|
[16-12-2006] Intuition Invites - Asta, Den Haag
|
View this Thread in Original format
| Gonzo |
Vlak voor de drukke kerstperiode nog even alles uit de kast halen :).
Uiteraard hopen we weer NL-TA's te mogen begroeten in de Haagse Asta ;) |
|
|
| Tom Lont |
| John O'Callaghan :eyes: :eyes: Maar ff kijken of ik hier bij kan zijn :D |
|
|
| Asperge |
| Ik denk dat ik dan fotos moet maken op innercity maar anders ben ik hier wel bij:D |
|
|
| eieregooie |
| Is dat onder het nieuwe of het ouwe Asta bewind? |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Is dat onder het nieuwe of het ouwe Asta bewind? |
Oude :) |
|
|
| eieregooie |
| Dan is het echt een van de laatste feestjes onder het oude :D Dacht dat Tiësto zo'n beetje de laatste zou zijn eigenlijk :) |
|
|
| HardKiller |
| En wat gaat het nieuwe bewind inhouden dan? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by HardKiller
En wat gaat het nieuwe bewind inhouden dan? |
Dat de huidige Vriend van Asta pasjes wellicht niet meer geldig zijn :p |
|
|
| Storyteller |
| Lijkt me leuk. Ging er al af en toe heen, die intuition avonden. Nu als eerste gig :D |
|
|
|
|