|
פיגוע ליד הבית
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
2 מטר מהבית שלי
היה עכשיו פיגוע
בדיוק בדרך הביתה
מלללללללללללללא משטרה ואנשים וחסמו את הדרכים לאזור למכוניות |
|
|
| DjChook |
וווווואייי אחי
העיקר שאתה הבית והמשפחה בסדר?
יש נפגעים? |
|
|
| TranceGiant |
Haikar she ata beseder ahi
lots ofmy relatives live in kfar saba so we had millions of phonecalls right now, to check if every1s okay |
|
|
| NyKoN |
כולם בסדר
השאירו את אחותי בגן ואני סיימתי ב12 ולא ב1 היום
רצו עוד להשאיר אותי עד 1 היום
יכולתי להיות שם |
|
|
| Gil Shwarts |
ובדיוק היום קיבלתי נשק קצר
עם קת מפלסטיק ואלביט ומדפסים מעובים עם תוספת לצלפים...
אני רוצה לראות ת'מחבל האמיץ שיתקיל אותי איפה שאני יהיה, אני לא מרחם עליו
קיצר,
יש שם איה בלבול כי כל אחד אומר שהוא זה שהרג את המחבר
אחד אומר שהוא ירה לו במצח
אחד אומר שהשוטרים הרגו אותו
העיקר שהוא מת |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
ובדיוק היום קיבלתי נשק קצר
אני רץ להוריד את הסט :)
העיקר שהוא מת |
ראסמי ! |
|
|
| NyKoN |
אם הוא ירה לו במצח אז מן הסתם הוא מת במקום
אז איך השוטרים המשיכו לירות עד שהרגו אותו?
האיש משקר
הוא בטח ירה אבל לא פגע |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
העיקר שהוא מת |
|
|
|
| yahel222 |
להההה אחי אתה בסדר??? ערבים חארות
טעות לא צריך להרוג אותו
צריך לתפוס אותו ולענות אותו
להוריד לו אצבע אצבע בידיים
ואז לעבור לרגליים
ואז לגזור לו את הפטמות
ואז את הכיפה של הבולבול
ואז להוריד לו את התנוך של האוזן וכו וכו'
בקיצור....שיסבולללללללל |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by yahel222
להההה אחי אתה בסדר??? ערבים חארות
טעות לא צריך להרוג אותו
צריך לתפוס אותו ולענות אותו
להוריד לו אצבע אצבע בידיים
ואז לעבור לרגליים
ואז לגזור לו את הפטמות
ואז את הכיפה של הבולבול
ואז להוריד לו את התנוך של האוזן וכו וכו'
בקיצור....שיסבולללללללל |
לא........אז אתה לא יותר טוב מהם...
העיקר שאתה בסדר
כפר סבא טליבאן |
|
|
| DJentlman |
yahel| quote: | להההה אחי אתה בסדר??? ערבים חארות
טעות לא צריך להרוג אותו
צריך לתפוס אותו ולענות אותו
להוריד לו אצבע אצבע בידיים
ואז לעבור לרגליים
ואז לגזור לו את הפטמות
ואז את הכיפה של הבולבול
ואז להוריד לו את התנוך של האוזן וכו וכו'
בקיצור....שיסבולללללללל
|
יא מנייאק עשית לי צמרמורת עם הפטמות והכיפה של הזין אבל צודק מגיע לו L#):D |
|
|
|
|