Jammer dat je alleen mag komen als je bij Arnhem of Den Haag in de buurt woont (bron: clubcharts) :stongue:
|
flauw :p |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
BETER!!!!! :p
Jammer dat je alleen mag komen als je bij Arnhem of Den Haag in de buurt woont (bron: clubcharts) :stongue:
Lijkt me zeer geslaagd, aangezien er dan lekker veel lui naar Shockers zijn, dus is t vast een heel relaxed sfeertje in Den Haag :) Geen wannabees te bekennen hoop ik :D lol
behalve ik dan :D
wie gaat er nog meer? M5? Kom je met Hen3, dan gaan we samen stampen zonder drugs ;) |
sorry Josta..denk toch dat het shockers wordt...:D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by M5
sorry Josta..denk toch dat het shockers wordt...:D |
Jammer :) Zie ik je wel weer ergens anders :) (of..JULLIE..nog beter ;)) Ook nar Zwolle? :) |
|
|
| Optimus |
ik ben weer van de partij!!!!
Was dr vorige keer ook in Den Haag, nu weer!!!:) |
|
|
| Remy D |
| Shockers all the way!! :D:D |
|
|
|
|