return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
99Zone Party #6 @ Zillion (12.10.2006) (pg. 3)
View this Thread in Original format
sh33p
יש מישהו שנוסע מכיוון פ"ת-ב"ב-ר"ג
ורוצה להקפיץ אותי לשם וחזרה
?
§chop¥
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
תגיע ותחפור :)


זאת אומרת שקונים כרטיסים בקופה ?
THE_BLUE_DRAGON
חיובי
:)
§chop¥
אז תגיד חיובי:haha:
THE_BLUE_DRAGON
:אז ככה


  • arik
  • Black Dragon
  • DJ Alex E.
  • DJMIKE
  • Glenn-Holmes
  • §chop¥
  • sh33p
  • shmintz_mix
  • THE_BLUE_DRAGON
  • YoraY


:gsmile:
.A.Y.
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
:אז ככה


  • arik
  • Black Dragon
  • DJ Alex E.
  • DJMIKE
  • Glenn-Holmes
  • §chop¥
  • sh33p
  • shmintz_mix
  • THE_BLUE_DRAGON
  • YoraY


:gsmile:



  • .A.Y.:eyespop:
sh33p
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
:אז ככה


  • arik
  • Black Dragon
  • DJ Alex E.
  • DJMIKE
  • Glenn-Holmes
  • §chop¥
  • sh33p
  • shmintz_mix
  • THE_BLUE_DRAGON
  • YoraY


:gsmile:


לא בטוח
רק אם יהיה לי טרמפ
:nervous:
levind
באיזה שעה רוברט עולה ?
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by levind
באיזה שעה רוברט עולה ?


תשמע כל מה שאני יכול להגיד לך זה שאם תגיע בזמן,אתה לא תפספס אותו ;)

ויוראי,אני מצידי אכתוב את זה גם עוד 20 פעם אם זה מה שישבור אותך ויגרום לך לבוא :D
levind
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
תשמע כל מה שאני יכול להגיד לך זה שאם תגיע בזמן,אתה לא תפספס אותו ;)

ויוראי,אני מצידי אכתוב את זה גם עוד 20 פעם אם זה מה שישבור אותך ויגרום לך לבוא :D

לא יכול להגיע בזמן, אני מסיים לעבוד רק ב11 :P
בכל מקרה, זה יהיה בערך אותם זמנים כמו המסיבה הקודמת ?

epsilon1
טוב אחרי כמה בירורים אני בטוח מגיע כנראה עם עוד שני חבר'ה.
כרטיסים שם כן?
DJ Shultz
יאללללללללללללללה הגיע היום הגדול היום טירוף פשוט!!!!!


הסברים מדוייקים למגיעים ברכב

אם נוסעים על כביש ת"א-חיפה (דרך נמיר לכל האשכנזים) יורדים במחלף הסירה
ברמזור לוקחים שמאלה...עוברים נראה לי רמזור ראשון אחרי 20 מטר שפניתם..רואים מצד ימין תחנת דלק ומקדונלדס..
ממשיכים ישר..הפנים הראשונה מצד ימין זה רחוב "המשכית"..ממשיכים עוד איזה 100 מטר ואז יש פניה ראשונה מצד ימין..זה רחוב קטן כזה שנקרא "חרש" ושם על הפינה נמצא הזיליון..


למגיעים מאיילון צפון...
עולים בהרצליה פיתוח..הכביש מתעקל ימינה...עיקול עצבני כזה כולם אמורים להכיר על מה אני מדבר..
לוקחים בסוף העיקול ברמזור ימינה..ממשיכים ישר עוברים איזה 2-3 רמזורים ..אל תלחצו תסעו על הנתיב הימני הכל יהיה ברור לכם..ואז נכנסים ממש להרצליה פיתוח ואז רואים מצד ימין תחנת דלק ומקדונלדס..
ממשיכים ישר..הפנים הראשונה מצד ימין זה רחוב "המשכית"..ממשיכים עוד איזה 100 מטר ואז יש פניה ראשונה מצד ימין..זה רחוב קטן כזה שנקרא "חרש" ושם על הפינה נמצא הזיליון..

על ההגעה ברגל מהתחנות אוטובוס או מהרכבת מייק עוד מעט יעלה הסבר...
הכל נורא פשוט אל תלחצו מקסימום אם אתם מתבלבלים יש על ההזמנה את המספר שלי ואת המספר של מייק
אל תתביישו תתקשרו :cool






לא כדאי לכם לפספס :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement