|
[29-09-2006] Rush - Panama, Amsterdam (met o.a. Steve Angello)
|
View this Thread in Original format
| Frenkieee |
Rush
vrijdag 29 september 2006
22:00 - 04:00
Panama
Amsterdam
Prijzen
Voorverkoop: € 10 ,-
Deurverkoop: € 15 ,-
Line-up
Cream
Steve Angello
The Flexican
Victor Coral
Ik weet het, het is kort dag, maar ik kwam hier ook pas deze zondag achter. Steve Angello is één van mn favorieten en ik zou hier dus graag naar toe gaan vanuit Breda. Enig puntje is dat ik nog geen 21 jaar ben; het scheelt 2 maandjes. Weet iemand of ze hier moeilijk over doen bij Panama?
Mocht ik gaan, willen twee andere maten van me ook mee, die zijn weer een jaar jonger dan ik. Ik oog wel het minst oud, mocht dat nog iets beïnvloeden. |
|
|
| magrec |
| ik ben 1x om mijn id gevraagd (ik was toen 22) maar dat kwam vanwege wat probleemgevallen die achter mij in de rij staan. Ik zie er verder ook wel jonger uit dan ik in werkelijkheid ben. Ik zou geen problemen verwachten maar er is natuurlijk wel een risico ja. |
|
|
| basvh |
| naar alle waarschijnlijkheid aanwezig. hoop wel dat ie nieuwe zooi gaat draaien ipv sweet dreams & what else is there. |
|
|
| Frenkieee |
Vraag me alleen af of, áls ik naar A'dam ga rijden, nog aan de deur een kaartje kan kopen...
Heb begrepen dat je via een aparte site kaartjes kunt kopen, maar deze op moet halen ergens in A'dam. Dat schiet dus ook niet op.
Naja, besluit morgen wel wat ik doe. |
|
|
| basvh |
Het was gezellig, leuk sfeertje. muzikaal was het niet super. Angello blijft een hitjes draaier en kan beter naar zijn vriendje Prydz kijken want die heeft toch meer skills.
Verder vloeide het bier en de baco's weer rijkelijk! |
|
|
| Frenkieee |
Ben uiteindelijk niet meer geweest, was te moe en geen zin om het risico te lopen anderhalf uur te rijden en vervolgens niet binnen te komen wegens leeftijd/geen kaartje.
Kun je nog een beetje herinneren welke nummers Steve zoal draaide? Toch geen Sweet Dreams he? |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Frenkieee
Ben uiteindelijk niet meer geweest, was te moe en geen zin om het risico te lopen anderhalf uur te rijden en vervolgens niet binnen te komen wegens leeftijd/geen kaartje.
Kun je nog een beetje herinneren welke nummers Steve zoal draaide? Toch geen Sweet Dreams he? |
leeftijd had denk ik geen probleem geweest, liepen genoeg jonkies rond. Ook was het niet uitverkocht.
Jah steve draaide zeker sweet dreams, netzoals handjes in de lucht voor detroit, not so dirty. gelukkig zaten er ook aantal onbekende knallers in zijn set. Voor steve draaide victor coral die het eigenlijk veel beter deed. Zat veel meer lijn in zijn set en op het juiste moment een vette plaat erin waardoor de tent goed los ging.
Verder blijft Panama toch een stoere tent, niet te groot, niet te klein, snelle barservice, leuk publiek, alleen het geluid mag wel wat beter. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by basvh
Verder blijft Panama toch een stoere tent, niet te groot, niet te klein, snelle barservice, leuk publiek, alleen het geluid mag wel wat beter. |
pff haha daar verschillen heel veel mensen van mening over. Panama is maar een treurige tent eigenlijk. Het is dat er niks anders leuks in adam wordt gedaan kwa programmering. Daarnaast heeft de panama zich zelf ook al helemaal kapot geprogrammeerd. Als daar geen fatsoenlijke dj draait (lees grote dj naam) dan is het er zo helemaal leeg. Het wordt tijd dat er weer een echte fatsoenlijke wekelijkse clubavond komt. Vaste resident dj's, vast publiek, entertainment etc. In een toko met goed geluid. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by magrec
pff haha daar verschillen heel veel mensen van mening over. Panama is maar een treurige tent eigenlijk. Het is dat er niks anders leuks in adam wordt gedaan kwa programmering. Daarnaast heeft de panama zich zelf ook al helemaal kapot geprogrammeerd. Als daar geen fatsoenlijke dj draait (lees grote dj naam) dan is het er zo helemaal leeg. Het wordt tijd dat er weer een echte fatsoenlijke wekelijkse clubavond komt. Vaste resident dj's, vast publiek, entertainment etc. In een toko met goed geluid. |
jah helemaal mee eens hoor. Ben op Ibiza geweest en als je daar de clubs vergelijkt met nederland/amsterdam dan moet je idd stellen dat het hier treurig gesteld is.
Tjah clubavond is leuk, maar kijk eens wat er met now-wow gebeurde. Elke week zelfde djs en publiek. En nu.....? |
|
|
| magrec |
| hahaha sorry hoor, now-wow programmering was goed en die club deed het ook goed totdat er opeens een heleboel moest veranderen?? |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by magrec
hahaha sorry hoor, now-wow programmering was goed en die club deed het ook goed totdat er opeens een heleboel moest veranderen?? |
nee, laatste jaar liep het allemaal wat minder. Dus nu moeten ze veranderen. Ja als je op elk feestje Erik E, Benny, Leroy Styles enz neer zet dan kan je verwachten dat mensen erop uit kijken. De muziekliefhebbers bleven ook weg en gingen naar andere tokos in rotterdam. Ook deurbeleid was niet alles meer en al snel ging het door rotterdam heen dat de NW de nieuwe hollywood was. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by basvh
nee, laatste jaar liep het allemaal wat minder. Dus nu moeten ze veranderen. Ja als je op elk feestje Erik E, Benny, Leroy Styles enz neer zet dan kan je verwachten dat mensen erop uit kijken. De muziekliefhebbers bleven ook weg en gingen naar andere tokos in rotterdam. Ook deurbeleid was niet alles meer en al snel ging het door rotterdam heen dat de NW de nieuwe hollywood was. |
Euh ik heb het over de now en wow van een paar jaar geleden hoor. Voordat ze in de graansilo zaten was de N&w wel vet. Off-corso is niks aan, marcanti is volgens de geruchten klaar om gesloopt te worden. Escape..... Nee valt allemaal vies tegen op het moment. CLubs moeten het vooral hebben van organisaties die een feest op hun locatie willen geven. |
|
|
|
|