return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Mega Dance & Dj Beurs - 3 december - Antwerp Expo
View this Thread in Original format
FredNova
Heb je altijd al eens willen proeven van het Dj-zijn?
Ben je al jaren dj en wil je graag de laatste nieuwigheden ontdekken?
Of wil je gewoon weten welke evenementen in 2007 op stapel staan in de Dance-scene?

Wel, dan moet je zeker op zondag 3 december in Antwerpen zijn. In Antwerp Expo, het vroegere bouwcentrum, vindt vanaf 11 uur de Mega Dance & Dj Beurs plaats. Verschillende internationale exposanten presenteren en hun firma, producten en concepten.

Naast het traditioneel aanbod van heel wat nieuw en 2e hands vinyl en cd’s zal je er als dj ook heel wat nieuw en 2e hands dj-gear kunnen vinden. Voor beginners zijn er zelf gratis initiaties ‘how do I dj?’ Naast grote importeurs die het nieuwste op gebied van Sound & Light voorstellen zal je er ook diverse demo’s kunnen meepikken en uiteraard zelf testen. Verhuurfirma’s zullen hun aanbod voorstellen net als diverse organisaties van grote party’s. Iedere bezoeker ontvangt gratis een goodie-bag met flyers, gadget en allerlei info.

Om dan toch even de vergelijking te maken met de vorige editie in Hasselt zullen we de oppervlakte verdubbelen alsook het aantal exposanten. Bijna alle exposanten van Hasselt zien we terug in Antwerpen. We bouwen dit keer de grootste lopende meter stand ooit voor 2e hands vinyl; dus vind je hier niet wat je zoekt, dan vind je het nooit meer! Naast dj-shops zullen nu ook diverse importeurs aanwezig zijn; ook boekingskantoren, magazines, dranken, … bevestigden hun interesse door een stand vast te leggen. Alleen de inkomprijzen bleven, ondanks het grotere aanbod toch gelijk. 6 euro in presale (via de websites) en 8 euro aan de kassa.





Op de websites: www.dancebeurs.be en www.djbeurs.be kan je alles op de voet volgen. Een voorlopige lijst van standhouders kan je ook daar weer terugvinden. Wil je op de hoogte blijven van het evenement schrijf je dan zeker in op onze nieuwsbrief; dan wordt je regelmatig op de hoogte gebracht van nieuwe exposanten en acties. Zorg dus zeker dat je erbij bent!
Config
ziet er dus aantrekkelijk uit he, denk dat ik maar eens ga
FredNova
Is vooral heel pijnlijk voor de bankrekening... he Real? :D
Xilver
quote:
Originally posted by FredNova
Is vooral heel pijnlijk voor de bankrekening... he Real? :D


That's why I won't be going :)
FredNova
quote:
Originally posted by Xilver
That's why I won't be going :)


ni teveel geld (en geen bankkaarten) meenemen he :toothless
Config
quote:
Originally posted by FredNova
ni teveel geld (en geen bankkaarten) meenemen he :toothless


dacht ook al aan zoiets
Glexx
Ik ga :)
1Million$shot
quote:
Originally posted by FredNova
ni teveel geld (en geen bankkaarten) meenemen he :toothless


ik win gewoon vrijdag euromillions en ik koop heel die beurs op !!! :D
De Geert
Update Mega Dance & Dj Beurs – VIP – Website – Dj’s

quote:
Hoi,

Met nog een dikke maand voor de 3e Mega Dance & Dj Beurs brengen we jullie
weer even op de hoogte van alle nieuwtjes en info.

* VIP-tickets: Ben je zelf professioneel actief bezig met in de Dance & Dj
Scene dan kan je een gratis VIP-ticket bestellen (opgelet: voorafgaande
registratie is verplicht!!) Dit ticket is alleen geldig voor
Club-uitbaters, winkeleigenaars, professionele dj’s en producers. Het
heeft dus geen zin om tickets aan te vragen als je dat niet bent! Best in
de mail even vermelden waarin u precies actief bent. Mailen naar
[email protected][/email]

* Exclusieve “Preview Entry”: Wil je toch al exclusief als eerste tussen
de platen snuffelen, als eerste een preview van de beurs hebben, of in
alle rust iets kopen en testen net zoals de VIPS? Wel dat kan! We geven
150 personen de mogelijkheid om een toegangsticket te kopen waarmee je 3
uur exclusief een preview hebt op de opgebouwde en geopende standen,
terwijl je kan genieten van een hapje en drankje. Uiteraard heb je ook
tijdens de gewone uren 11u - 18u nog toegang met dit ticket. Ook hier
verplicht te reserveren op het bekende e-mail adres: [email][email protected].
Deze beperkte exclusieve tickets kosten 15 euro (all-in) en dienen ook
weer vooraf vastgelegd en betaald te worden.

* Op de website werden weer enkele standen toegevoegd; volgende week
zullen er daar nog heel wat bijkomen aangezien we met heel wat exposanten
in finale onderhandelingen zitten! Op dit moment is de gevulde
oppervlakte al een stuk meer dan in Hasselt; dus dat kan alleen nog maar
verbeteren! Elke dag komen nog nieuwe aanvragen binnen van potentiële
exposanten.

* Enkele belangrijke data:
=> Standen kan je reserveren tot uiterlijk 10 november 2006
=> Presale tickets à 6 euro kan je reserveren tot uiterlijk 24 november
2006 (Bespaar 2 euro!)

* Op de beurs zullen heel wat bekende dj’s aanwezig zijn; ook die staan op
de website (bij de exposanten). Deze lijst wordt ook zeer regelmatig
bijgewerkt met nieuwe namen. Zullen onder andere aanwezig zijn: Dj
Liberty, Dj A-Tom-X, Dj Alec, Dj Art.B, Dj Filip Delie, Dj Dave Lambert,
.... Op de exclusieve Preview zal Dj Fred Nova (Mytrance, ID&T) een
exclusieve 3-uur durende set brengen op de Dj2Dj-stand.


* Wil je je bedrijf koppelen aan onze beurs dan kan je opteren om te
adverteren op onze polsbandjes die iedereen aan de inkom ontvangt. Indien
je hiervoor interesse hebt kan u contact opnemen met ons.

* Elke bezoeker ontvangt gratis een gevulde goodie-bag met daarin allerlei
flyers van exposanten, gadgets en kortingsbonnen voor tijdens en na de
beurs! Pak ‘m dus zeker aan!

That’s all for now!

Tot de volgende update!
Tom Fische
ik hoop dat ik daar voor 200€ een degelijk cd-spelerke te kunne kopen, en 5 tot 10 platen... zou dat lukke? ik heb nu platenspelers, en ik zou graag 1 cd-speler hebben om de ietwat duurdere en moeilijker te vinde plate op cd te kunnen zetten, en die zo te draaie...

FredNova
quote:
Originally posted by Tom Fische
ik hoop dat ik daar voor 200€ een degelijk cd-spelerke te kunne kopen, en 5 tot 10 platen... zou dat lukke? ik heb nu platenspelers, en ik zou graag 1 cd-speler hebben om de ietwat duurdere en moeilijker te vinde plate op cd te kunnen zetten, en die zo te draaie...


Je gaat er zeker vinden wat je zoekt!
FredNova
Wie komt er nu allemaal?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement