<?
[B]Naam:[/B
[
B]Studierichting vorig jaar:[/B
[
B]Studierichting:[/B]
[
B]Jaar:[/B
[
B]Instelling:[/B
[
B]Vervoersmiddel:[/B
[
B]Vervoersmiddel schoolgrief:[/B]
[
B]Uurrooster: [/B]

[
B]Foto @school:[/B]
wordt volgende week genomen.
?>
U studeert: basic info - TranceAddict Forums - Europe - Belgium
return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
U studeert: basic info
View this Thread in Original format
Transfusion
Met het begin van het nieuwe schooljaar lijkt het mij wel interessant om te weten wat de BETA's studeren, waar ze dat doen enzovoort.

I'll kick off

Naam: Wim
Studierichting vorig jaar: Economie Wiskunde
Studierichting: TEW: Bachelor in de Handelsingenieur
Jaar: 1ste jaar
Instelling: Universiteit Antwerpen [Stadscampus]
Vervoersmiddel: Trein [Kontich - Antwerpen-centraal]

Vervoersmiddel schoolgrief:
1. De Eastpack Wyoming, kleur rood, volume 26L. Voor dagelijks gebruik.


2. Jansport zijzak, wordt gebruikt indien we weinig moeten meenemen of als we plaatjes gaan shoppen. Volume van 24L


Uurrooster: klik

Foto @school:
wordt volgende week genomen.

Wie weet zitten er BETA's in uw buurt!

Copy/paste this
PHP:

Real
Naam: Kristof
Studierichting vorig jaar: Logistiek Management
Studierichting: Logistiek Management (JAWEL)
Jaar: 3e en laatste jaar gaat in
Instelling:KHK Geel
Vervoersmiddel: Renault Clio 1.6 :D
Vervoersmiddel schoolgrief: ne bruine Kipling kabas!
Foto @school: www.khk.be?
Transfusion
Met foto @school bedoel ik een foto van jezelf op school :)
mrcanon
Naam: Jeffrey
Studierichting vorig jaar: Bachelor in de Toegepaste Informatica
Studierichting: Bachelor in de Toegepaste Informatica
Jaar: 3de jaar (= laatste jaar)
Instelling: VHTI (KATHO) te Kortrijk
Vervoersmiddel: Bus (75A: Deinze - Kortrijk :p)
Vervoersmiddel schoolgrief: Eastpack, kleur donkergroen
Real
quote:
Originally posted by Transfusion
Met foto @school bedoel ik een foto van jezelf op school :)

Oh, screw that. :p
Gladius
ah sure why not.
Naam: Johan
Studierichting vorig jaar: 2de Bachelor Geschiedenis
Studierichting: Geschiedenis
Jaar: nu naar 3de
Instelling: Universiteit Antwerpen, vanaf volgende week 1 semester in Fribourg, Zwitserland
Vervoersmiddel: Fiets
Config
rare topic eigenlijk :p

maar ok. die foto @ school wil ik van iedereen wel es zien :D


Naam: Wouter
Studierichting vorig jaar: Bachelor Financie- en Verzekeringswezen
Studierichting:Financie- en Verzekeringswezen
Jaar: 2de jaar
Instelling: Hogeschool West-Vlaanderen Afdeling Simon Stevin in Brugge
Vervoersmiddel: velo en trein, heel soms met den auto
Vervoersmiddel schoolgrief: ik laat mijn rugzak overkomen per vliegtuig
Uurrooster: hmm.. wat precies verwacht je hier?

Foto @school: die komt zeker nog :)
Transfusion
quote:
Originally posted by Config

Uurrooster: hmm.. wat precies verwacht je hier?


Check startpost!
Config
quote:
Originally posted by Transfusion
Check startpost!


ah zo.. zal effe kijken, heb vanavond nog ene gemaakt :p
Magistrate
Naam: Ruben
Studierichting vorig jaar: Rechten
Studierichting: Rechten
Jaar: 3de bachelor
Instelling: UGent
Vervoersmiddel: trein / fiets
Vervoersmiddel schoolgrief: eastpak

Xilver
En waarom discrimineert ge de werkende mens? Kben al 3 jaar afgestudeerd zene.
Transfusion
Je kan nooit goed doen voor iedereen :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement