|
studentenclub (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
| Ik vraag mij soms af hoeveel alcoholiekers voort komen van die studentenverenigingen... :) |
|
|
| Antony |
| zullen der inderdaad wel een stel zijn, nice avatar trouwens :p |
|
|
| Dark Apostle |
Heb me er ook nooit voor geïnstereseerd en in Antwerpen is het ook serieus aan het uitsterven, het dopen dan.
Als ik wil zuipen dan zal ik wel met mijn maten op café ga hangen, daarvoor hoef ik ni bij een "studentenclub"
Dag gezegd zijnde, enigste 2 die ik gekend heb waren Nucleo (Plantijn Departement Industriële Wetenschappen) en Aimie of Aimi (Lessius "verscheten kut!" Hogeschool)...wie geeft erom |
|
|
| Tiger777 |
bij ons is dat altijd met spoelwormen, organen, bloed, pis en kak, sperma en allerhande andere lichaamsvloeistoffen(gal, lijkenvocht, vet...). Diergeneeskunde heeft de vortigste doop van allemaal. Daarmee sta ik daar nogal weigerachtig tegenover... En toch vinden ze elk jaar nog een 35'tal kandidaten om mee te doen. Wa mij opvalt is dat dat bij ons meestal mensen zonder vrienden zijn :confused:
| quote: | | of een ander verhaal was om ter snelst masturberen op een tandenborstel, de laatste moest zijn tanden dermee poetsen (tandenborstel zal wel in het gat van de ander op dat moment |
En elkanders kwakje opdrinken zat er vorig jaar ook bij... Degoutant gewoonweg :nervous: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by christina
zoiets kan toch enkel bedacht zijn door nen degoutante gefrustreerde psycho-pervert? |
:stongue:
ik vind et nochtans wel creatief gevonden... Normaal ist met een boterham en die opeten :p |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Push2005
:stongue:
ik vind et nochtans wel creatief gevonden... Normaal ist met een boterham en die opeten :p |
Doet mij denken aan een bepaalde broodjesscene uit american pie als ik mij niet vergis :p |
|
|
| 1Million$shot |
| Hermes FTW !!! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| kheb precies nog wel heel veel chance gehad met mijnen doop :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Devilex |
Ge moogt het nu zo belachelijk vinden als ge wilt maar het is toch een soort traditie die ook verloren aan het gaan is. De studentenclubs zorgden vroeger voor veel meer sociale contacten tussen de leerlingen onderling. Studenteclubs zijn dan ook vaker weggelegd voor kotstudenten.
Ik ben zelf nooit bij een studentdenclub geweest omdat ik om te beginnen al niet op kot zit en omdat ik veel te veel werk voor school heb.
Tegenwoordig gaan de studenten iedere dag naar huis of zitten ze op hun kot op msn en internet.
De sociale contacten tussen jongeren onderling gaan jaar na jaar achteruit, we worden echt zielig en apathisch en binnen 10 jaar zal 90% van de communicatie tussen jongeren verlopen via internet, sms en weet ik wa. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Devilex
De studentenclubs zorgden vroeger voor veel meer sociale contacten tussen de leerlingen onderling.
Tegenwoordig gaan de studenten iedere dag naar huis of zitten ze op hun kot op msn en internet.
De sociale contacten tussen jongeren onderling gaan jaar na jaar achteruit, we worden echt zielig en apathisch en binnen 10 jaar zal 90% van de communicatie tussen jongeren verlopen via internet, sms en weet ik wa. |
Dit is nu exact waar mijn thesis over zal gaan :) |
|
|
| RadiantB |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Doet mij denken aan een bepaalde broodjesscene uit american pie als ik mij niet vergis :p |
Van Wilder ja !!
In American Pie houden ze zich eerder bezig met taartboren. |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ge moogt het nu zo belachelijk vinden als ge wilt maar het is toch een soort traditie die ook verloren aan het gaan is. De studentenclubs zorgden vroeger voor veel meer sociale contacten tussen de leerlingen onderling. Studenteclubs zijn dan ook vaker weggelegd voor kotstudenten.
Ik ben zelf nooit bij een studentdenclub geweest omdat ik om te beginnen al niet op kot zit en omdat ik veel te veel werk voor school heb.
Tegenwoordig gaan de studenten iedere dag naar huis of zitten ze op hun kot op msn en internet.
De sociale contacten tussen jongeren onderling gaan jaar na jaar achteruit, we worden echt zielig en apathisch en binnen 10 jaar zal 90% van de communicatie tussen jongeren verlopen via internet, sms en weet ik wa. |
bwo, dat valt allemaal nog mee. die echte studentenclubs waren meestal enkel voor mannen en zo.. |
|
|
|
|