|
vita kläder
|
View this Thread in Original format
| reveal |
kollade just in Sensation.2001.divx.avi och i princip ALLA har vita kläder
är det alltid så eller är det bara ett sammanträffande på just denna festen? |
|
|
| biznology |
| vad är för det? jag har en bild från VästGötaNationen i Lund med en "freaky guy in white". Ni tycker om dina vita kläder sååå mycket! adjö/ im just wondering...:toothless |
|
|
| SWE_TRANCE |
Dom har väl en dag där ALLT skall "gå" i den vita färgen... kläder, scen m.m.
Varför vet jag faktiskt inte... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Dom har väl en dag där ALLT skall "gå" i den vita färgen... kläder, scen m.m. |
så är det kanske... för på andra fester så är det väl blandade kläder? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by biznology
vad är för det? jag har en bild från VästGötaNationen i Lund med en "freaky guy in white". Ni tycker om dina vita kläder sååå mycket! adjö/ im just wondering...:toothless |
jag bor 300 meter från västgöta nation ;) |
|
|
| biznology |
| quote: | Originally posted by reveal
jag bor 300 meter från västgöta nation ;) |
ursch! så det var du? haha ;) - we should have met up then/ |
|
|
| mindshooter |
lol @ biznology :p
Jag har för mig att alla skulle ha vitt....det stod på inbjudan....rätt coolt iaf :):)
Vitt e snyggt |
|
|
| doter |
| "Be part of the night, dress in WHITE" =) I år e d ju Sensation White å Black, undrar om alla tar på sig svarta under Black dåra..! |
|
|
| Beamish |
är det NÅN som fattar vad den där amerikanens inlägg nånsin handlar om?
verkar som om han tuggar piller innan han skriver nåt här |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by Beamish
är det NÅN som fattar vad den där amerikanens inlägg nånsin handlar om?
verkar som om han tuggar piller innan han skriver nåt här |
skön attityd :rolleyes:
Jag har inga problem att förstå vad som skrivs, men jag begriper inte vad faan såna här negativa inlägg ska tjäna till... chillax....:cool: |
|
|
| doter |
| quote: | Originally posted by Beamish
är det NÅN som fattar vad den där amerikanens inlägg nånsin handlar om?
verkar som om han tuggar piller innan han skriver nåt här |
Ajajajaj!!!
Vilken fet kommentar! Låter som min typ av humor!
Sen diggar ja amerikanens "piller-tuggande" kommentarer fett åkså! Han e Oskön mannen!
LOLOLOLOLOL |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Beamish
är det NÅN som fattar vad den där amerikanens inlägg nånsin handlar om?
verkar som om han tuggar piller innan han skriver nåt här |
Han e soft :) Han lär sig juh svenska...klart vi ska hjälpa till! Kul att det finns folk som över huvudtaget lägger ner tid på att lära sig vårt otroligt skumma språk! :p |
|
|
|
|