|
Voor wie zich bezig houd met Photoshop, Painshop Pro en dergelijke..... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
Ooo maar mijn veeel betrouwbare bronnen.. andre boards..
die zeide dat t nog lang nie uit was.. (althans dat w as ook alweer tijdje geleej)
nwayz op adobe site ken je programma niet bestellen en staat naar mijn weten ook nix dat t wel uit is |
|
|
| TimeportE |
| een logo.. mmmmm zal eff moeten kijken of ik daar aan ga beginnen.. :D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ooo maar mijn veeel betrouwbare bronnen.. andre boards..
die zeide dat t nog lang nie uit was.. (althans dat w as ook alweer tijdje geleej)
nwayz op adobe site ken je programma niet bestellen en staat naar mijn weten ook nix dat t wel uit is |
Kennelijk ben ik bijziend aan het worden want ik kan niets terug vinden in de archieven van Telegraaf.nl
Heel vaag.
En wel jammer eigenlijk..... :(
Nog maar even wachten dan..... |
|
|
| mido |
Kep gewoon nog geen enkel plaatje gezien!!
Beetje spijtig! :(
Maar ik heb geduld en wacht af! :)
Laters |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by mido
Kep gewoon nog geen enkel plaatje gezien!!
Beetje spijtig! :(
Maar ik heb geduld en wacht af! :)
Laters |
Ja Mr de Oppergod, ik zal er direct aan beginnen. Ik heb toch tijd over net zoals iedereen...
NOT!!!
ik iig niet, ben daar niet creatief genoeg voor :D |
|
|
| Tha Force |
| kben er nog nie zow lang mee bezig maar kzal zien wat ik kan doen! |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ja Mr de Oppergod, ik zal er direct aan beginnen. Ik heb toch tijd over net zoals iedereen...
NOT!!!
ik iig niet, ben daar niet creatief genoeg voor :D |
Oppergod.....
hmmmzzz.....
Ga door Ga door! :) whehe
I like the sound of that! :D:D:D:D:D
Laters! Ik ga aan het arbeituh......
Sjah dat moeten goden ook! whoeahaha |
|
|
| TimeportE |
ik heb vandaag misschien tijd, ik heb vorige maand veel moeten doen dus toen zeker geen tijd gehad.. maar ik heb deze week pw week dus heb ik wel redelijk veel vrije tijd.. k zal kijken wat ik kan doen..
ps.. een logo of een soort sig (zoals een banner??) |
|
|
| Henkie_henk |
| Logo @ top.. voor forum.. 800 bij 200 is dat meestal.. |
|
|
| Gurian |
ff off topic
Kan ik Photoshop of Paintshop Pro gewoon ergens downen on the net
of heeft iemand het programma zodat ik hem kan krijgen?? Want kopen
is een beetje erug duur :D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Gurian
ff off topic
Kan ik Photoshop of Paintshop Pro gewoon ergens downen on the net
of heeft iemand het programma zodat ik hem kan krijgen?? Want kopen
is een beetje erug duur :D |
kazaa, mijn freund, kazaa! :) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Gurian
ff off topic
Kan ik Photoshop of Paintshop Pro gewoon ergens downen on the net
of heeft iemand het programma zodat ik hem kan krijgen?? Want kopen
is een beetje erug duur :D |
whehe 1000 gulden maar ofzo toch? Beta 7 is uit.. gerelled door AoT misschien helpt dat.. nog niet geinstalleerd.. w8 maybe wel eem tot final version. |
|
|
|
|