|
99Zone Party #6 @ Zillion (12.10.2006) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| sh33p |
יש מישהו שנוסע מכיוון פ"ת-ב"ב-ר"ג
ורוצה להקפיץ אותי לשם וחזרה
? |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
תגיע ותחפור :) |
זאת אומרת שקונים כרטיסים בקופה ? |
|
|
| §chop¥ |
| אז תגיד חיובי:haha: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
:אז ככה
- arik
- Black Dragon
- DJ Alex E.
- DJMIKE
- Glenn-Holmes
- §chop¥
- sh33p
- shmintz_mix
- THE_BLUE_DRAGON
- YoraY
:gsmile: |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
:אז ככה
- arik
- Black Dragon
- DJ Alex E.
- DJMIKE
- Glenn-Holmes
- §chop¥
- sh33p
- shmintz_mix
- THE_BLUE_DRAGON
- YoraY
:gsmile: |
|
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
:אז ככה
- arik
- Black Dragon
- DJ Alex E.
- DJMIKE
- Glenn-Holmes
- §chop¥
- sh33p
- shmintz_mix
- THE_BLUE_DRAGON
- YoraY
:gsmile: |
לא בטוח
רק אם יהיה לי טרמפ
:nervous: |
|
|
| levind |
| באיזה שעה רוברט עולה ? |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by levind
באיזה שעה רוברט עולה ? |
תשמע כל מה שאני יכול להגיד לך זה שאם תגיע בזמן,אתה לא תפספס אותו ;)
ויוראי,אני מצידי אכתוב את זה גם עוד 20 פעם אם זה מה שישבור אותך ויגרום לך לבוא :D |
|
|
| levind |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
תשמע כל מה שאני יכול להגיד לך זה שאם תגיע בזמן,אתה לא תפספס אותו ;)
ויוראי,אני מצידי אכתוב את זה גם עוד 20 פעם אם זה מה שישבור אותך ויגרום לך לבוא :D |
לא יכול להגיע בזמן, אני מסיים לעבוד רק ב11 :P
בכל מקרה, זה יהיה בערך אותם זמנים כמו המסיבה הקודמת ? |
|
|
| epsilon1 |
טוב אחרי כמה בירורים אני בטוח מגיע כנראה עם עוד שני חבר'ה.
כרטיסים שם כן? |
|
|
| DJ Shultz |
יאללללללללללללללה הגיע היום הגדול היום טירוף פשוט!!!!!
הסברים מדוייקים למגיעים ברכב
אם נוסעים על כביש ת"א-חיפה (דרך נמיר לכל האשכנזים) יורדים במחלף הסירה
ברמזור לוקחים שמאלה...עוברים נראה לי רמזור ראשון אחרי 20 מטר שפניתם..רואים מצד ימין תחנת דלק ומקדונלדס..
ממשיכים ישר..הפנים הראשונה מצד ימין זה רחוב "המשכית"..ממשיכים עוד איזה 100 מטר ואז יש פניה ראשונה מצד ימין..זה רחוב קטן כזה שנקרא "חרש" ושם על הפינה נמצא הזיליון..
למגיעים מאיילון צפון...
עולים בהרצליה פיתוח..הכביש מתעקל ימינה...עיקול עצבני כזה כולם אמורים להכיר על מה אני מדבר..
לוקחים בסוף העיקול ברמזור ימינה..ממשיכים ישר עוברים איזה 2-3 רמזורים ..אל תלחצו תסעו על הנתיב הימני הכל יהיה ברור לכם..ואז נכנסים ממש להרצליה פיתוח ואז רואים מצד ימין תחנת דלק ומקדונלדס..
ממשיכים ישר..הפנים הראשונה מצד ימין זה רחוב "המשכית"..ממשיכים עוד איזה 100 מטר ואז יש פניה ראשונה מצד ימין..זה רחוב קטן כזה שנקרא "חרש" ושם על הפינה נמצא הזיליון..
על ההגעה ברגל מהתחנות אוטובוס או מהרכבת מייק עוד מעט יעלה הסבר...
הכל נורא פשוט אל תלחצו מקסימום אם אתם מתבלבלים יש על ההזמנה את המספר שלי ואת המספר של מייק
אל תתביישו תתקשרו :cool
לא כדאי לכם לפספס :whip: |
|
|
|
|