|
vita kläder (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
jag har inget emot honom, varför skulle man ha det?
men jävligt koolt med att alla hade vita kläder faktiskt ;) |
|
|
| doter |
Är d nån som vart där lr funderar på att dra dit i sommar?
Sensation asså...
Ja funderar skaprt på White i år!
*hoppas* |
|
|
| fruktsoppa |
det är kul.
min brorsa o jag, har lärt min brorsas polare i Phoenix, AZ lite svenska.. typ spindel, ring snuten, belker(min hunds namn) lite svenska uttryck typ hur e läget? allt bra? kalaspuffar gillar han att säga.. |
|
|
| biznology |
| quote: | Originally posted by Beamish
är det NÅN som fattar vad den där amerikanens inlägg nånsin handlar om?
verkar som om han tuggar piller innan han skriver nåt här |
förlåt! sorry if im not contributing to this discussion, or whatever. i was just curious. brits never wear anything but black, gray and dark blue, so i was surprised to see swedes enjoy white so much. :eyes:/ |
|
|
| King of Clubs |
Jag tror inte svenskar har mer vita kläder än andra...
Kanske är vanligare i Skåne än i Stockholm, vem vet.. :) |
|
|
| biznology |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Jag tror inte svenskar har mer vita kläder än andra...
Kanske är vanligare i Skåne än i Stockholm, vem vet.. :) |
jovisst/ |
|
|
| doter |
Känn dig inte hatad "Bizno"!
Du e fett m skön mannen! =P
Softa kompis! |
|
|
| Trancefella |
Bizno, Respect!
Jag är också från USA [L.A. California]
När man ser på Sensation filmerna, så är det, i min mening, rätt attraktivt med vitt. Vet inte varför. Sensations scenography är böjd! Höjer nog känslan ett par % till...
:cool: :cool: |
|
|
| Dj_ExOn |
| Vad kan man få tag på den filmen? Fick ett stort ha begär nu:D |
|
|
| reveal |
tror bara att det är jag som har den
ska jag slänga upp den era ftper? steve, fixa din, jag kommer inte åt nåt, x har du plats? 500 meg |
|
|
| _mannen_ |
Sensation kör 2 helger i rad. 1a helgen är det Sensation White då man måste vara vitklädd och andra helgen är det Sensation Black..
Jag ska absolut dit i sommar!! Försöka vara med på båda Sensation. Det är ju i Amsterdam så där har man ju inget emot att spendera veckan där heller. sen drar man direkt till Berlin för Loveparade!! = SKÖN SEMESTER MED TOTAL TILLFREDSTÄLLELSE :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by _mannen_
Jag ska absolut dit i sommar!! Försöka vara med på båda Sensation. Det är ju i Amsterdam så där har man ju inget emot att spendera veckan där heller. sen drar man direkt till Berlin för Loveparade!! = SKÖN SEMESTER MED TOTAL TILLFREDSTÄLLELSE :) |
Kan bli lite svårt att hinna med bägge då Sensation black är samtidigt som Love parade.... |
|
|
|
|