|
Hoeveel slaap heb je nodig?
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
Mijn vraag is er nu, omdat ik steeds dezelfde mensen online zie zitten op TA :)
Ik probeer van mijn 6 uurkes te slapen tijdens de week, maar soms heb ik die niet
De zaterdag haal ik mijn 7-8 uurkes wel en de zondag, ja dan slaap ik bijna een hele dag als het me toe laat :o |
|
|
| Stoffie |
| Ik zit hier toch ni vaak? :crazy: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Stoffie
Ik zit hier toch ni vaak? :crazy: |
gij nu niet nee :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Tijdens de week heb ik toch minstens 7 uur nodig, maar hoe meer hoe liever natuurlijk. Het hangt er meestal vanaf of ik vroeg les heb of niet. Maar als ik tot 2u op TA zit dan zal ik meestal niet om 8u al terug uit m'n bed zijn :p Nu ja, soms valt het wel voor dat ik maar 5 of 6 uur slaap, en op zich valt dat wel mee, zelfs voor een paar dagen. Maar in het weekend moet ik echt goed kunnen uitslapen (minstens 9 uur), anders word ik prikkelbaar :o |
|
|
| Loraine |
| Eigenlijk 8 uur per nacht nodig en ik probeer ook altijd tegen 22h doordeweeks in bed te liggen...alleen lukt me dat niet altijd omdat m'n avond al zo kort is (19u thuis). Maar feitelijk komt het erop neer dat ik tussen 6 a 7 uur per nacht aan slaap pak en op vrije dagen ongegeneerd uitslaap :cool: |
|
|
| Devilex |
| Hangt er van af of het werk/school is of vakantie. In de vakantie kruip ik er vaak tussen 23u en 01u in en om 8u er weer uit. Een langslaper ben ik niet want ik heb graag veel aan mijn dag. |
|
|
| Push2005 |
Ik heb zo'n 6-7u slaap nodig in de week (alhoewel ik soms om 01u ga slapen en om 06u er weer uit moet), en in het weekend slaap ik zon 10u :)
Ik word nie vervelender dan anders als ik te weinig heb geslapen, maar wel een pak luier :p |
|
|
| Synthesia |
| Tijdens de week zo een 7 a 8 uur slaap meestal, soms meer, soms minder. Tijdens het weekend ietske meer, hangt er een beetje van af als ik ben uitgegaan of niet :p Word ook niet prikkelbaar of humeurig als ik minder heb geslapen, gewoon minder energiek. |
|
|
| FenixStyle |
Door de week kruip ik nooit voor 23u-00u m'n bed in, ongeacht het uur waarop ik er uit moet.. Vorig jaar had ik geluk dat ik dikwijls pas om 11u of later les had, en kon ik dus dikwijls wel ne hele tijd slapen. Tegenwoordig moet ik er echter bijna dagelijks om 6u15 uit omdat ik om half negen les heb..
Ik ben gewoon iemand die wel eens graag uitslaapt, maar daarom niet vroeger z'n bed zal inkruipen.. Of ik er dus om 6u uitmoet of om 11u, daar trek ik mij 's avonds niets van aan.. ;)
Door het weekend ga ik, als ik niet op stap ben, tussen 00u-02u slapen en dan lig ik meestal in bed tot een uur of tien.
Als ik op stap ben geweest tot 's morgensvroeg dan ga ik meestal niet meer slapen omdat ik dan de avond erop niet meer in slaap geraak, meestal houd ik het dan bij een kort dutje op de zetel..
Ik heb best wel slechte slaapgewoontes me dunkt, maarja heb er toch nooit fysieke hinder van ondervonden :p |
|
|
| Nabistai |
| De laatste weken ben ik moeten toekomen met 4-5 uurtjes (nuja, moeten is veel gezegd). Gelukkig heb ik gisteren en vandaag toch zo'n 8 uurtjes kunnen slapen :) Ik ben tegen mijn gewoonte in om 1 uur in mijn bed gekropen om toch terug een beetje menselijker te worden :p |
|
|
| Config |
wa voor slechte poll :p 6-8 kunt ge ni kiezen :D
meestal tussen 6 en 8 uur dus, en tegenwoordig is da meestal maar 6 meer, maar of ik daarmee voldoende heb, twijfel ik aan.. |
|
|
| Transfusion |
| Meestal slaap ik zo'n 7 uur of minder in de week, in het weekend slaap ik dan lekker uit, 10-11 uur +- |
|
|
|
|