return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
אזהרה: תולעת חדשה מופצת באייסיקיו (pg. 5)
View this Thread in Original format
Shahar
טוב ראיתי ששידרגו את הטרוג'ן הזה

עכשיו הוא נשלח בצורת קובץ
jpg!!
כן ..קישור לקובץ תמונה
שמפנה אתכם לקובץ
EXE

בקיצור כמו שאמרתי עד עכשיו
לא לפתוח שום קישור באייסיקיו אפילו לא מחברים

אם מישו רוצה לשלוח לכם קובץ שיעלה אותו ל
**************
או
yousendit.com

ושוב תדברו איתו לפני שהוא שולח תקובץ
שתראו שזה לא אוטומטי
Dj Alex (ISR)
כסעמק לא נמאס להם?
Shahar
לא בני זונות..
לא מספיק שבחורות סתומות פתחו קבצי
EXE

עכשיו כשעברו ל
JPG
זה בכלל יתפרסם
כל ילדה תפתח את זה..

הדבר הכי טוב שאני ממליץ לאנשים לעשות זה לשנות את ההרשאות על האחים הקטנים במחשב

אני עשיתי את זה עם תוכנה אבל אני חושב שבאקספי יש תאפשרות
cluBBer
quote:
Originally posted by Shahar
לא בני זונות..
לא מספיק שבחורות סתומות פתחו קבצי
EXE

עכשיו כשעברו ל
JPG
זה בכלל יתפרסם
כל ילדה תפתח את זה..
]

הבוקר הגיע אלי לינק עם סיומת
JPG
מחבר שלי
אני מרגיש עכשיו ילדה :(, כי פתחתי אותו
מיד אחרי זה עשיתי ביטול
אבל נוד 32 הראה לי שהוא מצא משהו ואז עשיתי
TERMINATE
אני מקווה שזה הסיר את זה

התחלתי לעשות סריקה מיד אחרי
ובנתיים זה מצא לי את הדברים האלה
quote:
C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\SVideoCodec4_01a.exe »NSIS »Loader.dll - a variant of Win32/TrojanDownloader.Zlob.OU trojan
C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\SVideoCodec4_01a.exe »NSIS »ecodec.exe - a variant of Win32/TrojanDownloader.Zlob trojan
C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\SVideoCodec4_01a.exe - multiple infiltrations

עשיתי DELETE
Shahar
quote:
Originally posted by cluBBer
]

הבוקר הגיע אלי לינק עם סיומת
JPG
מחבר שלי
אני מרגיש עכשיו ילדה :(, כי פתחתי אותו
מיד אחרי זה עשיתי ביטול
אבל נוד 32 הראה לי שהוא מצא משהו ואז עשיתי
TERMINATE
אני מקווה שזה הסיר את זה

התחלתי לעשות סריקה מיד אחרי
ובנתיים זה מצא לי את הדברים האלה

עשיתי DELETE


טוב מאד
תבדוק מה רץ לך ב
TASK MANAGER
תעיף דברים לא חשובים
כנס ל
msconfig
תבדוק מה רץ לך שם עם ההפעלה של המחשב שלא יהיו הפתעות
gErver
מסתבר שאין ברירה,

זו חלק מהמהפכה בעולם השיתוף..

מסתבר שהספיק לספקי התוכנות השונות להוציא כספים על תוכנות
שאחרי זה משותפות בחינם בכמויות מסחריות...

הם מנסים להביא את המצב לרמה מקסימלית של פגיעה בשיתוף הלא חוקי
ולפעמים יש כאלה שסתם בא להם לפגוע, גם זה לא חסר


מסתבר שהגיע הזמן לקנות מוסיקה ותוכנות

ובקשר לתמונות, יש מספיק אתרים שמספקים מחסן נקי ממחלות

ומי יודע אם עליהם אפשר לסמוך...


כמו שזה מרגיש המודעות נהיית גבוהה למחלה
בתקווה שהחולירות שמפעילים את הליכלוך יקבלו בראש על כל הפגיעה...

ככל הידוע לי מדובר בחבורה שמכנים את עצמם המתריקס
בהשפעת הסרטים שעוברים להם בראש..
לפי הידע שיצא לי לקרוא הם במעקב,
ומחכים לרגע הנכון להוריד אותם מהרשת.

