return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
vita kläder (pg. 2)
View this Thread in Original format
reveal
jag har inget emot honom, varför skulle man ha det?

men jävligt koolt med att alla hade vita kläder faktiskt ;)
doter
Är d nån som vart där lr funderar på att dra dit i sommar?

Sensation asså...

Ja funderar skaprt på White i år!

*hoppas*
fruktsoppa
det är kul.
min brorsa o jag, har lärt min brorsas polare i Phoenix, AZ lite svenska.. typ spindel, ring snuten, belker(min hunds namn) lite svenska uttryck typ hur e läget? allt bra? kalaspuffar gillar han att säga..
biznology
quote:
Originally posted by Beamish
är det NÅN som fattar vad den där amerikanens inlägg nånsin handlar om?
verkar som om han tuggar piller innan han skriver nåt här


förlåt! sorry if im not contributing to this discussion, or whatever. i was just curious. brits never wear anything but black, gray and dark blue, so i was surprised to see swedes enjoy white so much. :eyes:/
King of Clubs
Jag tror inte svenskar har mer vita kläder än andra...
Kanske är vanligare i Skåne än i Stockholm, vem vet.. :)
biznology
quote:
Originally posted by King of Clubs
Jag tror inte svenskar har mer vita kläder än andra...
Kanske är vanligare i Skåne än i Stockholm, vem vet.. :)

jovisst/
doter
Känn dig inte hatad "Bizno"!

Du e fett m skön mannen! =P

Softa kompis!
Trancefella
Bizno, Respect!
Jag är också från USA [L.A. California]

När man ser på Sensation filmerna, så är det, i min mening, rätt attraktivt med vitt. Vet inte varför. Sensations scenography är böjd! Höjer nog känslan ett par % till...
:cool: :cool:
Dj_ExOn
Vad kan man få tag på den filmen? Fick ett stort ha begär nu:D
reveal
tror bara att det är jag som har den
ska jag slänga upp den era ftper? steve, fixa din, jag kommer inte åt nåt, x har du plats? 500 meg

_mannen_
Sensation kör 2 helger i rad. 1a helgen är det Sensation White då man måste vara vitklädd och andra helgen är det Sensation Black..

Jag ska absolut dit i sommar!! Försöka vara med på båda Sensation. Det är ju i Amsterdam så där har man ju inget emot att spendera veckan där heller. sen drar man direkt till Berlin för Loveparade!! = SKÖN SEMESTER MED TOTAL TILLFREDSTÄLLELSE :)
x-dream
quote:
Originally posted by _mannen_
Jag ska absolut dit i sommar!! Försöka vara med på båda Sensation. Det är ju i Amsterdam så där har man ju inget emot att spendera veckan där heller. sen drar man direkt till Berlin för Loveparade!! = SKÖN SEMESTER MED TOTAL TILLFREDSTÄLLELSE :)


Kan bli lite svårt att hinna med bägge då Sensation black är samtidigt som Love parade....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement