return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
אזהרה: תולעת חדשה מופצת באייסיקיו (pg. 2)
View this Thread in Original format
cluBBer
quote:
Originally posted by Shahar
אני עם 3 פיירוולים ו 2 אנטיוירוסים :D
בטוח שרק הפיירוול של אקספי מספיק
אבל כל אחד מהם משמש למשהו אחר :D


הגזמנו קצת
הם לא מתנגשים אחד בשני?

יש לי פיירוואל של
ZONEALARM
ומתי שאני מדליק את המחשב,אני מכבה אותו אחרי שעושה
CASH CLEAN

הוא מפריע לי להוריד ב
UTORRENT
ועוד כל מיני דברים
Dj Alex (ISR)
זון אלארם אחלה תוכנה אבל יש בה המון פריצות
ואם תגדיר נכון את הביטורנט בזון אלארם לא תיהיה שום בעיה
הורדתי שנים ולא הייתה בעיה..
אין תוכנה טובה ממקאפי.
Shahar
quote:
Originally posted by cluBBer
הגזמנו קצת
הם לא מתנגשים אחד בשני?

יש לי פיירוואל של
ZONEALARM
ומתי שאני מדליק את המחשב,אני מכבה אותו אחרי שעושה
CASH CLEAN

הוא מפריע לי להוריד ב
UTORRENT
ועוד כל מיני דברים


הם לא מתנגשים אם אתה מקנפג אותם כמו שצריך

הא ושכחתי להגיד שיש לי את הפיירוול של הראוטר :D

בעקרון אני משתמש בכמה פיירוולים בגלל שכל אחד טוב למטרה אחרת
ואחד מהם זה נורטון אנטיוירוס שמכיל פיירוול אז למה לכבות אותו..

בקשר לאנטיוירוסים
תמיד טוב שיש יותר מאחד
אתה אף פעם לא יכול לדעת אם האנטיוירוס שלך מקבל את העידכון בשניה שהם יוצאים
אז ברגע שיש 2 תמיד אתה מכוסה:D

quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
זון אלארם אחלה תוכנה אבל יש בה המון פריצות
ואם תגדיר נכון את הביטורנט בזון אלארם לא תיהיה שום בעיה
הורדתי שנים ולא הייתה בעיה..
אין תוכנה טובה ממקאפי.


אי אפשר להגיד שיש בזון אלרם פירצות אם יודעים להגדיר אותה
השתמשתי בה שנים במחשב הקודם ולא הייתה שום פריצה
שום צריך לשחק עם הקונפיגורציה כדי שבאמת היא תפעל בצורה טובה וגם לא תפריע לתוכנות וגם תשמור על המחשב
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar


אי אפשר להגיד שיש בזון אלרם פירצות אם יודעים להגדיר אותה
השתמשתי בה שנים במחשב הקודם ולא הייתה שום פריצה
שום צריך לשחק עם הקונפיגורציה כדי שבאמת היא תפעל בצורה טובה וגם לא תפריע לתוכנות וגם תשמור על המחשב

כן אבל זה די כאב ראש..
פעם הסתבכתי כלכך שחסמתי לעצמי את הגישה לאינטרנט.
ד"א קיבלתי עכשיו לפחות 10 הודעות מאנשים עם הלינק הזה.
תודה על האזהרה.
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
כן אבל זה די כאב ראש..
פעם הסתבכתי כלכך שחסמתי לעצמי את הגישה לאינטרנט.
ד"א קיבלתי עכשיו לפחות 10 הודעות מאנשים עם הלינק הזה.
תודה על האזהרה.


אתה חסמת את
10.0.0.0
או את
255.0.0.0

לקנפג את האינטרנט זה שטויות פשוט נעזרים ב
Configuration Wizard
וזה מאתר לך את הרשת
אבל בשביל לאבטח תמחשב בצורה ממש טובה צריך לדעת קצת יותר מזה

וכן זה מתפשט ממש מהר חבל שלוקח לנטויזן לפרסם הודעה על זה
כבר אתמול הודעתי להם על בעיה
Shahar
הנה סוף סוף אנשים מתעוררים
הרגע שלחו לי את זה
quote:
הודעה חשובה!!!
בימים אלה ממש מסתובב דרך האיסיקיו ****וירוס\סוס טרויני****!
חבר כביכול ישלח לכם את הקישור הבא http://ou.traferreg.com/IM/ajry/lt.exe(THIS_BE_VIRUS!) אל תפתחו אותו!
הוא ישתלט לכם על האיסיקיו ויחולל שמות במחשב שלכם!
זה גם לא אשמת השולח, הקובץ מפיץ את עצמו ללא ידיעת השולח!
ראו הוזרתם, אנא אזהירו את כל רשימת התפוצה שלכם!
KrazyDJs
כן אני אתמול בערב עוד קיבלתי את ההודעת התראה ביחד עם כל ההודעות של הוירוסים...

צריך לקוות בשביל כל מי שהוריד את זה שזה לא קי לוגר...
Shahar
נראה לי שזה סתם מעמיס על ה
CPU

או
שזה פותח פורט ונותן שליטה מרחוק

כמו שעשו בעבר עם הטרוג'ן שהכניס אנשים לערוץ איארסי
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Shahar
נראה לי שזה סתם מעמיס על ה
CPU

או
שזה פותח פורט ונותן שליטה מרחוק

כמו שעשו בעבר עם הטרוג'ן שהכניס אנשים לערוץ איארסי


יענו הופך את כולם לבוטנטים...באסה חח..
אבל חכם מי שעשה את זה, בקלות דופק מאות אלפי אנשים...
Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs
יענו הופך את כולם לבוטנטים...באסה חח..
אבל חכם מי שעשה את זה, בקלות דופק מאות אלפי אנשים...


זה ישן הקטע עם הבוטנט
וכן משהו כזה

וזה ממש שימושי תדע לך
להתקיף עם זה אתרים וכאלה

תחשוב שישראל זה רק חלק קטן שקיבל את זה
מה עם שאר העולם ?

אבל ברגע שתופסים תבנאדם הוא יסבול הרבה שנים

אל תשכח שמדובר פה בטרוג'ן מסכן ופשוט
(זה שאנשים התפתו להשתמש בו זה כבר לא קשור לטרוג'ן עצמו)

ברוב המקרים זה ילד בן 17 שמתלהב מטרוג'נים בלינוקס
והחליט "ליצור" טרוג'ן..אז לוקח קוד מוכן משנה אותו קצת\ גונב \ נעזר באחרים

ומפיץ את זה

סתכל על כל הישראלים שיצרו טרוג'נים
כולם ילדים שאפילו לא הספיקו לעשות בגרות
ואין להם מושג בתיכנות

חיברו חלק מפה חלק משם ויצא ככה

DvJ
quote:
Originally posted by Shahar
אבל ברגע שתופסים תבנאדם הוא יסבול הרבה שנים



כן עד שאיזה חברה כמו מיקרוסופט וכו יקחו אותו ויעשו אותו למיליונר....
KrazyDJs
כן, כל אחד שמוריד את הקובץ ואין לו אנטי וירוס שיחסום פשוט שולח לכל הרשימה...זה מספר אנשים עצום, אני אין לי רשימה יותר מידי גדולה, בסביבות ה 70-80 איש וקיבלתי לפחות מ20 את זה...ולחשוב שלכל אחד מהם יש גם נגיד 50 איש וככה עוד ועוד אנשים...

ועם "צבא" בוטנטים כזה אפשר להפיל אתרי אינטרנט בלי למצמץ...מכה הדבר הזה..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement