|
Voor wie zich bezig houd met Photoshop, Painshop Pro en dergelijke..... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
whehe 1000 gulden maar ofzo toch? Beta 7 is uit.. gerelled door AoT misschien helpt dat.. nog niet geinstalleerd.. w8 maybe wel eem tot final version. |
[NUKED].Adobe_Photoshop_7-AoT
:D
Dus wacht nog maar ff ja :) |
|
|
| Henkie_henk |
| ja ja.. maar is dat niet omdat ze zegge dat t final full version is.. maar stiekum toch gewoon de beta? |
|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by TimeportE
kazaa, mijn freund, kazaa! |
Thnx ik zal ff kijke. keb nie zulke goede herrinneringen aan dat programma. Verwijderd een zooitje bestanden bij ons op de computer. |
|
|
| mido |
Ik heb die BETA net gedownload en ik kwam eigenlijk na 5 minuten al een klein buggie tegen!
Maar verder draait hij als een tierelier! En ik ben niet van plan hem er nog vanaf te halen! :) |
|
|
| Gurian |
| K hep via morpheus photoshop 6.0 gedownd maar telkens als ik hem wil installeren dan geeft hij een 113 error. Is het mogelijk om dit te omzeilen. Of moet ik de hoop op een 6.0 opgeven :( |
|
|
| mido |
Niet de hoop opgeven.
Gewoon opnieuw downloaden denk ik! :P
Ik ken die ERROR verder niet dus ik kan je er niet mee helpen.
Maaruh probeer hem gewoon te downloaden.
Ik moet zeggen dat zowel 6.0 als 7.0 BETA relaxed draaien bij mij. Dus het kan wel! :) |
|
|
| Gurian |
Het is elke keer een zip bestand dat ik down ben nu bezig met een exe bestand.
De 7.0 BETA versie staat er bij morpheus niet op das een nadeeltje :( |
|
|
| mido |
Voor als je een goede virusscanner heb:
http://leech4u.warez.com
Dat is een Public FTP Search engine. Daar heb ik hem ook vandaan gehaald.
Gewoon zoeken op PHOTOSHOP en dan vind hij hem.
En dat van die virusscanner dat is omdat je de hele tijd pop-ups krijgt. En in sommige van die pop-ups zitten virussen.
Je bent gewaarschuwd! :) Maar over het algemeen weet ik altijd wel te vinden wat ik zoek daar! :):) |
|
|
| Gurian |
Thnx voor de informatie. Ma ik heb hem gelukkig toch via morpheus binnengekregen en nu wel goed (de 6.0 versie)
Ma toch bedankt voor de hulp. En nu ma proberen uit te vinden wat er mee mogelijk is :D |
|
|
| Gurian |
| Euh kwilde ff kwijt dat ik mijn eerste bewerking heb gemaakt met Photoshop. Goed he :D. Best vet programma eigenlijk |
|
|
| Nook |
| als je wat ideeen zoekt, kun je ff op www.fotosoep.nl kijken, staan wel wat textures en dat soort dingen op. |
|
|
| Gurian |
| Thnx voor het advies |
|
|
|
|