|
אזהרה: תולעת חדשה מופצת באייסיקיו (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני עם 3 פיירוולים ו 2 אנטיוירוסים :D
בטוח שרק הפיירוול של אקספי מספיק
אבל כל אחד מהם משמש למשהו אחר :D |
הגזמנו קצת
הם לא מתנגשים אחד בשני?
יש לי פיירוואל של
ZONEALARM
ומתי שאני מדליק את המחשב,אני מכבה אותו אחרי שעושה
CASH CLEAN
הוא מפריע לי להוריד ב
UTORRENT
ועוד כל מיני דברים |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
זון אלארם אחלה תוכנה אבל יש בה המון פריצות
ואם תגדיר נכון את הביטורנט בזון אלארם לא תיהיה שום בעיה
הורדתי שנים ולא הייתה בעיה..
אין תוכנה טובה ממקאפי. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by cluBBer
הגזמנו קצת
הם לא מתנגשים אחד בשני?
יש לי פיירוואל של
ZONEALARM
ומתי שאני מדליק את המחשב,אני מכבה אותו אחרי שעושה
CASH CLEAN
הוא מפריע לי להוריד ב
UTORRENT
ועוד כל מיני דברים |
הם לא מתנגשים אם אתה מקנפג אותם כמו שצריך
הא ושכחתי להגיד שיש לי את הפיירוול של הראוטר :D
בעקרון אני משתמש בכמה פיירוולים בגלל שכל אחד טוב למטרה אחרת
ואחד מהם זה נורטון אנטיוירוס שמכיל פיירוול אז למה לכבות אותו..
בקשר לאנטיוירוסים
תמיד טוב שיש יותר מאחד
אתה אף פעם לא יכול לדעת אם האנטיוירוס שלך מקבל את העידכון בשניה שהם יוצאים
אז ברגע שיש 2 תמיד אתה מכוסה:D
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
זון אלארם אחלה תוכנה אבל יש בה המון פריצות
ואם תגדיר נכון את הביטורנט בזון אלארם לא תיהיה שום בעיה
הורדתי שנים ולא הייתה בעיה..
אין תוכנה טובה ממקאפי. |
אי אפשר להגיד שיש בזון אלרם פירצות אם יודעים להגדיר אותה
השתמשתי בה שנים במחשב הקודם ולא הייתה שום פריצה
שום צריך לשחק עם הקונפיגורציה כדי שבאמת היא תפעל בצורה טובה וגם לא תפריע לתוכנות וגם תשמור על המחשב |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
אי אפשר להגיד שיש בזון אלרם פירצות אם יודעים להגדיר אותה
השתמשתי בה שנים במחשב הקודם ולא הייתה שום פריצה
שום צריך לשחק עם הקונפיגורציה כדי שבאמת היא תפעל בצורה טובה וגם לא תפריע לתוכנות וגם תשמור על המחשב |
כן אבל זה די כאב ראש..
פעם הסתבכתי כלכך שחסמתי לעצמי את הגישה לאינטרנט.
ד"א קיבלתי עכשיו לפחות 10 הודעות מאנשים עם הלינק הזה.
תודה על האזהרה. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
כן אבל זה די כאב ראש..
פעם הסתבכתי כלכך שחסמתי לעצמי את הגישה לאינטרנט.
ד"א קיבלתי עכשיו לפחות 10 הודעות מאנשים עם הלינק הזה.
תודה על האזהרה. |
אתה חסמת את
10.0.0.0
או את
255.0.0.0
לקנפג את האינטרנט זה שטויות פשוט נעזרים ב
Configuration Wizard
וזה מאתר לך את הרשת
אבל בשביל לאבטח תמחשב בצורה ממש טובה צריך לדעת קצת יותר מזה
וכן זה מתפשט ממש מהר חבל שלוקח לנטויזן לפרסם הודעה על זה
כבר אתמול הודעתי להם על בעיה |
|
|
| Shahar |
הנה סוף סוף אנשים מתעוררים
הרגע שלחו לי את זה
| quote: | הודעה חשובה!!!
בימים אלה ממש מסתובב דרך האיסיקיו ****וירוס\סוס טרויני****!
חבר כביכול ישלח לכם את הקישור הבא http://ou.traferreg.com/IM/ajry/lt.exe(THIS_BE_VIRUS!) אל תפתחו אותו!
הוא ישתלט לכם על האיסיקיו ויחולל שמות במחשב שלכם!
זה גם לא אשמת השולח, הקובץ מפיץ את עצמו ללא ידיעת השולח!
ראו הוזרתם, אנא אזהירו את כל רשימת התפוצה שלכם! |
|
|
|
| KrazyDJs |
כן אני אתמול בערב עוד קיבלתי את ההודעת התראה ביחד עם כל ההודעות של הוירוסים...
צריך לקוות בשביל כל מי שהוריד את זה שזה לא קי לוגר... |
|
|
| Shahar |
נראה לי שזה סתם מעמיס על ה
CPU
או
שזה פותח פורט ונותן שליטה מרחוק
כמו שעשו בעבר עם הטרוג'ן שהכניס אנשים לערוץ איארסי |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
נראה לי שזה סתם מעמיס על ה
CPU
או
שזה פותח פורט ונותן שליטה מרחוק
כמו שעשו בעבר עם הטרוג'ן שהכניס אנשים לערוץ איארסי |
יענו הופך את כולם לבוטנטים...באסה חח..
אבל חכם מי שעשה את זה, בקלות דופק מאות אלפי אנשים... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
יענו הופך את כולם לבוטנטים...באסה חח..
אבל חכם מי שעשה את זה, בקלות דופק מאות אלפי אנשים... |
זה ישן הקטע עם הבוטנט
וכן משהו כזה
וזה ממש שימושי תדע לך
להתקיף עם זה אתרים וכאלה
תחשוב שישראל זה רק חלק קטן שקיבל את זה
מה עם שאר העולם ?
אבל ברגע שתופסים תבנאדם הוא יסבול הרבה שנים
אל תשכח שמדובר פה בטרוג'ן מסכן ופשוט
(זה שאנשים התפתו להשתמש בו זה כבר לא קשור לטרוג'ן עצמו)
ברוב המקרים זה ילד בן 17 שמתלהב מטרוג'נים בלינוקס
והחליט "ליצור" טרוג'ן..אז לוקח קוד מוכן משנה אותו קצת\ גונב \ נעזר באחרים
ומפיץ את זה
סתכל על כל הישראלים שיצרו טרוג'נים
כולם ילדים שאפילו לא הספיקו לעשות בגרות
ואין להם מושג בתיכנות
חיברו חלק מפה חלק משם ויצא ככה |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Shahar
אבל ברגע שתופסים תבנאדם הוא יסבול הרבה שנים
|
כן עד שאיזה חברה כמו מיקרוסופט וכו יקחו אותו ויעשו אותו למיליונר.... |
|
|
| KrazyDJs |
כן, כל אחד שמוריד את הקובץ ואין לו אנטי וירוס שיחסום פשוט שולח לכל הרשימה...זה מספר אנשים עצום, אני אין לי רשימה יותר מידי גדולה, בסביבות ה 70-80 איש וקיבלתי לפחות מ20 את זה...ולחשוב שלכל אחד מהם יש גם נגיד 50 איש וככה עוד ועוד אנשים...
ועם "צבא" בוטנטים כזה אפשר להפיל אתרי אינטרנט בלי למצמץ...מכה הדבר הזה.. |
|
|
|
|