|
Posters?????
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Wie weet waar ik posters van bekende Dj's of grote feesten kan kopen in de winkel of via het internet. Het lijkt me namelijk wel erg strak, een bikkelposter van zo'n stampende hal. Reageer als je wat weet plz????
Thanx!!!
Latuurrrzzzz.... |
|
|
| Akira |
| meestal op het feest zelf....of je moet gewoon langs de platenzaak gaan en vragen of je na afloop van de promotie die poster mag hebben |
|
|
| Henkie_henk |
Oh dan moet je ff naar een topic searchen waar dat ook al ter sprake kwam... daar noemde ze enkele sites... alleen het nadeel was dat die dingen tievus duur waren en meestal een soort flyers haha.. maarja
Oh ik heb wel een wallpaper voor je denk ik:
maar doe ik wel in een andere topic :) anders gaat iedereen weer zo huilen enzo |
|
|
| TranceFool |
| Hmmm, heb ik denk ik met mn slaperige hoofd nie goed gelezen, thanx! |
|
|
| jp |
| Ik wil een poster van Snuggle en Tosti. Waar is die te bestellen? |
|
|
| Ben_Lei |
| Blank & Jones hebben er wat op hun site. Ahead Music ook. |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by jp
Ik wil een poster van Snuggle en Tosti. Waar is die te bestellen? |
Vraag naar het origineel aan SnuggLe, blaas hem in Photoshop op naar 300 of 600 dpi, geef hem mee aan de drukker en je kan hem in A0-formaat mee naar huis meenemen:stongue: :haha: :tongue2 |
|
|
| jp |
| Dat wordt een eye-catcher aan de muur :toocool: |
|
|
| Little Theseus |
kan posters met dj namen als Promo, Darkraver, Pavo, Prophet en Buzz Fuzz erop regelen, nadeel is alleen dat mijn dj naam er ook bijstaat dan.
O en de poster van Deep Dish @ Panama 2004 hangt hier nog steeds aan de overkant naast het bordeel daar.
[edit]wtf zie ineens dat henkie_henk ook in deze draad heeft gepost en idd de draad dateert vanuit 2001 :p stup0r gravahz :D [/edit] |
|
|
| jp |
| quote: | | Promo, Darkraver, Pavo, Prophet en Buzz Fuzz |
Nog nooit van gehoord :conf: |
|
|
| Little Theseus |
| soms denk je wel is, wat had ik een held op dit forum geweest als mn baas voor dezelfde hoge boekingsprijzen een arminnetje en of andere trens/prog dj geboekt had.... |
|
|
|
|