במקומכם הייתי מקפיא את ההורדות לתקופה מסויימת,
עדיף לשמור על מחשב בריא מאשר להיות מעודכן.
Shahar
quote:
Originally posted by gErver
מסתבר שאין ברירה,

זו חלק מהמהפכה בעולם השיתוף..

מסתבר שהספיק לספקי התוכנות השונות להוציא כספים על תוכנות
שאחרי זה משותפות בחינם בכמויות מסחריות...

הם מנסים להביא את המצב לרמה מקסימלית של פגיעה בשיתוף הלא חוקי
ולפעמים יש כאלה שסתם בא להם לפגוע, גם זה לא חסר


מסתבר שהגיע הזמן לקנות מוסיקה ותוכנות

ובקשר לתמונות, יש מספיק אתרים שמספקים מחסן נקי ממחלות

ומי יודע אם עליהם אפשר לסמוך...


כמו שזה מרגיש המודעות נהיית גבוהה למחלה
בתקווה שהחולירות שמפעילים את הליכלוך יקבלו בראש על כל הפגיעה...

ככל הידוע לי מדובר בחבורה שמכנים את עצמם המתריקס
בהשפעת הסרטים שעוברים להם בראש..
לפי הידע שיצא לי לקרוא הם במעקב,
ומחכים לרגע הנכון להוריד אותם מהרשת.

במקומכם הייתי מקפיא את ההורדות לתקופה מסויימת,
עדיף לשמור על מחשב בריא מאשר להיות מעודכן.


לא הבנתי למה דברת על שיתוף ?

ובקשר לתמונות
זה לא תמונה שנדבקה בוירוס
זה לינק ספציפי שהכינו בצורת תמונה כדי שאנשים יתפתו לפתוח...
gErver
השיתוף הלא חוקי זה המפתח לבעייה כמו שזה נראה...

אחרת למי היה זין ומטרה להשקיע בטרוייאנים בכלל...


בקשר לתמונה כנראה שלא הבנתי,

הדמיון שלי כבר רץ קדימה... מי יודע אם תמונות לא יכולות להכיל מחלות


אין פתרון קל לבעייה.
Shahar
quote:
Originally posted by gErver
השיתוף הלא חוקי זה המפתח לבעייה כמו שזה נראה...

אחרת למי היה זין ומטרה להשקיע בטרוייאנים בכלל...


בקשר לתמונה כנראה שלא הבנתי,

הדמיון שלי כבר רץ קדימה... מי יודע אם תמונות לא יכולות להכיל מחלות


אין פתרון קל לבעייה.


למי היה זין להשקיע בטרויאנים !?!?!
לילד בן 17 שקצת התלהב מזה שהוא קיבל כמה אקספלויטים ופרץ ללינוקס
הוא רצה להראות לחברים שלו שהוא "האקר" אז הוא דיבר עם כמה אנשים שיודעים לבנות קודים מהסוג הזה (אפשר למצוא הרבה כאלה ב
IRC)
קיבל את הקוד והפיץ אותו

אין שום אינטרס לבנאדם חוקי לבנות כזה דבר
כי זאת עבירה הרבה יותר גדולה מהורדת חומר לא חוקי ואפילו עבירה יותר גדולה מהפצה של חומר לא חוקי

כאן אתה עושה במכוון משו שיהרוס לאחרים את המחשב זאת עבירת רשת לא יותר קטנה מהטרדה מינית ברשת.
Koby
http://up.tuijdnerionksadewin.com/i...j/ehr/34532.jpg
ככה זה היה נראה היום לכל מי שלא ראה..אל תפתחו את החרא הזה או משהו שדומה לזה.

Shahar
quote:
Originally posted by Koby
http://up.tu...
ככה זה היה נראה היום לכל מי שלא ראה..אל תפתחו את החרא הזה או משהו שדומה לזה.


כל אחד קבל הודעה שונה
זה לא משנה
כל דבר.jpg
יפנה לזה

ואולי אפילו כל מה שתכתוב אחרי ה
/
gErver
בקיצור ולעניין לא משנה של מי האינטרס,
ומי עומד מאחוריו,

הבעייה קיימת -

כל דבר שמרגיש קצת לא טבעי במחשב צריך לפתוח תעיניים,
השליטה של הטרוייאנים היא מניפולטיביית..

גם אם אתם בטוחים שאתם מוגנים,

יכול להיות שהאנטי וירוס שלכם הוא טרויאני..

בקיצור, לברוחחחחח :eek:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement