|
U studeert: basic info (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
Naam: Hendrik
Studierichting vorig jaar: diergeeskunde
Studierichting:nog altijd
Jaar:3e
Instelling: Psychiatrisch centrum Caritas-Melle
Vervoersmiddel: Een appelblauw zeegroene nissan
Vervoersmiddel schoolgrief: Een blauw kabas van kipling, nog gekocht toen ik naar de middelbare school ging :D
Uurrooster: Altijd les van 8u30 tot 11u30, en in de 4 namiddagen op 5 practicums.
Foto @school: Ik heb altijd de kodak mee... dus is da moeilijk om der zelf op te staan. Ik zal mijn best doen er nog een te laten maken ;) |
|
|
| Loraine |
| Kzal nooit ophouden met studeren... :toothless |
|
|
| lievez |
Naam: Ikke
Studierichting vorig jaar: Informatica
Studierichting:Informatica (Optie Multimedia)
Jaar:3e
Instelling: Hoge school Gent, Departement Aalst (BEST noemet :p)
Vervoersmiddel: Broembroem
Vervoersmiddel schoolgrief: laptopkabas
Uurrooster: Van 10h30 tot 17h45 of 8h15 tot 15h30 en vrijdags geen meestal geen les (begeleide zelfstudie) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Vervoersmiddel schoolgrief: Een blauw kabas van |
zon old-skool vierkante, FTW !!!! :toocool:
Naam: Michael
Studierichting vorig jaar: Handelswetenschappen
Studierichting:still HW
Jaar:4e, 2de lic Familiebedrijven of 1 master FB, naargelang ge wilt old-skool blijven of hip doen
Instelling: EHSAL
Vervoersmiddel: Audi 100 break, ma nat school spijtig genoeg openbaar vervoer, hoewel ik in principe tegen openbaar vervoer* ben :whip:
Vervoersmiddel schoolgrief: Zwarte eastpack en UDG Army Desert color
Uurrooster: Eerst Trimester: Afwisselend 2-3 dagen per week, maandag en vrijdag altijd congé dus en donderdag afwisselend. Het aantal uren les dat ik max heb is zon 14 uur da zegt genoeg zeker
Foto @school: Daar moeten echt geen foto's van getrokken worden, tis zon groen kot
*cfr. Studentenabos van de MIVB, worst possible nightmare :mad: |
|
|
| Haroddin |
Naam: Koen
Studierichting vorig jaar: Burgerlijk Ingenieur Werktuigkunde-Electrotechniek, GIT van 1e en 2e proef
Studierichting: Burgelijk Ingenieur Werktuigkunde-Electrotechniek optie Mechanische Energietechniek, GIT van 2e en 3e proef
Jaar: Nu dus al 5e jaar da'k bezig ben, deel van 't 4e dak nog moest afwerken en al een deel van't 5e erbij om bezig te blijven ;)
Instelling: UGent
Vervoersmiddel: tevoet
Vervoersmiddel schoolgrief: kipling van in't middelbaar
Uurrooster: zit veel te vol... |
|
|
| Hydra |
| quote: | Originally posted by Bertn
gadver, ik had dat intakegesprek ook meegedaan en ben uitgelachen geweest door die 2 losers daar. |
Ik wil details ;)
Wel spijtig. Ik had met ne BETA in de klas kunnen zitten. Allé ene da het al was vantevoren. Ni gelijk Pheatus da ik hier eerst heb moeten inwijden :) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
zon old-skool vierkante, FTW !!!! :toocool:
|
Nee joenge. Allé, ik zeg 'kabas' ma eigenlijk ist ne rugzak :p |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Hydra
Ik wil details ;)
Wel spijtig. Ik had met ne BETA in de klas kunnen zitten. Allé ene da het al was vantevoren. Ni gelijk Pheatus da ik hier eerst heb moeten inwijden :) |
ik kwam binnen in een t-shirt, en dat stond hen niet aan. dus zaten ze maar een kwartier lang domme opmerkingen te maken over het feit dat ik mij daar durfde te vertonen in een t-shirt en zo... en me constant opjagen en zo. kwas blij dak daar buiten was, en nu ben ik ook blij dak iets anders kan volgen:) |
|
|
| Shadowkid |
Naam: Jeroen
Studierichting vorig jaar: Handelswetenschappen
Studierichting: zie vorige
Jaar: 3e
Instelling: Vlekho..
Vervoersmiddel: Auto/Trein
Vervoersmiddel schoolgrief: zwarte rugzak van eastpak
Uurrooster: Geen goesting om dat te typen, staat trouwens nog ni vast ook
Foto @school: euhm, ni echt |
|
|
| Wildfir3 |
Naam: Steven
Studierichting vorig jaar: Graduaat Informatica 2e jaar
Studierichting: Graduaat informatica 3e jaar
Jaar: 3e
Instelling: Groep-T ACE Leuven
Vervoersmiddel: Fiets
Schoolgrief:
niks eigenlijk... mijn pcke thuis, en da opt school |
|
|
| Hydra |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik kwam binnen in een t-shirt, en dat stond hen niet aan. dus zaten ze maar een kwartier lang domme opmerkingen te maken over het feit dat ik mij daar durfde te vertonen in een t-shirt en zo... en me constant opjagen en zo. kwas blij dak daar buiten was, en nu ben ik ook blij dak iets anders kan volgen:) |
Da was gewoon een psychologische test :). Hij heeft bijna iedereen afgekraakt. Er is zelfs een meiske wenend naar buiten gekomen naar't schijnt. In de les is hij (gelukkig) helemaal anders. |
|
|
|
|