|
Party kleding...
|
View this Thread in Original format
| Smirnoff |
Weet er ook iemand een site of een winkel waar ik Party kleding kan kopen ??
Moet wel iets zijn te vinden toch, ik heb al rondgekeken maar kan niks vinden.
:( :confused: :( |
|
|
| Optimus |
| Psychotic spullen vinnik wel mooi+geschikt |
|
|
| Partyhardy! |
In Maastricht zit een hele vette party-kleding winkel genaamd "Bizarre" , daar verkopen ze partykleding, van fluoriserende kleding tot t-shirts met spikes op de mouwen :D :cool:
Maar ja Maastricht is voor jouw wel een beetje uit de richting ;) :( |
|
|
| Optimus |
| In Amsterdam heb je ook zat van die winkels... ik heb er nog een keer een witte broek gehaald. Alleen ik weet niet meer hoe die kutwinkel heet. Ga gewoon naar Amsterdam, je ziet dr zat spullen!:) |
|
|
| Henkie_henk |
| Ja gewoon amsterdam doen... ook beetje in de straatjes naast de grote winkelstraten kijken.. zitte wel 2 van die lijpe klere winkels in hoofdstraat als je station uithuppelt.. zon "i am a dj" in flikkerende fagget lichtjes heb je al voor 100 piek.. (alleen dat lampje dan) |
|
|
| Eye-Riz |
| goh, wat weet jij toch altijd goed waar je fagget dingen kunt halen :D |
|
|
| aphex |
wat is er fagget aan "i'm a dj" ?
tenzij dat het een roze stringbody is + afgeknipt superkort spijker(korte)broekje waar je beide ballen onderuit hangen..
oh oeps :) |
|
|
| Eye-Riz |
| mmm, sexy, vergeet vooral niet dat konijnebontje op de kont! |
|
|
| aphex |
Okeeeeej, nog meer mensen interesse in aphex' party kledij?
misschien dat ik ze dan online zet :) |
|
|
| Smirnoff |
hmmmm, dan moet ik toch maar eens
een eindje gaan toeren op een zaterdagmiddag.
Alleen zo,n konijne staartje lijkt me niet echt iets
voor mij :) |
|
|
|
|